Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Joku saakelin flunssa iski. Olo on ok niin kauan kuin makaan sohvalla tai sängyssä, mutta heti kun yrittää tehdä jotain niin olo on kamala ja alkaa heikottaa. Hengailin pihalla vartin kissan kanssa (ulkoilee valjaissa), enempää ei pystynyt kun heikotus iski taas. ÄRRRRSYTTÄÄÄÄÄÄ, kun treenit kulki just ihan megahyvin ja motivaatiokin oli katossa ja sit tää tauti iski. :mad:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruokavalio karannut ihan täysin herkutteluksi. Pikkaisen alkoholikin maistuu. Musta 8 annosta viikossa on jo liikaa. Nyt pitäs saada jostain helkkarinmoinen raivo päälle ja itseään niskasta kii. Onneks treenata olen jaksanut kivasti.
 
Ketuttaa lähes kaikki mitä ihmisellä voi vain vialla olla. Olen yleisvaarallinen, myös itselleni. Noh, huomenna uudella päävarustuksella taas liikkeelle...
 
Hirveä PMS.. Pinna on ku viritetty viulunkieli ja tekisi mieli raivota koko ajan, kaikesta ja kaikille. Voisin syödä sokeria suoraan pussista. Ihan vammasta tämä ja pitää keskittyä koko ajan siihen, että ei nyt oikeasti rupea kaikesta rageemaan ja nalkuttamaan. Toinen päivä jo menossa tätä "kun mikään ei ole hyvin"-olotilaa. :(
 
Suorastaan kaikki vtutti :D Salireeni ei kulkenu, jalat iha tukosa vaikka viime viikollakaan en reenannu juuri yhtään. Kukaan ei tervehtiny salilla. En jaksa käyä kaupassa, vaan päätin nukkua päikkärit = jääkaapisa ei oo ruokaa huomiseksi. Lähellä ois toki siwa, mutta pirun kallista ja mukaan tarttuis varmaan vaa jättimäkkösäkki karkkia, koska tympäsee. Ehkä heräsin tänää vaa väärällä jalalla.. :D
 
Viikonlopusta asti ollut ihmeen flegu olo, väsynyt ja rauta ei nouse. Jalat meinaa hapottaa jo autolta kotiin pientä ylämäkeä kävellessä ja salillakin ihan voimat pois. Taitaa olla taukoviikon paikka vaikka ei nyt yhtään nappais. :(
 
Just kun nilkka parantui, venähti selkä... Nilkan kanssa pystyi sentään tekeen ylä- ja keskivartalotreeniä, mutta selän kanssa... eimitään?
 
Vituttaa jo valmiiksi se, että ihan varmasti kohta on kipeänä joko lapsi tai itse tai sekä että, kun joutuu jatkuvasti olemaan tekemisissä tautisten kanssa:confused:
 
Ruuanlaitto vituttaa myöskin aina ja joka päivä:(
Mikä siinä onkin niin käsittämättömän ärsyttävää...
E. Ja menkat: väsyttää, turvottaa, eikä voi ottaa edes yhtään viiniä (migreeni tulee!) eikä seksikkään taida tulla kysymykseen. Blääh!
 
Muutto. Muutto on ärsyttävää. Nyt ei tarvi muuttaa ku rontti 100 km ja kohteessa on apujoukkoja. Viimeksi muutin 700km ja tavaraa oli enemmän. mutta se vituttaa silti.
 
Vitutus on ehkä liioittelua, mutta hämmentää: odottelin tossa menkkoja kuun viimeisen päivän kieppeillä, mutta yllätyksekseni totesinkin ovulaatiokivuiksi luokittelemieni tuskien enteilleenkin varsinaista suoritusta. Perjantaista alkoi parin-kolmen päivän nihkeä menkkailu. Nää tulee kyllä ihan miten sattuu. Voisi kierukkaa vaihdellessa ottaa lekurin kanssa puheeksi.
 
Vitutus on ehkä liioittelua, mutta hämmentää: odottelin tossa menkkoja kuun viimeisen päivän kieppeillä, mutta yllätyksekseni totesinkin ovulaatiokivuiksi luokittelemieni tuskien enteilleenkin varsinaista suoritusta. Perjantaista alkoi parin-kolmen päivän nihkeä menkkailu. Nää tulee kyllä ihan miten sattuu. Voisi kierukkaa vaihdellessa ottaa lekurin kanssa puheeksi.
Kupari vai hormoni? Mulla on nyt kuparisen kanssa ollut 6-10 päivän vuodot ja noista valitsen ennemmin sen kymmenen päivän, kun silloin pärjään kupilla ilman ällöttäviä rättejä. Alkoi vituttaa vaikkei ole nyt edes menkat päällä :D
 
Kupari vai hormoni? Mulla on nyt kuparisen kanssa ollut 6-10 päivän vuodot ja noista valitsen ennemmin sen kymmenen päivän, kun silloin pärjään kupilla ilman ällöttäviä rättejä. Alkoi vituttaa vaikkei ole nyt edes menkat päällä :D

Kupari. Mulla on välillä vaihdellut tuo vuotopäivien määräkin aika radikaalisti, mutta toisaalta muistelen tän olleen aina vähän tämmöistä.. mun on ollut esim. aika turha yrittää koskaan ennustaa tarkkaa alkamispäivää, iän myötä oppinut kehoa kuuntelemalla tunnistamaan koska lähestyy. Mutta tosiaan nyt talvella tulee tuo vaihto eteen ja silloin aion avautua aiheesta, pitäisikin ruveta ajamaan asiaa eteenpäin että saan aikaiseksi.
 
Aaargh!! Vituttaa kateelliset panettelijat. Olen kuulemma sairaalloisen fanaattinen terveysintoilija ja treenaaja. Olen kuulemma myös pilannut ystäväni elämän tartuttamalla tämän villityksen häneen (ja sen myötä houkutellut hänet turmelusten tielle, jopa avioeroon). Ystäväni nauraa tälle mutta voi vitalis että ärsyttää ihmisten pikkusieluisuus ja tapa tulkita toisia ihmisiä tietämättä mitään totuudesta. Voi kökkerö.
 
Mua vituttaa tällä hetkellä se, että koen olevani riittämätön työelämässä.

Olen maaliskuussa valmistunut taloushallinnon tradenomi ja haluan jossain vaiheessa tehdä controllerin tehtäviä. Noh siihen ei oikein pääse ellei ole tehnyt useampaa vuotta kirjanpidon töitä 3-5vuotta. Noh, useampi tilitoimisto ei ota töihin ellei jo ole kokemusta kirjanpidosta. Miten HELtissä pääsen ikinä minnekään töihin kun kaikkialla vaaditaan tota määrää.. Silläkään ei ole tällä alalla merkitystä et hoidan seuran taloushallintoa koska se ei ole läheskään sama kuin yrityksen kirjanpito.. Kyllä vetistää..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom