Piru miten hienot maisemat. Ihan kateeksi käy. Mistäpäin?
Tirolistahan tuo. Huomenna taas uudelle lenkille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piru miten hienot maisemat. Ihan kateeksi käy. Mistäpäin?
^Niitä pyöriä on aika rajattu määrä kokoja, eli ei ole mitään rakettitiedettä oikeenkokoisen fillarin löytäminen niin kuin Jami sanoi. Heitä nyt tänne mitat eli pituus ja jalan sisäpituus, niin päästään arpomaan lähinnä oikeeta kokoa
Morjesta pöytään. Pyöräilykausi tekee tuloaan. Käyttö on kaupunki käyttöä pääasiallisesti. Mökki on 15 kilsan päässä. sinne tulee ajeltua toki useamminkin. Pääasiallinen käyttö on kuitenkin kaupunkia. Fitnespyörää olen kaavaillut. Maksimillaa CC pyörää. Ei jousto keulaa ja hyvät jarrut. Eli levyjarrut. Kevyt saa olla ja hyvin rullaava. Ensimäinen parempi pyörä siis tulee olemaan. Ajankohta on tuleva kevät. Entinen on painava vääränkokoinen pienirenkainen, paskaajettava 26" dbs spinova joka siis jo 15 vanha. Toki kunnossa. Tässä pidemmältä ajalta valkkaamiani kehonkuljettimia. Tahtoisin siis mielipiteitä. budjetti on kallein "noista".
Trek 7.4 FX Disc 2015 | Nummen Pyörä 849.-
Kona Dew Plus - Bikeshop.fi 699.-
Kona Rove AL 2015 |*Espoontorin Pyörä 699.-
Noista pyöristä ottaisin Kona Dew Plus. Omassa pyörässä on juurikin nuo Trekin käyttämät Aceran vaihdevivut, jotka jouduin Jouluna rikkoutumisen takia vaihtamaan. Trekissä on kyllä Deoren takavaihtaja, josta minulle on sanottu sen pysyvän Altusta paremmin "vireessä". Itsellä on myös Altuksen takavaihtaja, jota joutuu muutaman kerran kesässä säätäämään, eli ei mielestäni paljoa. Minusta tuntuu, että Trekissä maksaa DuoTrap S- josta en itse maksais 150€.
Cyclocrossia en minä ainakaan edes harkitsisi, vaikkakin on halpa. Claris osasarjan vaihtaminen Soraan, eli astetta parempaan, ei paljoa maksa.
Focus Mares AX 5.0 Disc 2013 | Larunpyora.com
Crescent Zepto Sport 2015 - BestBikes.fi
Tai mikä minä olen ketään neuvomaan, kun en itsekkään osaa pyröää ostaa :D
Kas, lisäjarrukahvat. Tommoset voisi kyl itsekin laittaa maantiefillariin, saa enemmän käyttöä kapealle otteelle.