Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä ihmiset kirjoittelee kärjistetysti ja välillä jopa harkitsemattomasti. Ei minun mielestäni ole järkevää tehdä ihmisistä mitään oletuksia joittenkin nettikirjoitusten perusteella. Kirjoituksia voi lukea joko vaaleanpunaiset rillit päällä, objektiivisesti tai jopa samaan tyyliin kuin piru raamattua, myös lukijan omat ajatukset ja kulloinen mielentila vaikuttaa, samoin kuin kirjoittajankin. Joku hölömö saattaa minuakin pitää ihan omituisena ja kahelina mutta ihan normaali olen vaikka välillä kaikennäköisiä aivopieruja päästelenkin. Mielestäni on hyvin kyseenalaista tehdä lopullisia oletuksia ihmisten persoonallisuuksista somewhat hutiloiden kirjoitettujen nettijuttujen perusteella. Ole huoleti Dahlia, en usko että kukaan sinua miksikään on leimannut. Kaikki täällä välillä kirjoittelee jotain mitä joku taatusti käsittää väärin ja jos siitä sen kummempia skitsoiluja tulee, niin voi harkita elämän hankkimista intervepin ulkopuolellakin. En tiedä, ehkä jotkut todella täällä saa kovin yksioikoisia kuvia ihmisistä ja olettaa sen olevan koko totuus.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku *kle on hävittänyt miun kannettavan laturin....Ja ulkona sataa vettä...ja, ja..

Otin alotuskuvia. :itku:

Tiedän otin alotuskuvia myös alkukeväästä, mutta koska oon laiska lössykkä, jolla ei oo itsekuria....en sitten käynytkään salilla, kuin muutamia kertoja.

Mutta, häntä ylös ja :whip:
 
naun, tsemppiä :thumbs:

tulevat kirjoitukset pistää veetuttamaan, kiire pistää veetuttamaan, väsymys pistää veetuttamaan ja niin.
 
Minussa herättää halveksuntaa lähinnä lapsellinen ja asiaton kirjoitustyyli, nokittelu ja muu turha nuilottaminen, ei niinkään tietty mielipide tai suhtautumistapa. Sinua en tällaiseen voisi yhdistää millään tavalla. Ymmärrän kyllä, että tuntuu masentavalta, jos kokee ilmaisseensa itsensä huonosti ja tulleensa väärinymmärretyksi, mutta sitähän tapahtuu. Asia ei kuitenkaan lopulta ole niin vakava, jotta sitä kannattaisi kovasti murehtia.

Kylläpä Stash kirjoitit asiaa! Nimenomaan noin, että erilaiset mielipiteet ovat tervetulleita, mutta asiattomat arvailut ja johtopäätökset toisen persoonasta ovat turhaa :anssi:

Mua ei vituta juuri mikään tässä elämässä.:) Palstalla vituttaa välillä se että kaikkeen tuntuu löytyvän "asiantuntija", joka kokee oikeudekseen toimia ylijumalana antamassa ohjeita ylhäältäpäin. Asenteella "Mä tiedän, koska olen kokenut saman ja ymmärrän..." Varmaan ihan hienoa, jos oikeasti tarvitsisi ymmärtäjää ja vertaistukea. Mutta joskus "asiantuntijat" haluavat niin kauheasti "auttaa", että keksivät "autettavilleen" itse sairauksia, joita ei ole.:curs:

Ja Dahlia, mäkään en ole saanut susta yhtään negatiivista kuvaa. :haart:
 
Oikea nilkka ei oikein tykänny piruettireeneistä (meikän painopiste putoaa pirskoissa liikaa ulkosyrjälle -> ei hyvä :curs:) ja nyt se on sitten oikeesti kipiä. Sapettaa, mut josko kevyt liikunta auttais.
 
Voi vitutusten vitutus. Oikeasti.

Rappumme hissi ei ole ollut rikki koskaan sinä aikana, jona olemme tässä talossa asuneet. Vaan arvatkaapa, leviääkö se nyt, kun maanantaiaamuna on edessä muutto ja helvetisti painavaa tavaraa - neljännessä kerroksessa?! Tietysti on viikonloppu, joten hissikorjaajaa ei soiteta eikä huoltoyhtiötä muutenkaan kiinnosta pätkän vertaa.

Voi vittujen vittu.
 
Voi vitutusten vitutus. Oikeasti.

Rappumme hissi ei ole ollut rikki koskaan sinä aikana, jona olemme tässä talossa asuneet. Vaan arvatkaapa, leviääkö se nyt, kun maanantaiaamuna on edessä muutto ja helvetisti painavaa tavaraa - neljännessä kerroksessa?! Tietysti on viikonloppu, joten hissikorjaajaa ei soiteta eikä huoltoyhtiötä muutenkaan kiinnosta pätkän vertaa.

Voi vittujen vittu.


Voi ei, onpa huono ajankohta!

Mutta mulle kävi samallatavalla, olin hississä jolloin se lukkiutui ja oli kokolailla vaarallinen. Pääsin ulos, ja soitin siihen numeroon joka löytyy hissin sisältä. Tulivat viikoloppuna korjaamaan sitä. Tosin se oli niin risa, että sitä korjattiin monta päivää...
 
Mua ei vituta juuri mikään tässä elämässä.:) Palstalla vituttaa välillä se että kaikkeen tuntuu löytyvän "asiantuntija", joka kokee oikeudekseen toimia ylijumalana antamassa ohjeita ylhäältäpäin. Asenteella "Mä tiedän, koska olen kokenut saman ja ymmärrän..." Varmaan ihan hienoa, jos oikeasti tarvitsisi ymmärtäjää ja vertaistukea. Mutta joskus "asiantuntijat" haluavat niin kauheasti "auttaa", että keksivät "autettavilleen" itse sairauksia, joita ei ole.:curs:

Näinhän se on, että kaikkeen löytyy asiantuntija ja joka palstalla tulee väärinymmärryksiä. Aina on joku, joka on kokenut jotain samaa jne. Pitää vaan osata suodattaa joitain juttuja, vaikka kyllä mullakin välillä kiehuu, kun tuntuu, että omia juttuja käännetään ja väännetään tai sitten sitä ei vain osaa ilmaista itseään tarpeeksi selvästi (luultavasti viimeinen on eniten totta...:rolleyes:
Niin ja en tosiaan aikonut kenellekään alkaa äidiksi ;) Riittää kun olen täällä kotona äiti yhdelle lapselle ja välillä miehellekin...:D
 
Nyt tekisi mieli editoida aiempaa viestiäni pahimman terän mentyä ohi, mutta eipä taida enää onnistua. Joten anteeksi kaikille rujo kielenkäyttöni. Moinen ei ole yleensä tapaistani. :)
 
Sama homma, eilen sain onneksi tehtyä ihan huipun jalkatreenin.
 
Näinhän se on, että kaikkeen löytyy asiantuntija ja joka palstalla tulee väärinymmärryksiä. Aina on joku, joka on kokenut jotain samaa jne. Pitää vaan osata suodattaa joitain juttuja, vaikka kyllä mullakin välillä kiehuu, kun tuntuu, että omia juttuja käännetään ja väännetään tai sitten sitä ei vain osaa ilmaista itseään tarpeeksi selvästi (luultavasti viimeinen on eniten totta...:rolleyes:
Niin ja en tosiaan aikonut kenellekään alkaa äidiksi ;) Riittää kun olen täällä kotona äiti yhdelle lapselle ja välillä miehellekin...:D

No nyt minua ei enää vituta mikään tällä palstallakaan...:rolleyes:
Toi on niin totta, että kun lukee toisen tajunnanvirtana kirjoittamaa tekstiä, pitää osata vähän SUODATTAA. Itseilmaisussa on myös mullakin vähän opettelemista... Muttta kun omassa päässä ne omat asiat tuntuu niin selkeiltä...:lol2:
 
No nyt minua ei enää vituta mikään tällä palstallakaan...:rolleyes:
Toi on niin totta, että kun lukee toisen tajunnanvirtana kirjoittamaa tekstiä, pitää osata vähän SUODATTAA. Itseilmaisussa on myös mullakin vähän opettelemista... Muttta kun omassa päässä ne omat asiat tuntuu niin selkeiltä...:lol2:

Heh...näinhän se on :) Välillä tuntuu, että antaa itsestään täällä ihan pöntön kuvan, vaikka ihan oikeasti olen kyllä tosi mukava ja tulen (yleensä) kaikkien kanssa toimeen ;) Jotkin asiat, jotka on lähellä omaa sydäntä, saa vaan jotenkin vähän kärkkäästi kommentoimaan, joskus tarpeettomastikin. Mut nyt siis jatketaan paremmilla mielillä :D
 
En oo käyny ja menkatkin piipahti tuossa viikonloppuna (ajallaan ja kohtalaisen tuskaisina...). Otappa tästä nyt selvää. Ensi viikolla käyn lääkärissä, kun työtkin nyt loppuu.
 
vituttaa olla kipeenä kun ei mitään pääse tekeen.. :curs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom