Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
Penetroit?

Hah! Mun piti kaksi sekuntia miettiä, että kuka hitto on Penetroit, onko mulla yleissivistyksessä aukko, kuulostaa joltain hispaanolta.

Ikään kuin penetroin joo. Otan sellaisen riittävän paksun paperikerroksen (yksi pala riittävän paksua paperia riittää kun sen taittaa nelinkerroin) niin, ettei sormi valahda läpi sinne paskaiseen rööriin, pyyhkäisen sormella sieltä sisältä niin että paperi on siinä sormeni ja anukseni välissä. Olo on jotenkin mukavampi ja hygieenisempi kun on paitsi puhtaat portaat, niin tuulikaapistakin isoimmat roskat pois. Tämmöisen metaforan kehittelin, avautuuko, mitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hah! Mun piti kaksi sekuntia miettiä, että kuka hitto on Penetroit, onko mulla yleissivistyksessä aukko, kuulostaa joltain hispaanolta.

Ikään kuin penetroin joo. Otan sellaisen riittävän paksun paperikerroksen (yksi pala riittävän paksua paperia riittää kun sen taittaa nelinkerroin) niin, ettei sormi valahda läpi sinne paskaiseen rööriin, pyyhkäisen sormella sieltä sisältä niin että paperi on siinä sormeni ja anukseni välissä. Olo on jotenkin mukavampi ja hygieenisempi kun on paitsi puhtaat portaat, niin tuulikaapistakin isoimmat roskat pois. Tämmöisen metaforan kehittelin, avautuuko, mitä?
kuulostaa...hmm..ovelalta....pitää joskus ehkä testaa :D

ite teen tolleensa jos soi vaikka puhelin kun on kusella niin pystyy samaan aikaan sitäkin käyttämään.

Kuinka monella on muuten tapana puhua puhelimeen samalla kun istuu paskalla? Itse ainakin vaadin täydellistä yksityisyyttä kun "kuristan neekereitä" eikä puhelimeen puhuminen tulisi mieleenkään.

"No terve.... hmmmm... aaah *plumsis* , mitä kuuluu?"

Kuinka monella on muuten tapana puhua puhelimeen samalla kun istuu paskalla? Itse ainakin vaadin täydellistä yksityisyyttä kun "kuristan neekereitä" eikä puhelimeen puhuminen tulisi mieleenkään.

itsehän en itse toimituksen aikana puhu puhelimeen mut jos luettavat unohtuu niin joskus saatan viestin näpytellä tai soittaa jostain asiasta jollekkin samalla kun hengähdän ennen pyyhkimisoperaatiota:D

Ite olen kyllä joskus puhunut puhelimeen paskalla istuessa. Mutta yks mun kaveri oli kerran läppäri sylissä paskalla ja puhu skypessä nettikameran kanssa videopuhelua yhen toisen jätkän kanssa. Siinä meni vähän aikaa ennen kun tää toinen kaveri tajus, että "mitä vittua? Ootko sä paskalla?" Asennetouhua! :rock:

Mun exä mainitsi jossain sivulauseessa, kun se kerto tyttöjen baari-illan etkoista, että siinä yks tyttö saattaa istuu paskalla ja toinen pestä hampaita siinä vieressä. Koko elämänsä tunteneet kaverukset eivät turhia kainostele, nähtävästi. Mulla ei kyllä oo ihan niin hyviä kavereita, että haluaisin sen tuokion jakaa jonkun kanssa.

Tavallaan Madventures avasi silmäni tuon suihkuttelun suhteen, kun ne opettivat katsojille aasialaista vesipyyhkimistä, jossa paperia ei käytetä ollenkaan. Se läskimpi kaveri siinä totesi epähygieenisyysepäilyistä, että "jos sä kaadut naamalles paskaan, mitä sä teet: pyyhit sen pois paperilla vai peset vedellä?" Aivan.

Kyllä meikäläinen puhu joskus puhelimessa kun on täysistunnolla. Mutta ihan miespuolisen kaverin kanssa - Olis vähän eri asia sopia treffejä samalla kun pusaa niin että ähinä kuuluu.

:offtopic: Enpä muista millo oisin viimeksi nähny farkut missä vetoketju nappien sijaan.
Vaihda nyt hyvä mies jo farkut niistä isäukon vanhoista tokmannilta ostetuista vähän uudempaan versioon. Käyt pyörimässä vähän liikkeissä niin teet uuden havainnon farkuissakin on vetoketjuja. Ja vielä hyvin useissa sellaisissa.

Vaihda nyt hyvä mies jo farkut niistä isäukon vanhoista tokmannilta ostetuista vähän uudempaan versioon. Käyt pyörimässä vähän liikkeissä niin teet uuden havainnon farkuissakin on vetoketjuja. Ja vielä hyvin useissa sellaisissa.
Mitä sviddua, onko vetoketjullisia farkkujaki, en ainakaa oo ikinä törmänny semmosii :D eikös ne vetoketjulliset oo näitten isäukkojen farkkuja?....

Kait se selittää asian kun käytän näitä juntti bodareille suunniteltuja farkkuja kuten gazoz ja gasp.. Ei niissä vain nappeja ole ollut.. Pelkkää vetoketjua...
joo..nosit, mie käytän vaa kukkakeppien farkkuja ni en tommost tiennykkää.

Kaikille pissafoobikoille tiedoksi, jotka ette uskalla kusta pönttöön ennen ku puotatte ekan mörkäleen:

"Urine doesn’t contain bacteria.
Becalmed or shipwrecked sailors
used to drink it with no ill-effects."

Ei se niin saastasta oo. Ja ihan hyvääkin...

Asiaa aavistuksen sivuten. Olen aina suhtautunut vaivaan nimeltä ummetus aavistuksen huvittuneena. Paska ei kulje mutta entä sitten olen lähinnä tuuminut.
Tänään olen huomannut, että vaivassa ei ole mitään huvittavaa vaan se on sangen vittumaista, kun hätä olisi mutta tavara on liian tiukassa. Ei se vessan pöntöllä istuminen tunnista toiseen ole hauskaa mutta sen lisäksi perä on niin kipeä, että tavallisella tuolilla istuminen on vaikeaa.

Ei se perä nyt niin kipeeks tuu vaikka vähä sattuis joskus ummetusta olee, se on kyl vaa aika veemäistä punnertaa sitä 1kilon paskaa sieltä rööristä, tuntuu kirjaimellisest et paskois kiviä, mut hyvin aika kuluu ku rauhassa pusaa ja lukee Aku-Ankkaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom