Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seisaaltaanpyyhkijät ovat epäilyttävää ja selkeästi mieleltään sairasta sakkia....
Mun yks kaveri taas kuulemma kusee aina lavuaariin, varsinkin kyläillessä.
Tuli näistä paskajutuista mieleen et itelle kävi joskus kylmät. Hirvee paskahätä yllätti ja juoksin vessaan, housut polviin ja pöntölle. En kuitenkaan kiireessä tajunnut nostaa melkein polviin ulottuvaa T- paitaa ylös ja sinne paitaan se paska sit jäi. Siinä pääs muutama kirosana ku otin paperia käteen ja länttäsin paidan persposkeen kiinni ja paska tietysti välissä:jahas:. että näin
Hanki parempia kavereita.Mun yks kaveri taas kuulemma kusee aina lavuaariin, varsinkin kyläillessä.
Sama jätkä jättää tosi usein kavereiden luona vetämättä jos on käynyt paskalla. En tiiä miten se pyyhkii...
Radio Rockin aamun korporaatiossa oli juttua että turkkusex messuilla ois otettu _vähän_ nolo kuva jostain miehestä, Hustlerin toimesta. Oisko kellään tietoa missä tää kuva voi olla, tai uutinen?
Siinä oli stripparit vetäny miehen lavalle ja ne oli sitten vetäny siltä housut alas.. Valkoisissa boksereissa oli ollut muhkeat ralli raidat :D
Onko tosi vai pelkkää ?
"Eräät lukijamme kiittelivät Onni-liite 4/08:ssa julkaistua TurkkuSex 2008 -raporttiamme ja tarkkaavaisina he olivat ihailleet etenkin Stephanie Grantin ja Mai-Lingin
esitykseensä kaappaaman nuorukaisen alushousujen ralliraitoja."
http://www.hustler.fi/etusivu&id=1043
Kerran kun oli kovemman luokan "diarrhea" päällä niin tavaraa tuli molemmista päistä yhtä aikaa. Siinä pöntöllä sitten istuin vati sylissä vuorotellen paskoen ja oksentaen noutajaa odotellessa. Yhtäkkiä olo kuitenkin hieman parani ja päätin suunnistaa takaisin sänkyyn. Noustessani pöntöltä pääsi kuitenkin hillitön pieru joka jäi kaikumaan valurautaiseen kylpyammeeseen. Kun katsoin taakseni olin spraymaalannut koko vessan takaseinän vaaleanruskeaksi. Siinä oli sitten oksennuksessa pitämistä kun rätillä siivosin paikkoja. :urjo: