Radio Rock aloittaa vuodenvaihteessa

Disturbed - Land of confusion soi siellä aina kun avaan radion, kohta Apulanta - Koneeseen kadonnut. AINA.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En muistanutkaan kuinka paljon rokki-kanavaa kaipasi, ennenkuin sitä ei sitten enää ollutkaan. Yritä sitten kuunnella jotain Yle X:ää tai jotain vastaavaa. Kauheeta paskaa. :(

Tänään tuli kuunneltua aika paljon Ratio-Rokkia ja ihan hyvää kamaa sieltä tulee. Niin mainstreamia kuin vain olla ja voi, mutta enpä mä muuta kaivannutkaan. Metallicalta tuli mm. For Whom the Bell Tolls. Muuten tulikin sitten mm. Locking up the sunia, joka on itse asiassa kohtuu paska biisi ja soi KAIKILLA kanavilla aivan liikaa. Soittais vaikka Bleakin Play:ta, mutta ei...

Kun radio rocki käynnistyi sieltä tuli hyvää musaa, nyt pelkkää paskaa.
Samatmusat pyörii randomina soittolistalla. Ei pidä tuomita kanavaa mikä ei oo ees vielä alottanu. Mä kyllä uskon että tosta saadaan vielä cityn veroinen kanava tuotettua.

Radio Rock on suora kopio ruotsalaisesta vastineestaan. Vi spelar vat vill vant! Naurettavaa paskaa noi formaattiradiot. City oli parempi, mutta toi SWelcom ei osaa kuin saastuttaa suomen radioaallot persoonattomilla Nova ja City kopioillaan. Luuleeko joku oikeesti että ne saa soittaa mitä ne haluaa?:rolleyes: Ei ole varmaan kauhea hinku maksaa 60 euroa ensisoitosta joka kappaleelta, ja noi asemat toimiikin melkein miinuksella...SOITETAAN MITÄ HALUTAAN! Vittu etten ole typerämpää slogania kuullut.

Edelleen parempi kuin NRJ tai Kiss fm. Saa nähdä millainen on sitten kun juonnetut lähetykset alkaa ensi viikolla. Kuuntelen vain autossa ja ainoa asia mikä ärsyttää on huono kuuluvuus täällä, pätkii jonkun verran ja joku muu kanava meinaa kuulua läpi. Ja siihen vaikuttaa tietty myös huonohko takalasiantenni autossa. Kyllä mulle kelpasi metallican for whom the bells toll tänään töistä lähtiessä.

Kyllä mulle kelpasi metallican for whom the bells toll tänään töistä lähtiessä.

Kyllä vain, oli kyllä totaalisen mukavaa pöristellä autolla lievähköä ylinopeutta himaan kun kerrankin tuli aalloilla jokin muu Metallican piisi kuin se iänikuinen Nathinelsmätters. Itseasiassa piti pysäyttää auto bussipysäkille ja käydä vähän tanssahtelemassa viereisellä pellolla kyynel silmässä.

Kyllä on kärsimätöntä porukkaa ku kanava pyöriny vasta vajaa 2 viikkoa. Kyllä te sitä örinää ja tukanheilutusmusiikkia vielä saatte ku maltatte.

Ihme porukkaa tääl. Mun mielest city oli ihan hiton hyvä kanava ja todellakin toivon et rock ois samanlainen. Jos ei miellytä ni ei tähän keskusteluun tarvi osallistua. MHK:kin valittaa joka vitun threadissa. Perustakaa vaan örinämusiikkikanava älkääkä laittako siihen mitää mainoksia kautta ohjelmaa musan lisäks ja nähkää miten kannattavaa se olisi. Kuunnelkaa cdlevyjä tai vastaavaa jos ei radio maistu, niin helppoa se on.

Ihme porukkaa tääl. Mun mielest city oli ihan hiton hyvä kanava ja todellakin toivon et rock ois samanlainen. Jos ei miellytä ni ei tähän keskusteluun tarvi osallistua. MHK:kin valittaa joka vitun threadissa. Perustakaa vaan örinämusiikkikanava älkääkä laittako siihen mitää mainoksia kautta ohjelmaa musan lisäks ja nähkää miten kannattavaa se olisi. Kuunnelkaa cdlevyjä tai vastaavaa jos ei radio maistu, niin helppoa se on.
Eikös tässä nyt ole kyseessä nimenomaan keskustelu uudesta radiokanavasta? Keskustelussa yleensä on erilaisia mielipiteitä, näkemyksiä ja tulkintoja asioista. Myös negatiivisia.

Vai pitäisikö olla pelkkä mainosthreadi?

Musiikin taso vaihtelee kyllä rajusti. Välillä tosi jees, välillä täyttä kuraa. Tänään tuli kyllä sellainen viiden biisin putki, että luulin kuuntelevani Novaa. Seuraavat "hitit" tulivat peräkkäin:

Poets of the Fall: Locking up the sun
Spin Doctors: Two Princes :eek:
Viikate: Pohjoista viljaa
Ugly Kid Joe: Cats in the cradle :zzzz:
Timo Kotipelto: Sleep well

Oikeesti. Radio NOVAAAA! :curs:

No Impaled Nazareneako sieltä pitäs tulla? Vaikka hyvä bändi onkin.

Kyllä sieltä Impalea ja muuta junttaa tuleekin kun Klaus Fleming vetää erikoisohjelmia.Ja eikö tarkoituskin ollut että päivisin tulee MAINSTREAMEA ja iltaisin raskaampaa ja ei niin soittolistatavaraa?

Eihän Radio Rock varmaan mikään täydellinen kanava ole, mutta kertokaa nyt ihmeessä jos tiedätte jonkun paremman vaihtoehdon? Nova tai Classic FM kenties? Anyone?

Nova nyt omistaa, mutta kyllä tota tulee salilla kuunneltua nykyään aika paljonkin. Paljon parempi kuin City.

Makuasioita kaikki... Ite en tykkää enää yhtään. Nyt kun tänään juonnot vieläpä alkoi niin... :wall: Ei oikeesti kukaan voi pistää noin paskaa musiikkia tulemaan sieltä? Ja ne juonnot... vanhan äijän "raihnainen" ääni... Kyllä sieltä toki välillä tulee jotai asiallistakin musiikkia, mutta vähintäänkin 75% biiseistä on IHAN ROSKAA.

Ei saatana. Tälläkin hetkellä sieltä tulee jotain aivan paskaa kitara rämpytystä (yhistettynä saksofonin sointuun), varmaan 70-luvulta.

Ihan vitsi koko 94.9 nykyään. Cityn aikaan kaikki oli vielä hyvin.

Anteeksi avautuminen. :piis:

Ja ne juonnot... vanhan äijän "raihnainen" ääni... Kyllä sieltä toki välillä tulee jotai asiallistakin musiikkia, mutta vähintäänkin 75% biiseistä on IHAN ROSKAA.

:

parempaa radio ääntä kuin flemingilä ei tässä maassa olekaan IMO. mikäli häneen tuossa viittasit ja luulen että viittasit koska hän siellä on äänessä juuri tällä hetkellä. biiseistä voi olla montaa mieltä. fakta kuitenkin on että biiseistähän n,80% on samoja kuin cityllä joten en tajua miten tämä kanava nyt sitten aivan paska voi olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom