Pyöreät kivet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
v.php

Tehtiin tossa paremman tekemisen puutteessa pyöreitä kiviä. Nyt saatiin valmiiksi 120,140 ja 160 kiloset pallot. Ens viikolla mennään ostamaan lisää terästä ja saadaan tehtyä vielä 180 ja 200 kiloset kivet.
Tänään aletaan nostelemaan kiviä, katotaan saadaanko pienin kivi nousemaan. Tarkoitus olisi, että tuo 200 kilonenkin kivi liikkuisi iloisesti muutenkin kuin vierittämällä :hyper:

linkki pallokuvaan http://www.aijaa.com/v.php?i=4487773.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oho, hyvää meininkiä! Ei mitään pikkupoikien kiviä laiskinkaan jos kevyin on 120kg!

Miten siis tarkalleen teitte nuo kivet?

Isoin homma oli tuon muotin teossa siinä vierähti tunti jos toinenkin. Nyt kun on muotti niin ei se tarvitse kuin vähän kirvesmiestaitoja. Tehään raudoitus ja punnitaan tarvittava määrä terästä, jotta saadaan haluttu paino kiviin. Pallon tilavuus kun laskettiin niin se oli pikkasen päälle 47 litraa ja betonin ominaispaino kun tiedetään niin pelkän betonipallon paino olisi ~100kg. En tiedä mitä tuollaiset kivet maksavat, mutta nyt kun on muotti niin sementtisäkki ei paljoa maksa.

Ihan hyvältä tuntu noi kivet nostaa, vaikka ei nosteltu kuin 120 ja 140 kg:n kiveä 120 senttiin. Oli aika raskasta nostaa itse joka kivi heti alas. Liukkaita oli aluksi, mutta kun vähän sai pihkaa pintaa niin oli tosi tukevasti kätösissä. Mistä muuten olette pihkat hommanneet? Kyselin kolmesta eri urheilukaupasta ja ei siellä kukaan osannut neuvoa. Sitten otettiin riski ja tilattiin puolen kilon purkki ulkomailta.

Mistä muuten olette pihkat hommanneet? Kyselin kolmesta eri urheilukaupasta ja ei siellä kukaan osannut neuvoa. Sitten otettiin riski ja tilattiin puolen kilon purkki ulkomailta.

jos ei lahempaa loydy niin mun kaveri pyorittaa pienen pienta nettikauppaa taalla briteissa josta saa dave ostlundin pihkaa, ja sitten enkkulaisen JT:n pihkaa. Se dave ostlundin pihka on kylla hyvaa.

http://www.strengthshop.co.uk/

Sen pitaisi ainakin olla riskitonta, ja jos ongelmia tulee niin kertokaa mulle ja ma vedan sita pataan teidan puolesta :D

Treenatessa porukka kayttaa taalla millon mitakin. Parturin vahaa, kasipallo liimaa... Mutta kisoissa on kiva olla hyvat pihkat.

hyvan nakosia kivia!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienot on kivet. Itseäkin himottaisi tehdä muutama kivi, mutta muottien tekeminen/löytäminen on se mikä tuottaa päänvaivaa. Jollain jotain hyviä ideoita?

Jostain maatalouskaupasta esim. tollasia "kippoja" ja tekis ton ohjeen mukaan. Kuinkahan ne vaan kestää? Siis kivet?

Kyllä ne kestää, kannattaa tietysti kumimatolle pudottaa. Käytä K-60 betonia niin on lujempia. Ja ei ole haittaa jos vähän raudan kappaleita sotket sinne valuun.

ok, pitäis nyt itte kattoo täs 2 viikon sisällä noitten tekemistä, kattoo jos tekis 50kg (tai alle) "tekniikkakiven". (hyvä jos jaksaa maasta nostaa)

+ minkähän kokonen muotti olis hyvä ton painoselle kivelle?

Zone-sarja -42%
jos ei lahempaa loydy niin mun kaveri pyorittaa pienen pienta nettikauppaa taalla briteissa josta saa dave ostlundin pihkaa, ja sitten enkkulaisen JT:n pihkaa. Se dave ostlundin pihka on kylla hyvaa.

http://www.strengthshop.co.uk/

Sen pitaisi ainakin olla riskitonta, ja jos ongelmia tulee niin kertokaa mulle ja ma vedan sita pataan teidan puolesta :D

Treenatessa porukka kayttaa taalla millon mitakin. Parturin vahaa, kasipallo liimaa... Mutta kisoissa on kiva olla hyvat pihkat.

hyvan nakosia kivia!

Moro Joni!

Me tarvittas tänne Suomeen kunnon pihkaa ku tuntuu et mistään ei tahdo löytyä!
Onko sulla itelläs kokemusta ton kaveris kaupan pihkoista ja mikä niistä olis parasta näihin suomen olosuhteisiin?

Ostettas sitten kerralla enemmän jos on hyvvee ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom