Push-Pull:iini kommentteja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

JFG

Rakentelin 3-jakoiseni uudelleen push-pull-tyyliin, edellinen yritys kaatui palautumiseen. Aikaisemmin treenasin koko-kroppa-kerralla hyvin tuloksin. 3-kierto tarttisi saada nyt toimimaan. Periaatteena vähän raskaita liikkeitä.

SU penkki 3x6-8
dippi 2x8-10
ranskis 3x8-10
military press (hyydyttävillä negatiivisilla)
voimapyörä 2-3 sarjaa

TI leuanvedot 3xmax
kulmasoutu 3x6-8
mave 1x6 (täysillä)
hauisetukäteisväsytys 4x15-20
hauiskääntö tangolla 3x6-8

TO takakyykky 3x6-8
pohkeet etukäteiväsytys
pohkeet koneessa 3x15-20
vatsat

- Voikohan mavea tehdä täysillä joka viikko?
- Haluan tehdä dippiä ja penkkiä, onko järkeä tehdä molempia samana päivänä, miten muuteen nuo liikkeet voisi jakaa?
- Voisiko tuohon lisätä vielä jonkun rintaliikkeen?
- Haluaisin tehdä myön kapeata penkkiä, muttei se kyllä mahdu tuohon työntöpäivään enää, mitään ehdotuksia????

Mainittakoon tuohon vielä että koen pystypunnerruksen seisaaltaan sekä mave:n erittäin mieluisina liikkeinä.

KIITOS

PS. olkaa varovaisia habojen etukäteisväsytyksen kanssa, mulla oli habat jumissa 4 päivää eka treenin jälkeen, kädet eivät suoristuneet 90 asteen kulmasta pahimmillaan. Ei pidä tehdä täysillä heti nääs. Ja siinä meni 4 treenipäivääkin taivaan tuuleen.... Sairaslomallakin olin...

PS. olkaa varovaisia habojen etukäteisväsytyksen kanssa, mulla oli habat jumissa 4 päivää eka treenin jälkeen, kädet eivät suoristuneet 90 asteen kulmasta pahimmillaan. Ei pidä tehdä täysillä heti nääs. Ja siinä meni 4 treenipäivääkin taivaan tuuleen.... Sairaslomallakin olin...

Muistitkos venytellä niitä haukkareita samalla / treenin jälkeen kotona??

haluatko bodyä vai voimaa? noi hapottelut ei pitkällä tähtäimellä oo kauheen fiksuja voiman suhteen. body-touhuissakin käyttäisin noita vain mausteena. sinänsä niille ei oo mitään perustetta.

jto sanoi:
haluatko bodyä vai voimaa? noi hapottelut ei pitkällä tähtäimellä oo kauheen fiksuja voiman suhteen. body-touhuissakin käyttäisin noita vain mausteena. sinänsä niille ei oo mitään perustetta.

Uskon että voiman myötä lihaskin kasvaa. Lisäksi en tykkää tehdä liikaa sarjoja enkä ihme liikkeitä. Motivaationi pysyy korkealla pitkällä aikajänteellä jos ei tarvitse tehdä liikaa pitkiä sarjoja eikä sotkeentua monimutkaisuuksiin. Pääasia että tulokset kasvaa.

Uskon että ~100kg penkki ja 140kg kyykkytuloksellani kehitykseni on parata massan ja voiman suhteen lyhyillä sarjoilla, perusliikkeillä. Nyt on lienee kyse intensiteetistä?

billy_boy sanoi:

Muistitkos venytellä niitä haukkareita samalla / treenin jälkeen kotona??

Venyttelin, mutta aivan liian vähän. En ollut aikaisemmin treenannut haboja kuin epäsuorasti. Toi rääkki oli kertakaikkiaan liikaa, tein negatiiviset silleen kiduttavasti laskien.

jto sanoi:
meinaatko tätä etukäteisväsytystä hapotteluna??

Suositut

Back
Ylös Bottom