Punttimimmit: Mitä söit tänään/eilen?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Lisäsin aamupalaan puuron, joten eilinen näytti tältä:
Aamiainen: Kaurapuro ruisleseillä kevytmaitoon +voisilmä, maitorahka ja marjoja
Lounas: Kaalikääryle (150g)+ kreikkalainen salaatti valkosipulisella salaatinkastikkeella, persikkarahka (teki mieli...)
Välipala: Lounassämpylä kevytlevillä, juustolla, saunapalvilla ja tomaatilla => tähän pitää vaihtaa jotain muuta, mielikuvitus vaan loppu eilen. Olisko joku porkkanaraaste+raejuusto hyvä?
Päivällinen: Uunilohi, pienessä määrässä voita paistettu varhaiskaali ja paprika, salaatti fetajuustolla ja öljykastikkeella, tuoresalsa (tomaatti, punasipuli, korianteri, limemehu ja oliiviöljy, nam)

Välipala jäi liian pieneksi, päivällisen aikaan oli tosi kova nälkä. Mitä tuossa vois syödä muuta kuin rahkaa? Eilen oli välipäivä, mutta yleensä menen suoraan töistä salille, joten ennen treeniä pitäis syödä kunnolla jotain jonka voi ottaa töihin mukaan. Tänään mulla on mukana juurikin maitorahkaa ja nutrilettin hunger control-juoma, joka jääkaapista löyty. Tuossa juomassa on aikas paljon hiiliä kuitenkin. Joskus olen myös syönyt lounaalta jääneitä salaatin jämiä. Ja treenipäivänä muutenkin pitäis varmaan syödä vähän enemmän?

Ja sitten siitä kuuluisasta mässypäivästä. Mietin tuossa itsekseni, että onko siitä haittaa, jos kerran viikossa söis noin kulutuksensa verran? Käytännössähän tämä tarkoittaa sen 500kcal:n edestä joko jotain ylimääräistä (esim. jätskiä) tai joku tuhtimpi ateria. Kun kuitenkin oma tavoitteeni on ensisijaisesti pudottaa paljon ylipainoa (37kg) pois?

Lisäsin aamupalaan puuron, joten eilinen näytti tältä:
Aamiainen: Kaurapuro ruisleseillä kevytmaitoon +voisilmä, maitorahka ja marjoja
Lounas: Kaalikääryle (150g)+ kreikkalainen salaatti valkosipulisella salaatinkastikkeella, persikkarahka (teki mieli...)
Välipala: Lounassämpylä kevytlevillä, juustolla, saunapalvilla ja tomaatilla => tähän pitää vaihtaa jotain muuta, mielikuvitus vaan loppu eilen. Olisko joku porkkanaraaste+raejuusto hyvä?
Päivällinen: Uunilohi, pienessä määrässä voita paistettu varhaiskaali ja paprika, salaatti fetajuustolla ja öljykastikkeella, tuoresalsa (tomaatti, punasipuli, korianteri, limemehu ja oliiviöljy, nam)

Välipala jäi liian pieneksi, päivällisen aikaan oli tosi kova nälkä. Mitä tuossa vois syödä muuta kuin rahkaa? Eilen oli välipäivä, mutta yleensä menen suoraan töistä salille, joten ennen treeniä pitäis syödä kunnolla jotain jonka voi ottaa töihin mukaan. Tänään mulla on mukana juurikin maitorahkaa ja nutrilettin hunger control-juoma, joka jääkaapista löyty. Tuossa juomassa on aikas paljon hiiliä kuitenkin. Joskus olen myös syönyt lounaalta jääneitä salaatin jämiä. Ja treenipäivänä muutenkin pitäis varmaan syödä vähän enemmän?

Ja sitten siitä kuuluisasta mässypäivästä. Mietin tuossa itsekseni, että onko siitä haittaa, jos kerran viikossa söis noin kulutuksensa verran? Käytännössähän tämä tarkoittaa sen 500kcal:n edestä joko jotain ylimääräistä (esim. jätskiä) tai joku tuhtimpi ateria. Kun kuitenkin oma tavoitteeni on ensisijaisesti pudottaa paljon ylipainoa (37kg) pois?

Välipalakshan voisit syödä esim raejuustoa ja ananasta/banaania/pilttiä tjms. Ite syön tosi usein just purkin raejuustoo ja sen kanssa sit jotain hedelmää tai sokeroimattomia jugurtteja. Ei leipäkään paha ole. Syöt vaikka kaks siivua ruikkaria tai jotain muuta täysviljasta tehtyä leipää jonka väliin paat lihaa/kanaa/munaa/juustoa ja rasvaa.

E: toki jos et halu hiilareita, niin syö vaik raejuustoo ja pähkinöitä. Nam nam. Tai tee munakas esim 3 valkuaista + 1 keltuainen + palottele sekaan vaikka kalkkunanakkeja. Nam Nam sekin!

Toki noi proteiinijuomatkin on hyviä välkkäreitä, ne vaan on aivan saatanan kalliita. Semmonen puolilitraa maksaa helposti jonkun neljä euroo :S Voithan myös tehä sen ite. 3-4dl maitoo ja desi jonkun makusta heraa. Siitä saa kans ihan hyvää puhtia ja varmasti laadukasta ravintoa.

Mun mielestä sä et voi kutsua vielä mässypäiväks sitä, että syöt oman kulutukses verran. Sillonhan sä olet vasta plus/miinus nolla tilanteessa. Se ei varmasti vaikuta mitenkään sun painon pudotukseen ja jos susta tuntuu et tarvitset sen kerran viikossa psyykkaamaan itseäs niin pidä ehdottomasti. Mun mielestä voisit syödä vähän enemmänkin kuin mitä kulutat sillon kun sulla on mässypäivä. Pidät semmosen rennon päivän. En tarkota että teet niinku mä ja vedät levyn suklaata, pussin sipsiä, pizzan, kissan, koiran ja jäätelöä, mutta koitat ottaa rennosti ja syöt hyvää RUOKAA.

Itsellänihän on siis aina viikonloppusin mässypäivä ja usein menee kaloreissa 3000-5000 päivässä. Ei ne kyllä missään muussa näy kuin et maanantaina tulee hervoton paska ja hikoilee salilla niin perkeleesti. Grammaakaan en oo tällätavoin lihonu, kun kuitenkin viikolla syön terveellisesti n2000kcal päivässä ja liikun normaalisti. Saa pääkoppa levähtää la-su niin jaksaa viikon taas paahtaa :) toimii mulla.

Välipalakshan voisit syödä esim raejuustoa ja ananasta/banaania/pilttiä tjms. Ite syön tosi usein just purkin raejuustoo ja sen kanssa sit jotain hedelmää tai sokeroimattomia jugurtteja. Ei leipäkään paha ole. Syöt vaikka kaks siivua ruikkaria tai jotain muuta täysviljasta tehtyä leipää jonka väliin paat lihaa/kanaa/munaa/juustoa ja rasvaa.

E: toki jos et halu hiilareita, niin syö vaik raejuustoo ja pähkinöitä. Nam nam. Tai tee munakas esim 3 valkuaista + 1 keltuainen + palottele sekaan vaikka kalkkunanakkeja. Nam Nam sekin!

Toki noi proteiinijuomatkin on hyviä välkkäreitä, ne vaan on aivan saatanan kalliita. Semmonen puolilitraa maksaa helposti jonkun neljä euroo :S Voithan myös tehä sen ite. 3-4dl maitoo ja desi jonkun makusta heraa. Siitä saa kans ihan hyvää puhtia ja varmasti laadukasta ravintoa.

Mun mielestä sä et voi kutsua vielä mässypäiväks sitä, että syöt oman kulutukses verran. Sillonhan sä olet vasta plus/miinus nolla tilanteessa. Se ei varmasti vaikuta mitenkään sun painon pudotukseen ja jos susta tuntuu et tarvitset sen kerran viikossa psyykkaamaan itseäs niin pidä ehdottomasti. Mun mielestä voisit syödä vähän enemmänkin kuin mitä kulutat sillon kun sulla on mässypäivä. Pidät semmosen rennon päivän. En tarkota että teet niinku mä ja vedät levyn suklaata, pussin sipsiä, pizzan, kissan, koiran ja jäätelöä, mutta koitat ottaa rennosti ja syöt hyvää RUOKAA.

