Puuro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Mmmmielestäni eri puuroviritukset ja blandaukset voivat korvaantua Lidlin sinipussisella myslillä. Tooki siinä on mukana rusinoita, mutta kestän ne harvat "sattumat".

Puuroista tattari on ykkönen. Ei gluteenia, mutta aminosisältö suht' ihanteellinen sen perusteella, mitä olen lukenut siitä. Joskus Tallinnassa tarjouksessa euron kilo. Normaalisti eurolla saa vähintään puolen kilon paketin. Ei kestä kauaa kypsyä - vartissa pitäisi tulla ryyneistä syömäkelpoista tavaraa. Kiitos kyseisen ruoan tuntemisesta kuuluu mummolleni, joka sitä usein laittoi, kun olin pieni.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä syön aamulla ja illalla ja joskus vielä päivälläkin :) on se vaan niin hyvää! Välillä hiutaleiden sekaan leseitä ja pellavaa, välillä raejuustoa, rahkaa tai heraa, joskus kookoshiutaleita yms, namnam tulipas puuronälkä :)

Ite kokeilin vasta jokin aika sitten tuota heran sotkemista joukkoon ja sehän toimii. :D makuna eksoottinen cream orange, parempiakin varmaan löytyy.

Ite kokeilin vasta jokin aika sitten tuota heran sotkemista joukkoon ja sehän toimii. :D makuna eksoottinen cream orange, parempiakin varmaan löytyy.

Eikö vain :D mä viel maistelen tota valkosuklaa limeä et onko se hyvää vai pahaa puurossa mut suklaapudding oli kyl tosi äklön makeeta :D ihan oma lemppari on cookies and cream.

Jätkän puuro tuoremehulla!!!! 100g kaurahiutaleita, 1 ananas purkki, 2-3dl tuoremehua,300g raejuustoa. Antaa tekeytyä 1min-6t niin täydellinen aamupala,välipala.

Yritin aikanaan opetella syömään puuroa, mutta ei siitä tullut oikein mitään. Lopulta huomasin lisänneeni joukkoon niin paljon voita ja suolaa, että totesin mäkin juustojen olevan terveellisempi vaihtoehto. :D

Inhosin ennen puuroo. Ja no inhoan edelleen paitsi kun sekaan heitetään suklaaheraa ja treenipäivinä maapähkinävoita :kuola: maistoin yks päivä avokilta ihan vaan puuroa ja yhtä kamalaa kun ennenkin :D

Moni tuntuu sekottavan heraa puuroon niin ootteko käyttäny muuta keinoa ku puuro valmiiks sit shakerissä kastike kymmenen sekununnin vatkauksella, lopputulos on pahan sunnuntaiaamun näkönen varsinki suklaan makusee jos tekee. Ei siinä mitää mää saan syötyy mutta duunikaverit huutaa koko lautasen ajan vieressä kuusvuotiatten juttuja.. Joten raejuustolla arkisin ja viikoloppusi. Herkutellaa keinotekosilla

Moni tuntuu sekottavan heraa puuroon niin ootteko käyttäny muuta keinoa ku puuro valmiiks sit shakerissä kastike kymmenen sekununnin vatkauksella, lopputulos on pahan sunnuntaiaamun näkönen varsinki suklaan makusee jos tekee. Ei siinä mitää mää saan syötyy mutta duunikaverit huutaa koko lautasen ajan vieressä kuusvuotiatten juttuja.. Joten raejuustolla arkisin ja viikoloppusi. Herkutellaa keinotekosilla ��

Mä en heraa sheikkerissä vatkaile vaan jauhot puuron sekaan ja se ihana makuelämys suusta alas :D ihan hyvin on puddingit ja herat ja muut protskujauheet sekoittunut puuron sekaan, nam.

Kaurapuuro mikrossa 2min ja messiin kookoshiutaleita ja raejuustoo..toimii (Y). Myös banaani on ihan jees jossei halua raejuustoo, festarisafkaa.

Moni tuntuu sekottavan heraa puuroon niin ootteko käyttäny muuta keinoa ku puuro valmiiks sit shakerissä kastike kymmenen sekununnin vatkauksella, lopputulos on pahan sunnuntaiaamun näkönen varsinki suklaan makusee jos tekee. Ei siinä mitää mää saan syötyy mutta duunikaverit huutaa koko lautasen ajan vieressä kuusvuotiatten juttuja.. Joten raejuustolla arkisin ja viikoloppusi. Herkutellaa keinotekosilla ��

Ihan siis jauheen heitän puuron sekaan. Koskaan kuullukkaan että joku ensin vatkais sheikkerissä :D

Jos käytät mikropuuroja niin laita ensin hiutaleet kulhoon, sekota hera veteen, kaada heravesi puuroon, sekota ja lyö mikroon.

Eikö vain :D mä viel maistelen tota valkosuklaa limeä et onko se hyvää vai pahaa puurossa mut suklaapudding oli kyl tosi äklön makeeta :D ihan oma lemppari on cookies and cream.

Vaikka ei liity aiheeseen, niin suosittelen tarkkailemaan proteiinijauheiden käyttömäärät kohtuulliseksi. Tuttuni mies kuoli melko pian sydänkohtaukseen alettuaan käyttää runsaasti proteiinijauhetta. Ei niissä mitään varoitustekstejä lue. Proteiinijauheet ei tietenkään välttämättä liity kuolintapaukseen, mutta tapahtuma-ajat yhdistävät. Itsekin kyllä käytän proteiinilisää, mutta oli pakko varoittaa, siltä varalta, ettei jollekin nyt sitten satu jotain.

Puuro on hemmetin halpaa ja sillä on terveellinen maine. Harmi vain että ala-asteikäisenä sitä tuli syötyä niin usein että tuli kyllästyttyä siihen. Nykyään puuroa menee harvoin, tosin juuri viimeisten kuukausien aikana sitä on tullut syötyä kerran viikossa-kahden viikon välein, juurikin ennen salitreeniä. Se vaan että minulla yksi annos puuroa (1dl hiutaleita+2dl vettä) ei pidä nälkää pitkään poissa joten on lähes välttämätöntä syödä puuron yhteydessä jotain muuta pientä.

Oon palauttanu puuron osaksi päivittäistä rutiinia. Eli päivän treeneistä riippuen 40-60g hiutaleita ja 100g raejuustoa. Raejuusto dominoi puuroa, mutta ei se mua haittaa. Useimmin tulee laitettua mikrossa, mutta jos teen isomman satsin ja aikaakin on, niin voi hyvinkin haudutella. Hiutaleena toimii neljän viljan puuro, sillä mulle ei ihan pelkkä kaurapuuro uppoa. Soijajauhoa on vielä jossain kaapin perukoilla niin voisi korvata osan raejuustosta sillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom