Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Miksiköhän olin niin uuvatti että menin tilaamaan fit-lehden? Kannessa lukee "Paras pylly!" Tarvitseeko sitä jumalauta hieroa naamaani, miten ruma pylly mulla on, eikä se todellakaan kyykkäämällä parane. Lisäksi nyt kun olen lopettanut imetyksen, mulla ei ole enää oikeastaan lainkaan tissejä :eek:

Mutta eniten vituttaa tietenkin se, etten koko kuun aikana ole saanut :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flunssa. Taas. Alkaa oikeasti risomaan tämä jatkuva sairastelu. Nyt kun pahimmat kiireet olis ohi ja pääsis jatkamaan salille kivassa 4x/vko -tahdissa, pitää odotella tää flunssa pois. Joka ei muuten anna mitään merkkejä poismenosta, vaikka tätä ollaan yli viikko podettu. Ovat ehdotelleet mulle alanvaihdosta aikuisviihdelinjalle, niin kiva tää mun ääni on ollu monta päivää.
 
Lauantai-duunivuoro! Kun tietää että pitää mennä salille duunin jälkeen kl.18 ja tietää jo valmiiksi ettei silloin saa olla rauhassa vaan trendisalilla jannut liimautuu viereen kyselemään tyhmiä. Mun pitää vaihtaa salia.
 
Ei oo ei oo ei oo mahdollista. Töissä yksi harha-askel, yksi vaivainen harha-askel, ja lensin rappusissa vauhdilla nurin laskeutuen polvi edellä rapun terävään kulmaan. Oli pakko soittaa kotiinkuljetus, vaikka aamulla olin pyörällä töihin lähtenyt. Normaalista kävelystä ei tule mitään. Taitaa jäädä loppuviikon jalkatreeni välistä. Toivottavasti ei jää seuraavan viikon puolimaratonkin, himputti soikoon :(
 
Ei oo ei oo ei oo mahdollista. Töissä yksi harha-askel, yksi vaivainen harha-askel, ja lensin rappusissa vauhdilla nurin laskeutuen polvi edellä rapun terävään kulmaan. Oli pakko soittaa kotiinkuljetus, vaikka aamulla olin pyörällä töihin lähtenyt. Normaalista kävelystä ei tule mitään. Taitaa jäädä loppuviikon jalkatreeni välistä. Toivottavasti ei jää seuraavan viikon puolimaratonkin, himputti soikoon :(

Voi vitsi, tsemppiä ja pikaista paranemista!
 
Hitto et mie oon oikeesti läski. Taas työmatkalla (4. pv menossa), joten väkisinkin treenaaminen välillä kärsii jos istuu vaikka 3-4h päivästä junassa sen työpäivän lisäksi... Hotellihuoneen kylppärissä ihan liian armoton valo. Takareidet ja perse - mistä tuota sellua tuonne oikeasti tulee?!!! Itkettää kohta, miks pitää olla tämmönen ällötys gjkglwrkgjawk,ödlf,asölvf....
 
Ärsyttää olla nainen tänään, sillä lihasten hankkiminen on niin järkyttävän duunin takana. Toki miehilläkin, mutta eivätköhän monet naiset tiedä mistä puhun!
Josko sitä olisi tyytyväinen kolmen vuoden päästä.. :) huomenna enää 2v 364 päivää!
 
Vituttaa aivan todella se, että olen pikkuhiljaa ruvennut epäilemään, onko minulla ns parhaiden ystävieni kanssa oikeastaan mitään yhteistä ja miten kivaa meillä todella on yhdessä. Ihme nihkeilyä ja ohareita taas eilen, toisella meni hermo toiseen ja sain kuunnella sen purkauksia sitten riennoilta kotiutumiseen asti. Minulle kiukutteli sitten, kun ei enää puoliltaöin saanutkaan ruokaa mistään juottolasta eikä mahduttu niihin paikkoihin, mihin hän olisi halunnut mennä. Toinen ystävyksistä on muuttunut muuten vaan vuosien mittaan jossain helvetin norsunluutornissa istuvaksi kuningattareksi, enkä enää edes jaksa huumekoiran kanssa nuuskia, milloin se vittuilee/on huonolla tuulella ja milloin vaan luontaisesti ja tahattomasti töykeä.

Ei helvetti lähden yksin metsään ja rupean tekemään keikkareissut sun muutkin yksin kun en vaan jaksa enää miettiä, mistä suunnasta neideillä milloinkin tuulee. Surullista mutta minkä sille mahtaa. Vähän liioitteluakin voi nyt olla tässä kun olen miettinyt asiaa pidemmän aikaa ja eilinen oli vaan ihan kaiken huippu, mutta huh huh
 
Mua vituttaa kun tajusin että nämä oireet taitavat olla ylikuntoa.
Miten mä voin olla tekemättä mitään? Selkä ei tykkää yhtään kun ei treenaa ja kipuilee.
Mistään ei löydy uskaltaako esim tehdä kehonpainoharjoittelua sillai sunnuntaivauhtia vai onko se tyyliin totaalilepoa ja rauhallista kävelyä.

Onneksi alkaa 3 viikon kesäloma niin saa ainakin kunnolla levätä.
 
Mua vituttaa kun tajusin että nämä oireet taitavat olla ylikuntoa.
Miten mä voin olla tekemättä mitään? Selkä ei tykkää yhtään kun ei treenaa ja kipuilee.
Mistään ei löydy uskaltaako esim tehdä kehonpainoharjoittelua sillai sunnuntaivauhtia vai onko se tyyliin totaalilepoa ja rauhallista kävelyä.

Onneksi alkaa 3 viikon kesäloma niin saa ainakin kunnolla levätä.

Luulis että ainakin jotain kehonhuoltotyyppistä voisi tehdä? Siis aukoa lihaskireyksiä yms. jos selkäkipu johtuu niistä?
 
Kipeänä taas, eiköhän tässä taas viikon treenitauko napsahtanut. Reippaana tyttönä oon ravannut vielä töissäkin, eilen tuli lähtö päivystykseen kun alkoi mennä jalatkin alta - siitä huolimatta sairaalalta lähettivät omaan tk:een ja sieltä taas takaisin sairaalalle kun ei ollut lääkäreitä vapaana. Happisaturaatio 90, "ei ihmekään että ahdistaa". Meinasin itkeä onnesta kun pääsin pedille hapetukseen. :-D
 
Tänään vituttaa kun yksi mies, jota luulin potentiaaliseksi poikaystäväkandidaatiksi paljastui täydeksi kusipääksi. Kävin jo eilen vetämässä sellaisen kiukkuisen takareisi -ja pepputreenin että tänään istuminen käy kipeetä :rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom