Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
200 kilsaa ajettu tälle keväälle ja ensimmäinen rengasrikko. :jahas: Odotettavissa useita lisää...
Mulla oli tänään jo kesän toinen... Pitää vissiin kohta vaihtaa noi päällikumitkin.
Tota, mulla takana ainakin 5000 km ilman rengasrikkoja, tälle kuukaudellekin jo 480 km
- sekä maastureilla että cyclolla...
Rikoo on riskillä ruma, mutta nyt kun tuli kokeiltua niin onpas iso ero ilmanvastuksessa. Ei vastatuulikaan tympäse enää niin pahasti eikä lahkeet lepata ketjujen väliin Enpä taida löysiä kuteita enää paljon lämpimillä keleillä käyttää.
Paljos tollasilla slikseillä uskaltaa missään soralla edes ajaa. Luulis, että ne on heti puhki. Saa olla kesällä kyllä tarkkana missä ajaa. Alkaa rikottua lasia, metallia ja muuta paskaa olemaan tiellä hyvää tahtia ku ihmisillä ei pullot pysy kädessä ja roskiksia ei jakseta käyttää. Viimeks itelläki oli kumissa joku ihmeen vieterijousi pystyssä.
Riippuu ihan gummista, löytyy sliksejäkin järeillä pistosuojilla. Piti ajeluttaa oma maantiefillari semmoisen parin kilsan isoa kiveä olevan kärrytien läpi, siitä ei ollu kumit millänsäkään ku varovasti ajeli. Urbaanista ympäristöstä taitaa löytyä pahempia renkaanpuhkojia.
Mjaah, ite ajelen aika rauhalliseen tahtiin, tänään esim 45km lenkin (joka on meikäläiselle pitkä) keskinopeus alle 20km/h ja tuota luokkaa ne oikeastaan on aina. Lienee lähinnä tottumiskysymys, tarvis ihan tarkoituksella rääkätä että jalat tottuu kovempaan menoon. Yksi ehtoo testasin ja vetäisin 10km niin lujaa kuin pääsi, 27km/h eli aika paskasti vaikka hengästytti ja hapotti kyllä kovin.Alkukaudesta lenkkien keskarit on n. 25 km/h ja loppukaudesta 30 km/h. Kilsoja tulee 200-400 viikossa. Lenkit 40km - 200km.
kaikki jotka ohittaa spandekseissaan on homoja!
Kävin just heittää pikaisen 40 min. hapotuslenkin pitkin stadin katuja. Vastaan tuli ainakin kolme tapausta, jotka ajoivat ilman käsiä, kädet vielä shortsien taskussa ja ei kypärää! Ei paljon järki päätä pakota....
Ei mulla muuta nyt.
aika maukkaasti löi happoja alkumatkan. Jalat meinas tilttaa loppupäässä totaalisesti, mutta suht hyvin sain kiskottua loppupätkänkin.