purewhey

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

r0hmu

Banned
Ikä
35
olen itse kokeillut muutaman treenin jälkeen ottaa purewheyn suklaan makuista, mutta pieni ongelma kun ei meinaa pysyä sisällä.. olen joka kerta maannut kotona tuskissaan ja yrittänyt pitää "kaman" sisällä väen väkisin..
onko jollain muulla ollut kokemuksia?
pelkkä hajustakin tulee ihan paska olo! :hyper:
saati sitten kun sitä pitää juoda :hyper:
yhden hyvän asian olen löytänyt tuotteesta siitä saa hyvän makuisia proteiini patukoita... :kippis1:

Höh, minusta tuo on oikein mainion makuista jauhoa. Desi sitä ja desi maltoa sheikkeriin ja vettä täyteen niin on parempaa kuin pirtelö :)

Et sitten sattuisi r0hmu kärsimään laktoosi-intoleranssista?

Yksi kaveri hieman kärsi, kun hörppi n.40g tota Purea...

Vähän jo :offtopic: , mutta eikös Mike noita pahempiakin maltolitkuja oo, kun tuo Muscle+. Kyllähän tuo on periaatteessa ihan monipuolista tavaraa (vrt. p / hh suhde 1:1, kreatiini, jne.) Ei tietenkään pärjää maultaan Purelle, mutta omassa lajissaan aika suosittua tavaraa kuitenkin ja toki erillainen tuotekin. Tää ei ollu FASTin mainos, kun itse vedän Prolabbia (jo vuodesta -98)

Tape sanoi:
Vähän jo :offtopic: , mutta eikös Mike noita pahempiakin maltolitkuja oo, kun tuo Muscle+. Kyllähän tuo on periaatteessa ihan monipuolista tavaraa (vrt. p / hh suhde 1:1, kreatiini, jne.) Ei tietenkään pärjää maultaan Purelle, mutta omassa lajissaan aika suosittua tavaraa kuitenkin ja toki erillainen tuotekin. Tää ei ollu FASTin mainos, kun itse vedän Prolabbia (jo vuodesta -98)
Onhan se joo hyvää tavaraa ei siinä mitään, mutta huono gaineria on vertailla laktoosipitoisuudessa proteiiniin kun hiilaria on reippaasti enemmän.

ei mulla mitää laktoosi-intoleranssia... ei mun maha tajuu yleensä yhtään mitään mistään mutta tuo pure whey pistää niii pahan olon mutta maha ei mene se8

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
r0hmu sanoi:
ei mulla mitää laktoosi-intoleranssia... ei mun maha tajuu yleensä yhtään mitään mistään mutta tuo pure whey pistää niii pahan olon mutta maha ei mene se8

Niin siis suuresta määrästä maitoa ei tule mitään ongelmia?

Mike sanoi:
r0hmu, osta Leaderia, se on varmaan sun mieleen, koska suurin osa pitää sitä saatanan keksintönä makunsa puolesta.

Etkai tarkoita leader sports nutritionin "tuotteita"? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom