Kirjoittelenpa omia syömisiä
Aamu: maitorahka (tuli kiire, muuta en ehtinyt mutta mansikoita ja pähkinöitä olisin sinne laittanut)
Töissä tuntia myöhemmin: kahvia ja 3dl rasvatonta maitoa
Lounas: kana-pasta-vihersalaattia lautasellinen n 3,5dl (täysjyväpastaa, kanaa paistettuna öljyssä, kermaviiliä, ripaus kevyt majoa,kurkkua, tomaattia, keräkaalta ymym. )
-Salilla 30min hölkkää juoksumatolla ja 30min punttia-
Päivällinen: samaa kana-pasta-vihersalaattia n 3dl ja puoliprk 2% raejuustoa
Välipala & Iltapala: mustikkarahkaa yht 4 jälkkärikupillista (jossa 2prk maitorahkaa, floravanillaa, 4dl mustikoita, makeutus, en syönyt kaikkea itse

)
Iltapala: siivu jälkiuunileipää, margariini, öljyssä paistettu kananmuna, kasvikset ja pieni juustosiivu
Tavoitteena maltillinen painonpudotus! Mitat nyt noin 164/63kg. Aerobista n. 5-6 kert/vk:ssa (juoksua, kävelyä, intervallia 20-120min) Käynnistelen tauon jälkeen salilla käyntiä 2-4krt/vk:ssa, fiiliksen ja menojen mukaan. Viimeisen kuukauden olen pätkäpaastonnut vähän rivakammin pari kiloa, nyt olisi ajatus että maanantaisin pitäisin edelleen paastopäivän. Muuten ruokavalio olisi tyyliin ylläolevaa ja viikonloppuna yksi vapaampi päivä (lue= saan syödä karkkia!). Mun heikoin kohta on nimenomaan viikonloppuherkuttelut jotka lähtee lapasesta, viikolla niinkin ruokailut ovat ok enkä herkuttele kuin satunnaisesti kyläillessä ym.
Mitäs tuumailette? Tuosta paastopäivästä on varmasti mielipiteitä, mutta josko se kompensoisi samalla viikonlopun herkkupäivää. Mikäli jätän paastopäivän pois, ei painonlaskua tapahdu vaan junnaa paikallaan viikkoja. Minulla on PCOS joka nihkeyttänee tätä normaalipainonsisällä tapahtuvaa painonpudotusta.