Itsellänihän on siis aina viikonloppusin mässypäivä ja usein menee kaloreissa 3000-5000 päivässä. Ei ne kyllä missään muussa näy kuin et maanantaina tulee hervoton paska ja hikoilee salilla niin perkeleesti. Grammaakaan en oo tällätavoin lihonu, kun kuitenkin viikolla syön terveellisesti n2000kcal päivässä ja liikun normaalisti. Saa pääkoppa levähtää la-su niin jaksaa viikon taas paahtaa :) toimii mulla.
Treenaatko silti ihan normaalisti mässypäivän jälkeen, ettei sulla ole jotain ekstra kovaa treeniä jne? Tuntuis, et tommonen aivot narikkaan juttu kerran viikossa saattais tuoda motivaation syödä paremmin viikolla jos tietäisi, että palkinto odottaa viikon lopussa.

Treenaatko silti ihan normaalisti mässypäivän jälkeen, ettei sulla ole jotain ekstra kovaa treeniä jne? Tuntuis, et tommonen aivot narikkaan juttu kerran viikossa saattais tuoda motivaation syödä paremmin viikolla jos tietäisi, että palkinto odottaa viikon lopussa.

Ihan normaalisti treenaan. Eli ei mitään ruokalakkoa tai 20km lenkkejä. Punttisalila 3-4krt joita ennen parikymmentä minuuttia aerobista treeniä. Kyl mua ainaki motivoi syödä viikko terveellisesti kun viikonloppuna voi mäsäyttää :P Toki joskus lipsun viikollakin mutta eipä sekään oo vielä missään näkyny.

Ja siis mun ruokavalion runko arkena on seuraavanlainen:

Aamulla 1,5dl kaurahiutaleita ja ruokalusikallinen pellavansiemenrouhetta puuroksi, helvetisti suolaa sekaan ja pari ruokalusikallista kevytlätta levitettä päälle. Kaveriks 200g kesoa tai valion 2% raejuustoa.
Juomana kahvia rasvattomalla maidolla puoli pannua ja joku puoli litraa monivitamiiniporejuomaa janoon.

Lounaaksi kananfile tai kanakuutioita 100-150g ja vaihtelevasti sen kanssa joko 100g raejuustoa tai fetaa tai mozzarellaa. Päälle yleensä punasta tai vihreetä pestoa tai avocadoöljyä. Kasviksina yleensä parsa ja kukkakaali ja porkkana. Tai vaan salaattia.
Joskus (kun en oo jaksanu tehä eväitä) syön paketillisen kalkkunanakkeja (280g) ja dippaan niitä pestoon tai cheddariin tai kermaviiliin ja kaveriks rasia tomaatteja tai pussillinen naposteluporkkanoita.

Välipalaks yleensä purkki raejuustoa ja pari kevyt activia jugurttia, tai purkki rahkaa ja sekaan ruokalusikallinen lesitiiniä, vehnäleseitä, pakastemarjoja pari desiä, suklaaheraa ja sokeroimatonta mustikkakeittoo.

Päivälliseks sama setti kun Lounaaks tai esim neljän munan munakas johon puoli pakettia nakkeja tai 100-150g kanaa. Pestoa reilusti taas.

Iltapalaks joko purkki raejuustoa ja pari ruokalusikallista pähkinöitä ja lesitiiniä, nakkimunakas pestolla, paketti nakkeja taas pestolla, tai sama rahkasetti kun mitä välipalaks vetäsin. Tai purkki raejuustoo ja puoli pakettia nakkeja :D Ihan riippuu fiiliksestä.

Aika vaihtelevana siis pidän noi ruoat viikolla, mutta tossa nyt esimerkkejä mitä syön. Kalorit kaikissa annoksissa huitelee aika samoissa lukemissa.

Ja siis mun ruokavalion runko arkena on seuraavanlainen:

Aamulla 1,5dl kaurahiutaleita ja ruokalusikallinen pellavansiemenrouhetta puuroksi, helvetisti suolaa sekaan ja pari ruokalusikallista kevytlätta levitettä päälle. Kaveriks 200g kesoa tai valion 2% raejuustoa.
Juomana kahvia rasvattomalla maidolla puoli pannua ja joku puoli litraa monivitamiiniporejuomaa janoon.

Lounaaksi kananfile tai kanakuutioita 100-150g ja vaihtelevasti sen kanssa joko 100g raejuustoa tai fetaa tai mozzarellaa. Päälle yleensä punasta tai vihreetä pestoa tai avocadoöljyä. Kasviksina yleensä parsa ja kukkakaali ja porkkana. Tai vaan salaattia.
Joskus (kun en oo jaksanu tehä eväitä) syön paketillisen kalkkunanakkeja (280g) ja dippaan niitä pestoon tai cheddariin tai kermaviiliin ja kaveriks rasia tomaatteja tai pussillinen naposteluporkkanoita.

Välipalaks yleensä purkki raejuustoa ja pari kevyt activia jugurttia, tai purkki rahkaa ja sekaan ruokalusikallinen lesitiiniä, vehnäleseitä, pakastemarjoja pari desiä, suklaaheraa ja sokeroimatonta mustikkakeittoo.

Päivälliseks sama setti kun Lounaaks tai esim neljän munan munakas johon puoli pakettia nakkeja tai 100-150g kanaa. Pestoa reilusti taas.

Iltapalaks joko purkki raejuustoa ja pari ruokalusikallista pähkinöitä ja lesitiiniä, nakkimunakas pestolla, paketti nakkeja taas pestolla, tai sama rahkasetti kun mitä välipalaks vetäsin. Tai purkki raejuustoo ja puoli pakettia nakkeja :D Ihan riippuu fiiliksestä.

Aika vaihtelevana siis pidän noi ruoat viikolla, mutta tossa nyt esimerkkejä mitä syön. Kalorit kaikissa annoksissa huitelee aika samoissa lukemissa.
Kuulostaa hyvältä! Et vissii hirveesti leipää, perunaa, pastaa tai riisiä vedä? Toi saattais olla jopa niin varteenotettavan olonen et heti Suomeen päästyäni voisin kokeilla:)

Jääkaapin tyhjentäminen ennen reissua on rankkaa touhua, varsinkin kun kaikki ns. oikea ruoka sieltä oli jo syöty. Tämän päivän yhdistetty aamiainen + lounas:

keskikokoinen pala rahkakakkua
1/3 patonki sellaisenaan
ruispala margariinilla
1/3 levy tummaa suklaata
puolikas ananas
4dl soijamaitoa
4dl teetä runsaalla maidolla
2dl kahvia runsaalla maidolla (teetä & kahviahan ei ollut "pakko" juoda, muuta kuin pahan addiktion takia)
250g rahkaa mustikkakeitolla
250g jugurttia kera myslin + kurpitsansiementen

Mahaan sattuu jo! Vaikka ei tuossa taida edes olla kauhesti kaloreita, ei vaan meinaa mahtua enempää. Toinen puolikas ananaksesta pitäisi vielä jollain konstilla saada alas :D

Mun tän päivän syömisiä ja joitakin vakioita:

Aamupala: iso lasi vettä, jossa 1 tl L-tyrosiinia ja töräys lime- tai sitruunamehua. Muutama spirulina-puriste, 50-100 mikrogr. D-vitamiinia aurngonkukkaöljyssä, joskus kalaöljykapselit, Rela-maitohappobakteeri

2-3 kp tummapaahtoisa kahvia mantelimidolla tai mustana. Työaamuina ja jos lähden heti salille tai lenkille: pari palaa itse tehtyä raakasuklaata.

Tänään söin myöhäisemmäksi aamupalaksi 2 voissa paistettua munaa, joitkin kinkku- ja juustosiivuja ja raakaa kesäkurpitsaa.

Vadelma Bon Aquaa :haart:

Lounas on mulla yleensä erittäin vähähiilarinen, eli lihaa/kalaa/munaa/juustoa + kasviksia + oliiviöljyä, mutta tänään sushi-ravintolassa, misokeitot, salaattia + annos sis. 9 palleroa ja päälle puolet lapsen possu-nuudeli- kasvis -annoksesta. Soodavesi juomana.

Välipalaks 3 kp kahvia mantelimaidolla, mansikoita ja 2 palaa raakasuklaata.

Vettä + MSM + C -jauhetta. Vettä/vissyä menee vähintään 2 litraa, yleensä enemmän/pv. Mulla ei ole juuri koskaan jano, koska juon vähän väliä.

Iltaruoka viel auki... yleensä se on joku ruokaisa salaatti (sis. juustoa/lihaa/kalaa (yleensä lohta)/kanaa ja hiilaria jälkkäriks takaamaan hyvät unet. Kuten hedelmä, pensasmustikoita, kuivattuja luomubanaanilastuja sokerittomalla pähkinävoilla ja intiaanilakritsia semmonen kohtuullinen annos.

