Apuva
Heivain, (koitetaan osaanko käyttää tätä ^^')
Eli oon n.1,5v käyny salilla, valitettavasti viimme vuosi oli todella hajanainen koulun takia, mutta nyt onneksi ei ole esteitä kunhan kunto vain kestää

Suurin kompastuskivi mulla on painonpudotusta/kiinteytymistä ajatellen tämä perhanan ruokavalio.. Seon mulle rakettitiedettä. No joo perus idea on että syö vähemän ku kulutat mutta jos teen niin, nii sitte treenit kusoo ja pahasti! Toivoisin että te jotka osaatte asianne voisitte auttaa tyttöä mäessä koska halu päästä kuntoon on KOVA. Tämmönen on mun nykynen päivän menu:
Aamupala (klo. 7-8 välillä riippuu koulupv:stä) = Puolet maitorahka purkista (n.1dl) ja pari lusikallista mustikoita
Vettä, 1kpl C-vitamiiniporetabu + kasa muita vitamiineja (kalkkia,sinkkiä,kalanmaksaöljyä,multivita)
Päivällinen (klo. n.11.40) = Kanaa (yleensä marinoitua, koska seon hyvää ^^')
Salaatti (kaalenlehti,2 paprikarinkulaa,muutama kpl vihreitä papuja, jäävuorisalaatinlehti)
Lounas (klo. 16.00) = Protsku n.25g eli yks mitallinen kylmään veteen sekotettuna (PhD Diet Whey Belgian Chocolate) Pahaa mutta menee alas
TREENI (klo 17.30-19.00) = Jalat prässillä(110kg)/kyykky(20kg :face

, kädet taljalla ojentaja/hauis(15kg:face

, kyljet painolla (10kg), alaselkä tangolla
Kotona vielä teen 4x35 vatsast,kyljet/4x40 selän ja 4x20 punnerrukset
Iltapala (klo 21.00) = Raejuustoa 1dl ja kyytipoikana ananasta
Lisäksi pyrin juomaan vettä 2-3l päivässä
Mutta joo, kuten varmaan huomaatte, telineillä ei tuota painoa juurikaan ole.. sattuneesta syystä? Personal treineri on käyny mielessä, mutta se ei nyt ole mahdollista koska opiskelijallahan ei sitä massia ylimääräistä ole, eli tämä palsta on ainut toivoni saada jotain järkeä tähän hommaan. .
P.s. toivottavasti tämä tuli oikealle palstalle :piis: