Pyyhkiminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppae
  • Aloitettu Aloitettu
Asiaa aavistuksen sivuten. Olen aina suhtautunut vaivaan nimeltä ummetus aavistuksen huvittuneena. Paska ei kulje mutta entä sitten olen lähinnä tuuminut.
Tänään olen huomannut, että vaivassa ei ole mitään huvittavaa vaan se on sangen vittumaista, kun hätä olisi mutta tavara on liian tiukassa. Ei se vessan pöntöllä istuminen tunnista toiseen ole hauskaa mutta sen lisäksi perä on niin kipeä, että tavallisella tuolilla istuminen on vaikeaa.

Parafiiniöljyä ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riippunee myös siitä millainen siirtolohkare sieltä perseestä tunkee ulos. Jos se on se kyynärvarrenpaksuinen hirviö (saattaa olla vielä muodoltaan lähellä tiiliskiveä :haart:), jota ei saa pytystäkään vedettyä alas, niin saattanee tehdä tiukkaa myös pepanderista ulos tullessaan. Tai sitten on pitänyt harjoitella vaihtoehtoisilla välineillä etukäteen :goatse:

Vituttaa ihan saatanasti kun kotibileiden aikana joku kavereista tukkii pötön bissetölkin(0,5 l) kokoisella paskalla...
...ja SIT EI VIITTITÄ TUNNUSTAA TAI EDES SIIVOTA JÄLKIÄ:curs:

On muuten perseestä kun tulee kunnon löysää jöötiä/varpusparvea...saa hinkkailla tuhat kertaa ja vetää pöntön tuhat kertaa ettei jää tukkeesee...menee vähintää rullallinen paperia et voi olla varma ettei oo mitn yllätyksii enää :D

On muuten perseestä kun tulee kunnon löysää jöötiä/varpusparvea...saa hinkkailla tuhat kertaa ja vetää pöntön tuhat kertaa ettei jää tukkeesee...menee vähintää rullallinen paperia et voi olla varma ettei oo mitn yllätyksii enää :D

Vielä vittumaisempi se on sillon, kun edellä tulee se tiiliskivi ja perässä varpusparvi...

Meinaa pöntön pohjaan tulla reikä jo ekalla osumalla :(

Ääni kuitenkin aiheuttaa hilpeyttä:

*pieru**PLOSH!**plrööööt!*vittusaatana...

Seisaalteen pyyhin ja iltasin sängyssä nukkumaanmenon yhteydessä nypin ajankuluksi reggaepalloja karvoista. Luulin et ihan perusjuttu. Kaikki käy kakalla ja kaikilla on perskarvoja...

Vuosi sitten tyttöystävä huomas touhun ja valisti mua, niin nyt pyyhitään istualteen...

Seisaalteen pyyhin ja iltasin sängyssä nukkumaanmenon yhteydessä nypin ajankuluksi reggaepalloja karvoista. Luulin et ihan perusjuttu. Kaikki käy kakalla ja kaikilla on perskarvoja...

Vuosi sitten tyttöystävä huomas touhun ja valisti mua, niin nyt pyyhitään istualteen...
Mitä sä niitä rahtarin pastilleja sängyssä nypit. mihin sä laitoit ne kun irtos:D

Normisti sneppasin minnelie :D Ja hyvin ne tuntu lattioilta katoavan vaikka ei ollutkaan eläimiä tms.

Käveltiinkö teillä kotona paljain jaloin, tapasitko nuolla tyttöystäväsi varpaita??

On kyllä maailmankuva jollain tapaa taas avartunut.. ei ole koskaan käynyt mielessäkään, että joku pyyhkisi perseensä SEISTEN?!?! Eilen kun luin tätä threadia nin ihmettelin suuresti moista toimitusta, ja tottahan toki sitten uteliaana pikkulapsena piti kokeilla tätä typerän kuuloista temppua. Eihän siitä tullut..noh lasta eikä paskaa :D Yritin kyllä kaikkea mahdollista,., vasemmalla kädellä tarttua vasempaan kannikkaan ja boalla repiä oikeaa poskea jotta sitten oikea käsi pääsisi paperin kanssa lähemmäksi puhdistettavia alueita mutta ei.. tulin siihen tulokseen, että "seisaaltaan" pyyhkiessä pitää mennä lähes tulkoon istumista muistuttavaan asentoon, joten eikö ole sama sitten pyyhkiä oikeasti istualtaan.

