Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On on! :D Just tein eilen ja vielä yks pala jäljellä. Tuolla ohjeella tulee siis yksi perus piirasvuoallinen, toki voi tehdä tuplat jos on useempi syöjä tai isompi vuoka. Jos ei pelkää sokeria niin pikkusen vaahterasiirappia vielä päälle niin nam.Rahkapannarit kuulostaa namilta, pitää kokeilla itsekin![]()
Joo kyllä se 1g on se vähimmäismäärä, joten lisää rasvaa. 50 g manteleista tulee vajaat 30 g rasvaa mutta myös 300 kcal. Jos jos nyt sun kalorimäärä on sopiva (paljonko se on??) niin joudut tinkimään hilareista ja / tai proteiinista. Tod. näk hiilareissa on vähän varaakin kun ne on nyt 44 %. Kuinka paljon haittaa niin se on yksilöllistä, mutta tarvitset rasvaa hormoonitoimintaan, rasva-aineenvaihduntaan, aivojen, silmien jne toimintaan joten minä lisäisin kyllä niitä heti siihen ruokavalioon öljyjen, avocadon, siemenien, pähkinöiden, lohen, kananmunien jne muodossa.Heippa! olen syönyt tällä nykyisellä ruokavaliollani nyt reilun viikon, tarkoituksena siis ihan perinteinen kesäkuntoon 2014, tai ainakin sinne suuntaan. Ruokavalio on tilattu, ja olen siihen ammattitaitoon luottaen sillä porskutellut menemäänNyt oon kyllä alkanu epäilemään, että rasvoja ei taida kuitenkaan tulla tarpeeksi. Tällähetkellä prosentit menee ohjelmani laatian mukaan näin: HH 44 % p 30 % r 26 %. Kiloklubi sanoo, että rasvoja pitäisi olla yli 25 % (mikä siis mulla täyttyy), mutta pakkotoistosta huudellaan, että noin. 1g per kilo? (minulla 40,5g) Joten pitääkö sitä rasvaa todellakin mun tapauksessa olla 90 grammaa? Ja korjaantuuko tämä nyt sillä että syön vaikka 50 g manteleita päivittäin?
Kuinka paljon haittaa puolen vuoden ruokavaliossa on alhaisista rasvamääristä ja miten niitä nyt kannattais sitten lisäillä?
Joo kyllä se 1g on se vähimmäismäärä, joten lisää rasvaa. 50 g manteleista tulee vajaat 30 g rasvaa mutta myös 300 kcal. Jos jos nyt sun kalorimäärä on sopiva (paljonko se on??) niin joudut tinkimään hilareista ja / tai proteiinista. Tod. näk hiilareissa on vähän varaakin kun ne on nyt 44 %. Kuinka paljon haittaa niin se on yksilöllistä, mutta tarvitset rasvaa hormoonitoimintaan, rasva-aineenvaihduntaan, aivojen, silmien jne toimintaan joten minä lisäisin kyllä niitä heti siihen ruokavalioon öljyjen, avocadon, siemenien, pähkinöiden, lohen, kananmunien jne muodossa.
^ Ole hyvä! Suosittelen kuitenkin, että nyt myöskin ainakin kertaalleen lasket kalorit ja kulutuksesi kalorilaskurin avulla, ja koitat sitten ottaa sellaisen tasaisen max. -500 per päivä.
Henkilökohtainen asia tosiaan, mutta itse en montaa vkoa olisi. Jutan ja Bullin gofatgo oli vähärasvainen dieetti n. 30-45 g rasvaa ja he sanoivat että tämä on 4 vkon dieetti eikä sitä pidä kauempaa noudattaa. Monella ehti tulla jo 4:ssä vkossa hormooniongelmia, en tiiä sitten johtuiko omegoista vai vähärasvaisuudesta vai sekä että vaiko ihan jostakin muusta. Minä en vakavalla asialla leikkisi yhtään.Niin no itseasiassa.... :D
Eikä tarkoitus ole nyt mitenkään hämmentää, mutta lyhytaikaisesti, juurikin kun dieetin aloittaa, voi rasvan määrä kaiketi olla vähäisempikin, eli vaikka tuo 40,5g. Ongelmia saattaa tulla, ja hyvin mahdollisesti tuleekin, josko liian vähärasvaista ruokavaliota jatkaa kauan. Eli nyt vaikka alun 10 vkoa, varmaan ihan fine.
inku, oliko tuossa laskelmassa huomioitu mahdollinen ruuanlaittoon käytetty rasva?
Öljyt ehdottomasti.Olisko nää tarpeellisia lisäyksiä, vai kokeilenko mennä noin isolla vajeella ja kattoo mitä tapahtuu?
Jos olet ne kaikki safkat rehellisesti syöttänyt, niin miksi ei pitäisi paikkaansa? Ja kylläisyyden tunne on aika suoraan liitännäinen syödyn ruoan laatuun ja tasoon. Ihan paras dieettihän on sellainen, ettei tule nälkä.Tuntuu että oon syöny ihan hitosti ja nälkä ei ollu kyllä missään vaiheessa. Rasvoja lisää? Vai pitääkö toi laskelma ees paikkaansa? Munhan pitäis laihtua tolla syömisellä yli puol kiloo viikossa ja liikuntaa ei oo ees huomioitu...
Henkilökohtainen asia tosiaan, mutta itse en montaa vkoa olisi. Jutan ja Bullin gofatgo oli vähärasvainen dieetti n. 30-45 g rasvaa ja he sanoivat että tämä on 4 vkon dieetti eikä sitä pidä kauempaa noudattaa. Monella ehti tulla jo 4:ssä vkossa hormooniongelmia, en tiiä sitten johtuiko omegoista vai vähärasvaisuudesta vai sekä että vaiko ihan jostakin muusta. Minä en vakavalla asialla leikkisi yhtään.
Jos olet ne kaikki safkat rehellisesti syöttänyt, niin miksi ei pitäisi paikkaansa? Ja kylläisyyden tunne on aika suoraan liitännäinen syödyn ruoan laatuun ja tasoon. Ihan paras dieettihän on sellainen, ettei tule nälkä.