Rakentelin 3-jakoiseni uudelleen push-pull-tyyliin, edellinen yritys kaatui palautumiseen. Aikaisemmin treenasin koko-kroppa-kerralla hyvin tuloksin. 3-kierto tarttisi saada nyt toimimaan. Periaatteena vähän raskaita liikkeitä.
SU penkki 3x6-8
dippi 2x8-10
ranskis 3x8-10
military press (hyydyttävillä negatiivisilla)
voimapyörä 2-3 sarjaa
TI leuanvedot 3xmax
kulmasoutu 3x6-8
mave 1x6 (täysillä)
hauisetukäteisväsytys 4x15-20
hauiskääntö tangolla 3x6-8
TO takakyykky 3x6-8
pohkeet etukäteiväsytys
pohkeet koneessa 3x15-20
vatsat
- Voikohan mavea tehdä täysillä joka viikko?
- Haluan tehdä dippiä ja penkkiä, onko järkeä tehdä molempia samana päivänä, miten muuteen nuo liikkeet voisi jakaa?
- Voisiko tuohon lisätä vielä jonkun rintaliikkeen?
- Haluaisin tehdä myön kapeata penkkiä, muttei se kyllä mahdu tuohon työntöpäivään enää, mitään ehdotuksia????
Mainittakoon tuohon vielä että koen pystypunnerruksen seisaaltaan sekä mave:n erittäin mieluisina liikkeinä.
KIITOS
PS. olkaa varovaisia habojen etukäteisväsytyksen kanssa, mulla oli habat jumissa 4 päivää eka treenin jälkeen, kädet eivät suoristuneet 90 asteen kulmasta pahimmillaan. Ei pidä tehdä täysillä heti nääs. Ja siinä meni 4 treenipäivääkin taivaan tuuleen.... Sairaslomallakin olin...
SU penkki 3x6-8
dippi 2x8-10
ranskis 3x8-10
military press (hyydyttävillä negatiivisilla)
voimapyörä 2-3 sarjaa
TI leuanvedot 3xmax
kulmasoutu 3x6-8
mave 1x6 (täysillä)
hauisetukäteisväsytys 4x15-20
hauiskääntö tangolla 3x6-8
TO takakyykky 3x6-8
pohkeet etukäteiväsytys
pohkeet koneessa 3x15-20
vatsat
- Voikohan mavea tehdä täysillä joka viikko?
- Haluan tehdä dippiä ja penkkiä, onko järkeä tehdä molempia samana päivänä, miten muuteen nuo liikkeet voisi jakaa?
- Voisiko tuohon lisätä vielä jonkun rintaliikkeen?
- Haluaisin tehdä myön kapeata penkkiä, muttei se kyllä mahdu tuohon työntöpäivään enää, mitään ehdotuksia????
Mainittakoon tuohon vielä että koen pystypunnerruksen seisaaltaan sekä mave:n erittäin mieluisina liikkeinä.
KIITOS
PS. olkaa varovaisia habojen etukäteisväsytyksen kanssa, mulla oli habat jumissa 4 päivää eka treenin jälkeen, kädet eivät suoristuneet 90 asteen kulmasta pahimmillaan. Ei pidä tehdä täysillä heti nääs. Ja siinä meni 4 treenipäivääkin taivaan tuuleen.... Sairaslomallakin olin...