Illalla veden kanssa magnesiumsitraattia ja joskus joitakin muitakin lisäravinteita (sinkki, kalium) ja Tryptomax.

Tavoitteena on pitää kalorit välillä 2000-2500, hiilarit 100-150 ja proteiinia 100+g/pv.

Mitat 163/55, tavoitteena pysyä tässä painossa, saada lisää voimaa (leuanvetoja ja punnerruksia!) ja tiputtaa rasvaprossaa edelleen -> mahdollisimman erottuvat lihakset. Dieetillä en ole enkä tule enää olemaan, treenaan salilla 2 kertaa viikossa yksijakoisella ohjelmalla ja lenkkeilen 2-4 kertaa viikossa. Saleilu aloitettu helmikuussa ja ihan motivoivia tuloksia jo tullut ja ennen kaikkea: olen löytänyt SEN oman lajini!!! :puntti: :haart:

Taustalla liiallista laihuuden ihannointia, ahmimista ja diettaamista, johon puntista innostuminen on ollut se lopullinen pelastus.

Nyt kuulkaas, tässäpä:

Aamulla:
mivitotal, porkkanaa ja kourallinen kanaa (kaikkea sitä tekee mielikin, mutta käytännössä tyhjillä aamutreeni)

TREENI

Aamupala:
kaura-ruispuuro noin 50 grammasta hiutaleita ja vähä raejuustoa
Näkkäri juusto, levite, kurkku, raejuustoa
Vähä pilttiä ja omega

Päivän ihana tapahtuma - kahvihetki :)
Läjä lämpimiä salaattileipiä (salaatissa mm. silliä, creme fressiä, tuorejuustoa, linssiä, vihreää jne.) ja päälle leikkelettä
Ihanaa saaristolaisleipää ja härpäkkeitä päälle
Melkein kokonainen gainer pro -patu
Pala omppua ja pari salmiakkia

Sitte muona:
100 grammaa kuivapaino kuitupastaa, vihanneksia, kermaa, broitskua yli 100 g, creme fressiä sekasi oi nam!!

Iltasemmalla:
Lämmintä salaattia (kaalta, vihanneksia, sweet chilisoossia, paljo linssejä mikroon oi nam kans!!)
Leipää, juustua ja kurkkua ja levitettä

Jatketaan:
500 grammaa rahkaa härpäkkeineen (mikä tarkoittaa hiutaleita, soijarouhetta, vaniljaheraa mausteena, hedelmäpilttiä, kermavaahtoa, mansikkarahkaa (kaloreita on!!!) kaikkea onnellisessa mössössä
ja puolitoista banskua

Illalla odottaa vielä:
Kaura-ruispuuroa
loraus kylmäpuristettua rypsäriä
Kasa leipiä härpäkkeineen
JA loppu siitä energiapatusta ku tekee kuiteski mieli ;)

Näin. Olkaa mimmin NIIIIIIN ylpeitä minusta, varsinkin, jos tiedätte taustani ja ikuiset ulinani. Eiköhän tehdä tästä raadosta jotain parempaa :dance:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Nyt kuulkaas, tässäpä:

Aamulla:
mivitotal, porkkanaa ja kourallinen kanaa (kaikkea sitä tekee mielikin, mutta käytännössä tyhjillä aamutreeni)

TREENI

Aamupala:
kaura-ruispuuro noin 50 grammasta hiutaleita ja vähä raejuustoa
Näkkäri juusto, levite, kurkku, raejuustoa
Vähä pilttiä ja omega

Päivän ihana tapahtuma - kahvihetki :)
Läjä lämpimiä salaattileipiä (salaatissa mm. silliä, creme fressiä, tuorejuustoa, linssiä, vihreää jne.) ja päälle leikkelettä
Ihanaa saaristolaisleipää ja härpäkkeitä päälle
Melkein kokonainen gainer pro -patu
Pala omppua ja pari salmiakkia

Sitte muona:
100 grammaa kuivapaino kuitupastaa, vihanneksia, kermaa, broitskua yli 100 g, creme fressiä sekasi oi nam!!