Sellasesta sentään oon kuullu, että jotkut viettää siellä pöntöllä kymmeniä minuutteja ja lukee samalla mutta en sitäkään kyllä ymmärrä. Eikö olisi kivempi lukea vaikka sohvalla?? Mutta niin, jokainen paskokoot ja pyyhkikööt tavallaan, ei oo multa pois. :kippis1: (kunhan ei tuu niitä rekkamiehen pastilleja (eng. yks. dingleberry) minun kämppään nakkelemaan ympäriinsä)

Viimeksi muokattu:
Optim on kyllä yhtä pihalla kuin yks mun miespuolinen tuttava, joka pyyhkii takaa eteen ja kassit siis ihan paskassa.:urjo:
Mitä järkee siinä on pyyhkiä seisten, jos siinä pöntöllä joutuu kuitenkin istumaan toimituksen ajan. Vai et kai myös ulosta seisten?

Sellasesta sentään oon kuullu, että jotkut viettää siellä pöntöllä kymmeniä minuutteja ja lukee samalla mutta en sitäkään kyllä ymmärrä. Eikö olisi kivempi lukea vaikka sohvalla??
Siis ei oo sen voittanutta viel ku saa kunnon anakondaa pusaa niin että perse ratkeaa ja lukea samalla aku-ankkaa :D

Minullekin tuli yllärinä, että seisten voi pyyhkiä. Pakko oli soittaa kaikki kaverit läpi ja kysyä miten pyyhkivät. Kukaan ei ollut edes kuullut, että seisten voi pyyhkiä.

Otettiin sitten testiin seisten pyyhkiminen. Pitää kyllä sanoa, että ennakkoluuloisten kommenttien jälkeen on tullut hyvääkin palautetta. Pääsääntöisesti kuitenkin taitaa kaikki pyyhkiä vielä istualteen.

Minulla seisten pyyhkiminen meni oikein hyvin. Pienessä etukumarassa saan hyvän otteen ja luiston paperilla. Ei ole tarvinnut kauheasti "revitellä" kannikasta, vaan hyvin on pyyhkimä käsi uponnut persvakoon. Vaikka kokemukset seisten pyyhkimestä ovat olleet positiivisia, niin pyyhin itsekkin taas istualteen. Tai sitten huljutan.

Olenko ainoa joka käyttää kumpaakin taktiikkaa pyyhkiessä? Meinaan että istualteen pyyhin niin pitkään ennen kun paperi näyttää puhdasta ja sitten lopuksi seisaalta pari vetoa ettei jää vahingossakaan jälkiä sitten housuihin. Meinaan että kun istualteen näyttää puhdasta niin kun seisaaltaan vielä vetäisee niin kyl siihen paperiin likaa vielä tarttuupi...

Olenko ainoa joka käyttää kumpaakin taktiikkaa pyyhkiessä? Meinaan että istualteen pyyhin niin pitkään ennen kun paperi näyttää puhdasta ja sitten lopuksi seisaalta pari vetoa ettei jää vahingossakaan jälkiä sitten housuihin. Meinaan että kun istualteen näyttää puhdasta niin kun seisaaltaan vielä vetäisee niin kyl siihen paperiin likaa vielä tarttuupi...
Häh? Juuri seistessähän pakarat sulkeutuvat, jolloin kakkainen peräkin painuu piiloon. Istuessa taas perse aukeaa kuin kukka paljastaen pimeät salaisuutensa pyyhkijälle.

:urjo:

Mä taas en ymmärrä, miten käsi/paperi mahtuu siitä reisien ja wc-renkaan välistä pyyhkimään? Eihän siinä ole tilaa nimeksikään, ranteethan siinä olis paskassa...

Lähes yhtä uskomatonta kuin että osa ihmisistä avaa banaanin väärästä päästä, eli tylpästä päästä eikä siitä "tapista" kääntämällä. Todennäköisesti nämä seisaaltaan pyyhkijät ovat juuri näitä ketkä myös avaa banaanin väärin!

En ymmärrä mikä saa ihmiset kuvittelemman, että se banaani avataan siitä vivusta. Näyttää pirun typerältä ku roikkuu semmonen mulkku sitten siitä kuoresta ku syö. Saa ihan epäbalanssii koko hedelmän. Ja en pyyhi seisaalteni vaan puolikyykyssä, minkä olen havainnut optimaalisimmaksi tavaksi. Lisäksi on muitettava hyvä ryhti ja latsit vedetään yhteen. Ja homma pelittää :rock:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom