Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu hyvin sillä on tuloksia tehty. vedon osuus riippuu vetotyylistä ja suhteesta kyykkyyn.
Tuo jton kyykky 3 kertaa viikossa on aivan helvetin hyvä! Myös se piikkaus osa jonka jto teki on aivan helvetin mahtava! Suostitelen tekemään läpi!
Itsekkin tulen varmasti uudestaan tuon läpi rykäisemään ensi pv-kaudella.
Tuo jton kyykky 3 kertaa viikossa on aivan helvetin hyvä! Myös se piikkaus osa jonka jto teki on aivan helvetin mahtava! Suostitelen tekemään läpi!
Itsekkin tulen varmasti uudestaan tuon läpi rykäisemään ensi pv-kaudella.
no sit unohdat sen vedon ja teet vaikka jullee hieman tueksi, jos edes sitä.
Käi näihinkin on vastaus jos vain löytäisi, mutta kun ei löydä...
Eli mulla on tarkoitus tehdä nyt ensi alkuun 29, 30, 31, 32. Nyt on tehty 29 läpi ja mietin tässä että ensi viikko on varmaan järkevää olla kevyt? Näin lienee tarkoitettukin? Pitäisikö tässä välissä myös kokeilla uudet ennätykset ja laskea sen mukaan uudet prosentit vai hakata kaikki läpi samoilla maksimeilla? Mun tapauksessa tällä ei tosin liene juuri väliä, koska mulla on sellainen tuntuma, että sarjojen perusteella voimatasoille ei ole tapahtunut ainakaan vielä tasan yhtään mitään. Katsotaan kevennyksen jälkeen miltä sit tuntuu.
Noin muuten tää 29 ei ole ainakaan ollut mikään paha vetää läpi, vaikka jotkut on varoitelleet, että voi olla rankkaa. Kyllähän se tästä vielä rankemmaksi muuttuu, mutta tää on ollut jopa paikoin melkoista löysäilyä kun 85% on korkein mikä on ohjelmaan merkattu ja sillä kakkosia. Saisin sillä esim. penkissä 5-6 toistoa. Oliskohan pitänyt huijata vähän ylöspäin vai onko tämän tarkoitus mennä näin? Volyymi ei ole tuntunut ollenkaan pahalta, mutta voihan se olla että se on sen takana kun tuntuu ettei ole tapahtunut mitään. Jos se siis alkaa salakavalasti tukottaa ja todelliset hyödyt saadaan esille kevennyksen jälkeen?
Mitäs muuten tämän jälkeen kun tämä koko paska on vedetty läpi? Mitä suosittelette jatkossa jos nyt Sheikoilu vielä kiinnostaa?
Ookkei. Eli koko 16 viikkoa samoilla prosenteilla? Näin mä sen itse asiassa alunperin ajattelinkin, mutta alkoi epäilyttää. Toi kevennys on nyt harvinaisen selvä, eli ei erikseen mitään kevyitä kuin mitä ohjelmassa on, mutta se on vielä auki, että mitä tämän jälkeen? En ole oikein kärryillä noista ohjelmista mikä on mihinkin käyttötarkoitukseen. Sen tiesin että 32 on piikkaus mutta siinä se sit onkin. Mitkä on sellaisia hyväksi havaittuja komboja muuta kuin tämä 29, 30, 31, 32? Ja onhan tuossa noita competition syklejäkin niin kai sellaistakin voisi kokeilla joskus.Ei mitään omia kevyitä viikkoja tai piikkauksia sinne väliin. Sinne on jo valmiiksi ohjelmoitu kevyempiä päiviä ja 32 on piikkaus.
Tätä on mielenkiintoista seurata. Pidäpä meidät ajantasalla että nähdään miten sujuu ja minkälaiseen kisakuntoon pääsee.
Tulen jokaisen viikon jälkeen tekemään yhteenvedon menneestä viikosta. Tänne ketjuun sitten kopioin kerralla kaikki materiaalit. Omassa päivyrissäni sitten joka treenin / viikon jälkeen mietteitä.
Jos tuo kirjotelma muuten vaikuttaa jotenkin huonosti kasatulta, johtuu se siitä kun olen sitä pariin otteeseen kirjoitellut ja tähän vain kopioinut eri postaukset.
Kisa kuntohan on vähän huono kehityksen seuranta, koska viime kisoista on useampi kuukausi ja silloin tulokseksi sain 170 / 135 / 205. Kunto on siis noista ajoista noussut hurjasti ja seuraavaan kisaan todennäköisesti nuo painot ovat jo aloitusraudoissa. Mutta katsellaan millasia rautoja sitä saa salilla ennen 12.12 nosteltua. Aavistuksen jännittää että miten tämä kovalla peruskuntokaudella ja onnistuneella maksimivoimakaudella saavutettu kunto säilyy näillä Sheikon "keveämmillä" treeneillä, mutta senhän se aika sitten näyttää.
Paremmin kun uskotkaan. Älä pelkää.