Iltasemmalla:
Lämmintä salaattia (kaalta, vihanneksia, sweet chilisoossia, paljo linssejä mikroon oi nam kans!!)
Leipää, juustua ja kurkkua ja levitettä

Jatketaan:
500 grammaa rahkaa härpäkkeineen (mikä tarkoittaa hiutaleita, soijarouhetta, vaniljaheraa mausteena, hedelmäpilttiä, kermavaahtoa, mansikkarahkaa (kaloreita on!!!) kaikkea onnellisessa mössössä
ja puolitoista banskua

Illalla odottaa vielä:
Kaura-ruispuuroa
loraus kylmäpuristettua rypsäriä
Kasa leipiä härpäkkeineen
JA loppu siitä energiapatusta ku tekee kuiteski mieli ;)

Näin. Olkaa mimmin NIIIIIIN ylpeitä minusta, varsinkin, jos tiedätte taustani ja ikuiset ulinani. Eiköhän tehdä tästä raadosta jotain parempaa :dance:

Niin joo ja toki aamupalan kanssa 25 grammaa vaniljaheraa ja kreatiinia :)

Kuulostaa hyvältä! Et vissii hirveesti leipää, perunaa, pastaa tai riisiä vedä? Toi saattais olla jopa niin varteenotettavan olonen et heti Suomeen päästyäni voisin kokeilla:)

No harvemmin. Joskus vedän välipalalla ruisleipää kunnon lisukkeilla. Tai sit välipalaks puuroo. Oon niin laiska kokki et mielummin syön vaan kaikkee minkä saa heti suoraa purkista :P tai paketista...

Ah viikonloppu saapui taas! Kaapissa odottaa 300g Kalevin valkosuklaajuustokakkusuklaata, 300g jumboremix karkkipussi ja pakkasessa mutakakku :D OMM! Sekä huomena kolmen ruokalajin illallinen jonka ihan ite keksin ja kokkaan tyttöystävälle.

Luvassa olis

Alkuun

Sitruunaista salaattia tomaatilla, siemenillä ja seesamiruiskrutongeilla

Sitten

Paistettua lohta, kermaista kantarelliohrattoa, sekä paahdettuja juureskuutioita

Jälkeen

Valkosuklaa-vanilja-domino hässäkkä

Ja juomaks valkoviiniä.

Ei hajuukaan miten mun kokkaus onnistuu, koska oon maailman surkein kokki!

Ah viikonloppu saapui taas! Kaapissa odottaa 300g Kalevin valkosuklaajuustokakkusuklaata, 300g jumboremix karkkipussi ja pakkasessa mutakakku :D OMM! Sekä huomena kolmen ruokalajin illallinen jonka ihan ite keksin ja kokkaan tyttöystävälle.

Luvassa olis

Alkuun

Sitruunaista salaattia tomaatilla, siemenillä ja seesamiruiskrutongeilla

Sitten

Paistettua lohta, kermaista kantarelliohrattoa, sekä paahdettuja juureskuutioita

Jälkeen

Valkosuklaa-vanilja-domino hässäkkä

Ja juomaks valkoviiniä.

Ei hajuukaan miten mun kokkaus onnistuu, koska oon maailman surkein kokki!

Viis kokkitaidoista, tyttöystäväsi tykkää ihan varmasti! Tollanen on maailman parasta hemmottelua, kahdenkeskinen aika ja hyvää, rakkaudella valmistettua ruokaa :haart:

Aamu: (heräsin myöhään)
1 dl hirssihiutale
½ dl kauralese -puuro veteen
200g raejuusto
2 rkl pellavansiemenrouhe
reilut 2 rkl kirnuvoita
suolaa, d-vitamiini, vettä, kuppi kahvia

Välipala:
pari omenaa
iso kulho mustikoita
200g soijaviili (itse tehty)
130g maitorahka
20 kpl manteli
kourallinen raakakaakonibsejä
kahvia, c-vitamiini

Päivällinen:
200g paistettu seiti
paseerattua tomaattia
sipulia, porkkanaa, herkkusieniä, hapankaalia
1 kokonainen avokado
2 riisikakkua

Iltapala:
1 purkki rasvatonta raejuustoa (lidl)
½ dl kookosjauho (ihme ruokahimoja...)
seesaminsiemeniä, soijajogurttia...

Kaloreita tulee tommosista pikkujutuista päälle kahden tonnin mun laskujen mukaan.
Silti tuntuu että ruokaa uppoaa tänkin jälkeen, ja paljon.

