Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
Oisko tässä ideaa? Kädet vesisäiliön päällä. Ilman housuja tietenkin. Jos haluaa olla hoocee niin housujen kanssa.:lol2: Pyyhkiminen yhdellä kädellä. Saa yläkroppa samalla treininkiä.
images

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
monenko puoliso, frendi tai mutsi joutuu joskus auttaa persepyykillä? se on joskus vaikeeta jos on latsit ja kädet jumissa, joo ja lonkka kun alkaa kramppaa, ei hemmetti.

:eek::eek::eek:

En tiedä mutta mulla kaatui koko maailma nyt :wtf: Eikait kukaan oikeasti seisaaltaan pyyhi? Eihän? :eek: Tää oli kyllä yks järkyttävimpiä juttuja mitä täältä oon lukenu :wtf:

Lähes yhtä uskomatonta kuin että osa ihmisistä avaa banaanin väärästä päästä, eli tylpästä päästä eikä siitä "tapista" kääntämällä. Todennäköisesti nämä seisaaltaan pyyhkijät ovat juuri näitä ketkä myös avaa banaanin väärin!

Seisaaltaanpyyhkijät ovat varmasti samaa sakkia, jotka laittavat vessapaperinkin pyörimään telineeseen väärinpäin (seinän kautta) ja laittavat kinkun juuston päälle voileivällä.

Joo itse tullut välillä harrastettua tuota seisaaltaan pyyhkimistä kun pönttö on muuten ottanu liikaa osumaa kun on pitäny keikistellä. Jotenkin se pienenä vaan jäi päälle tosin jo sitäkin ennen :D Nykyään kuitenkin useimmiten pillupuhelimella perse puhtaaks ja paperilla kuivaus. Aina puhdasta. Näin ainakin täällä Thaimaassa on tapana

Tää on sitten PARAS THREADI IKINÄ! Vittu kun on sairasta. Siis seisoaltaan pyyhkiminen. Samahan sitä kankkua on longottaa auki istualtaan, ei täällä kellään persereikä kankkuja raottamatta näy.

En oikeesti oo ees tienny, että joku pyyhkii perseen seisoaltaan. Jos joskus näen niin pakko on kyllä kysyä että MITÄ VITTUA? Porukoiden vanha naapuri muuten kusi seisaaltaan niin, että veti kaikki housut nilkkoihin. Sekin on pikkasen epäilyttävää..

Mun yks kaveri taas kuulemma kusee aina lavuaariin, varsinkin kyläillessä.
Sama jätkä jättää tosi usein kavereiden luona vetämättä jos on käynyt paskalla. En tiiä miten se pyyhkii...

Minä myös, mutta näin duunissa. On niin hemmetin ahdas koppi et siihen lavuariin on kivempi lorotella. Samalla voi tsekkaa fledan ja vetästä tuplat edestä. Paskon kyllä normaalisti (=istuen).

Ite ruukaan vääntä tortut suihkun lattiakaivoon seisaaltaan. Sen jälkeen pyyhin perseen kylpytakkiin käsillä seisten. Heitän kylpytakin vessanpönttöön ja pesen varpaat lavuaarissa.

Tuli näistä paskajutuista mieleen et itelle kävi joskus kylmät. Hirvee paskahätä yllätti ja juoksin vessaan, housut polviin ja pöntölle. En kuitenkaan kiireessä tajunnut nostaa melkein polviin ulottuvaa T- paitaa ylös ja sinne paitaan se paska sit jäi. Siinä pääs muutama kirosana ku otin paperia käteen ja länttäsin paidan persposkeen kiinni ja paska tietysti välissä:jahas:. että näin

Tuli näistä paskajutuista mieleen et itelle kävi joskus kylmät. Hirvee paskahätä yllätti ja juoksin vessaan, housut polviin ja pöntölle. En kuitenkaan kiireessä tajunnut nostaa melkein polviin ulottuvaa T- paitaa ylös ja sinne paitaan se paska sit jäi. Siinä pääs muutama kirosana ku otin paperia käteen ja länttäsin paidan persposkeen kiinni ja paska tietysti välissä:jahas:. että näin

Sattuuhan niitä vahinkoja:lol2::lol2:

Sama jätkä jättää tosi usein kavereiden luona vetämättä jos on käynyt paskalla. En tiiä miten se pyyhkii...
Hanki parempia kavereita.
En käsitä miten jotkut jaksavat pitää tuollaisia urpoja kavereinaan. Paskoisin tommosen apinan suuhun ja paketoisin Itä-Timorin postiin jos mun luo tulis.

Jotku ei pyyhi vissin ollenkaan:

Radio Rockin aamun korporaatiossa oli juttua että turkkusex messuilla ois otettu _vähän_ nolo kuva jostain miehestä, Hustlerin toimesta. Oisko kellään tietoa missä tää kuva voi olla, tai uutinen?

Siinä oli stripparit vetäny miehen lavalle ja ne oli sitten vetäny siltä housut alas.. Valkoisissa boksereissa oli ollut muhkeat ralli raidat :D

Onko tosi vai pelkkää :anssi:?

turkkusex_kalsarisankari.jpg

"Eräät lukijamme kiittelivät Onni-liite 4/08:ssa julkaistua TurkkuSex 2008 -raporttiamme ja tarkkaavaisina he olivat ihailleet etenkin Stephanie Grantin ja Mai-Lingin
esitykseensä kaappaaman nuorukaisen alushousujen ralliraitoja."

http://www.hustler.fi/etusivu&id=1043

Kerran kun oli kovemman luokan "diarrhea" päällä niin tavaraa tuli molemmista päistä yhtä aikaa. Siinä pöntöllä sitten istuin vati sylissä vuorotellen paskoen ja oksentaen noutajaa odotellessa. Yhtäkkiä olo kuitenkin hieman parani ja päätin suunnistaa takaisin sänkyyn. Noustessani pöntöltä pääsi kuitenkin hillitön pieru joka jäi kaikumaan valurautaiseen kylpyammeeseen. Kun katsoin taakseni olin spraymaalannut koko vessan takaseinän vaaleanruskeaksi. Siinä oli sitten oksennuksessa pitämistä kun rätillä siivosin paikkoja. :urjo:

Kerran kun oli kovemman luokan "diarrhea" päällä niin tavaraa tuli molemmista päistä yhtä aikaa. Siinä pöntöllä sitten istuin vati sylissä vuorotellen paskoen ja oksentaen noutajaa odotellessa. Yhtäkkiä olo kuitenkin hieman parani ja päätin suunnistaa takaisin sänkyyn. Noustessani pöntöltä pääsi kuitenkin hillitön pieru joka jäi kaikumaan valurautaiseen kylpyammeeseen. Kun katsoin taakseni olin spraymaalannut koko vessan takaseinän vaaleanruskeaksi. Siinä oli sitten oksennuksessa pitämistä kun rätillä siivosin paikkoja. :urjo:

:hyvä: :hyvä: :D

Ei helvetti mitä juttua koko thredi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom