Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samatmusat pyörii randomina soittolistalla. Ei pidä tuomita kanavaa mikä ei oo ees vielä alottanu. Mä kyllä uskon että tosta saadaan vielä cityn veroinen kanava tuotettua.Kun radio rocki käynnistyi sieltä tuli hyvää musaa, nyt pelkkää paskaa.
Mä kyllä uskon että tosta saadaan vielä cityn veroinen kanava tuotettua.
Mä kyllä uskon että tosta saadaan vielä cityn veroinen kanava tuotettua.
Kyllä mulle kelpasi metallican for whom the bells toll tänään töistä lähtiessä.
Eikös tässä nyt ole kyseessä nimenomaan keskustelu uudesta radiokanavasta? Keskustelussa yleensä on erilaisia mielipiteitä, näkemyksiä ja tulkintoja asioista. Myös negatiivisia.Ihme porukkaa tääl. Mun mielest city oli ihan hiton hyvä kanava ja todellakin toivon et rock ois samanlainen. Jos ei miellytä ni ei tähän keskusteluun tarvi osallistua. MHK:kin valittaa joka vitun threadissa. Perustakaa vaan örinämusiikkikanava älkääkä laittako siihen mitää mainoksia kautta ohjelmaa musan lisäks ja nähkää miten kannattavaa se olisi. Kuunnelkaa cdlevyjä tai vastaavaa jos ei radio maistu, niin helppoa se on.
Musiikin taso vaihtelee kyllä rajusti. Välillä tosi jees, välillä täyttä kuraa. Tänään tuli kyllä sellainen viiden biisin putki, että luulin kuuntelevani Novaa. Seuraavat "hitit" tulivat peräkkäin:
Poets of the Fall: Locking up the sun
Spin Doctors: Two Princes
Viikate: Pohjoista viljaa
Ugly Kid Joe: Cats in the cradle
Timo Kotipelto: Sleep well
Oikeesti. Radio NOVAAAA! :curs:
Nova nyt omistaa, mutta kyllä tota tulee salilla kuunneltua nykyään aika paljonkin. Paljon parempi kuin City.
Ja ne juonnot... vanhan äijän "raihnainen" ääni... Kyllä sieltä toki välillä tulee jotai asiallistakin musiikkia, mutta vähintäänkin 75% biiseistä on IHAN ROSKAA.
:
Ihan vitsi koko 94.9 nykyään. Cityn aikaan kaikki oli vielä hyvin.