En sanois tätä mitenkään hyväksi päiväksi, mut kerronpa nyt kuitenkin mitä suuhuni pistin.
aamu: kaks paahtoleipää, päällä paprikaa, omena ja kahvi maidolla
klo 12 45min body attack
lounaaksi: oh yes protsku patukka
välipala: oh yes protsku patukka myöskin
illalla todennäköisesti syön jugurttii ja jotain sosetta, paahtoleivän ja jonkun näkösen päivällisen pastasta tai muusta vastaavaa. Oon mä vähän metsässä:D, mutta perjantaina paranee kun pääsee suomeen ja tuttujen ruokien pariiin!

Heitänpä minäkin eiliset syömiset...

Aamupala:
1 siivu proderealia, päällä oivariini ja juusto
250g maitorahka
1 purkki ananasta
0,5l kahvia maidolla

Lounas:
Pastaa naudan paistijauhelihalla, seossuhde lihan eduksi mallia 70-30 :D

Välipala:
puolikas Luxus-prodepatukka

Välipala nro 2:
2 siivua proderealia, päällä oivariini ja juusto
kahvia maidolla

--> lenkille

Yhdistetty päivällinen+iltis:
Kana-kananmuna-ananas-couscous-risottoa
salaattia

Päivän mittaan parisen litraa vettä, vitamiinit ja åmegat. Tämä päivä oli salin osalta huilia, edellispäivältä oli salireeni allansa.

Aamupala 6:45
Saavillinen (n. 0,5l) vettä, kaurahiutale-tattarihiutalesekoitusta 1,5dl puuroksi, päälle raejuustoa 150-200g (rainbow rasvaton) ja kaurakuitusta joku ruokalusikka ehkä. Rasvatonta maitoa lasillinen, porkkana. Omega 3 tabuja.
-Pilates 1h-
Ruoka 11:15
3/4 osaa ruokalautasellista laatikkoa jossa perunasipulisekoitusta, pakastevihanneksia ja pinaattia ja erilaisia papuja sekä munamaito. Raejuustoa kylkeen joku 4 rkl. Lasillinen maitoa ja vettä janon mukaan. Vihreää salaattia ruokalautasellinen.
-päiväunet oli jossain tässä välissä-
Välipala 16:00
Maitorahkaa 250g, pähkinöitä ja rusinoita päälle joku reilu kourallinen ehkä, omena, kolme gluteenitonta ohutta näkkileipää joissa päällä ingmariinia ja siivut oltermannia.
-Treeni, pyöräily 6km, koreografiatreeniä 15min, 2h valmennusta (tekniikkaa lähinnä, vähän hyppyjä yms akrobatiaa), 6km pyöräily takas himaan. Kyseessä siis kilpa-aerobic.-
Ruoka 20:30
Samaa laatikkoa puolet lautasesta, oisin syöny enemmänkin mutta ruoka loppu. Raejuustoa pari ruokalusikallista ja kananmuna. Lisäks salaattia ja kaksi runsaskuituista gluteenitonta Fria-leipää, päällä pestoa ja siivut oltermannia. Maitoa lasillinen.

Noniin katotaan oonko alkanut syömään teidän mielestä paremmin.
aamupala: iso lautasellinen puuroa jossa myös raejuustoa, kuppi kahvia
tässä välissä magnum jäätelö
päivällinen iso broilerin file jonka sisällä parman kinkkua ja mozzarellaa. Lisäksi salaattia, jossa fetaa. Päällä guacamolea
tässä välissä lasi cocista ja valio jäätelötuutti
1h juoksulenkki
iltapala lautasellinen luonnonjugurttia, seassa banaania ja raejuustoa.
Onko ruokaa liikaa vai liian vähän? Okei tiedän, että noi jätskit vois jättää pois ja korvata oikealla ruoalla, mutta muuten. Vielä on ainakin nälkä vaikka iltapalan olen jo syönyt.

No ei oo ihme, että on nälkä, kun syöt tuollaisia höttöjuttuja ja herkkuja kuten jäätelöä, mutta vain yhden kunnon ruuan päivässä. Missä on päivällinen?

Protskua saisi olla ehkä pikkaisen enemmän (riippuen raejuuston määrästä - paljonko sitä esim. puuroon menee?), sekä kasviksia ja hyvää rasvaa (kuten öljyä) saat aika niukasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom