Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Angelica, vaihda puhelinnumeroa (ja ota salainen). Minkä takia sun pitäisi tuota kuunnella ja käsitellä? Ja meseen ignore päälle. Mieti vaikka vuoden päästä uudestaan, haluatko olla vielä kaveri ja ota sitten yhteyttä, jos tuntuu että pitää vielä keskustella tai selvittää jotain. Tuossa ei ole oikeasti mitään järkeä, ei kannata sitä paskaa lappaa itse lusikalla suuhun jos joku muu tuputtaakin. Voimia!

Vähän huono homma kun sil on niin helvetisti velkoja mulle vielä maksamatta ja todellakin haluan ja aion saada ne takaisin! Ja heinäkuussa on metallican keikka jonne yhdessä pitäisi mennä, onneksi mukaan tulee yks toinenkin tyttö. Tässä kaupungissa en pääse siitä eroon millään, kun kaikki tuntemani ihmiset on enemmän tai vähemmän ton jätkän kavereita ja jos niitä näkee niin ei voi välttää kuulemasta päivän kuulumisia. Vuoden päästä tuskin olen täällä enää, toivon niin. Pitäis löytää paikkoja minne hakee töihin...

Tajuan kyl ettei kannata kaivaa verta nenästään yhtään enempää, mut totaalinen ignooraaminen on mahdotonta. Ainakin niin kauan kun täällä asun.

Vituttaa kun tuo asia vie yöunet. Joka yö heräilen monta kertaa ja herään kokonaan viimestään klo 4. Ei paskaa kannata vatvoa mutta penni sille, joka keksii miten estää ajatusten tulo päähän.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisten sotkujen selvittely - etenkin kun jo prosessin alussa tarjosin apua mutta ei kelvannut. Lähteä perse edellä puuhun ja antaa toisen hoitaa mitä pelastettavissa on. Jep jep, kello on jo yli kolme, pussillinen karkkia on mennyt, 15 minuutin lounas ja nyt pakko jäähdytellä päätä tovi - on jo selvää, että viikonloppuhommiksi menee :curs:
 
Mie muutan Irlantiin. Saamari. Tai jonnekin muualle missä on aina pilvistä. Istuin eilen tunnin verran terassilla ja poltin oikean hartian karrelle. Nyt punainen ja kipeä kuin piru.:itku: Punapäisyys on perseestä kesäaikaan, etenkin kun siihen liittyy ameeban auringonsietokyky. Istuin koko ajan aurinkovarjon alla, pää ja loppukroppa varjossa, enkä huomannut auringon siirtyneen niin, että se paistoi selkäpuolelle.
 
^Vaihdetaan osia. Mä haaveilen edes yhdestä päivästä auringossa ja ulkona, menee ihan hukkaan koko kaunis kesä kun kökötän sisätiloissa kesätöissä. Suunnittelin jo että poraan penkkini kohdalle reiän kattoon. :rolleyes: Pääsis edes vähän paistattelemaan...

Mutta ei tuo nyt suunnattomasti vituta, enemmän mua ottaa nuppiin kun en näe kultaani koskaan. Aina on molemmilla muka jotain muuta tekemistä. Töitä ja koulua yms yms yms. Onpa kiva, nii. :( :jahas: :itku:
 
Mä en löydä sitä juhannusruoka ketjua millään!! Viime vuonna sitä selailin ja taas ois tarpeellinen... Auttakaa!:itku:
 
Tällä hetkellä vituttaa kaikki elämän osa-alueet. Että ihan hyvällä mallilla siis :D
 
Aijai, ihanasti kypsyttää. Oikein kiehuu..
Iski tällainen mukava kesäflunssa kivasti näiden kesähelteiden aikaan. Nokka vuotaa, korvat lukossa, kurkku karhea, ääni maassa.. :( ja juuri kun olisi pitänyt vetää viimeiset kolme viikkoa ennen juhannusta täydellä teholla dieettiä..
Toinen ärsytys tänään, stn sähkölasku. Ja eikös tili olekin tyhjä.. Ja avopuoliskolla ei mukamas ole rahaa maksaa minun osuuttani laskusta.. ARRGH!
Siis sillä todellakin on mutta kunhan nyt ärsyttää mua...

Siis jos joskus on ketuttanut niin tänään... Taidankin vaan painua kotiin sängyn pohjalle, vetää peiton tiukasti korville ja nukkua loppupäivän ylitse...
Menköön vaikka prkl sähköt poikki...STN!
 
Tää on tää kestovitutuksen aihe. Työ. Työkaverit. :curs:
Mä en millään jaksa käsittää miten aikuiset ihmiset ei osaa käyttäytyä toisia kohtaan, ei millään jaksais omilta työkavereilta kuunnella aiheetonta mäkätystä asiasta kuin asiasta, asiakaspalvelutyössä kun saa kuunnella sitä jatinaa ihan tarpeeksi muutenkin. Meille on tullut uusi miehiä töihin, ja vanhatkin on sitten lopettanut yhteisten hommien tekemisen. Voi vitun vittu! Mistähän löytyis uusia töitä? Oon ehtinyt sitä miettiä aika moneen kertaan kun oon täällä 4 vuotta kökkinyt haukuttavana... vittu kun on asuntolainaa, muuten olisin jo mennyt... ei vaan tahdo jaksaa...
 
^Vaihdetaan osia. Mä haaveilen edes yhdestä päivästä auringossa ja ulkona, menee ihan hukkaan koko kaunis kesä kun kökötän sisätiloissa kesätöissä. Suunnittelin jo että poraan penkkini kohdalle reiän kattoon. :rolleyes: Pääsis edes vähän paistattelemaan...

Mutta ei tuo nyt suunnattomasti vituta, enemmän mua ottaa nuppiin kun en näe kultaani koskaan. Aina on molemmilla muka jotain muuta tekemistä. Töitä ja koulua yms yms yms. Onpa kiva, nii. :( :jahas: :itku:

Itsekin olen 8-16 duunissa, mutta siellä on ihan kauheen kuuma ja huono ilima ja sitten pitää tuolla helteessä ajella pahimmillaan 30 kilsaa fillarilla. Kiinnostaa kuin kilogramma:kakka: . Yöllä ei voi nukkua kun hiostaa, seksiä ei saa kun mies on vielä herkempi tälle kuumuudelle kuin minä yms. yms. yms.

Nyt vituttaa, kun en pääse katsomaan sähköpostiani ja odotan sähköpostia mahdollisista ensi syksyn "duunikuvioista" :hyper: Jännittää ihan sikana ja se soittaa mulle huomenna sieltä, toivottavasti osaan käyttäytyä enkä ihan nolaa itseäni. Pitäisi vakuuttaa olevansa asiallinen, kypsä ja järkevä, mutta kun jännittää niin pirusti että saatan mennä ihan tuppisuuksi tai muuttua kikattavaksi pissikseksi :hyper:


Myös muutama tämän hetkinen työkaveri vituttaa. Heti EKANA PÄIVÄNÄ ja piti alkaa kitisemään. Kyllä siis on ärsyttäviä tyyppejä! Varmaan saavat jotain perverssiä nautintoa, kun etsivät pienetkin valituksen aiheet joka hemmetin asiasta ja sitten maailman tärkein asia on "syyllisen" nimeäminen ja sormella osoitteleminen. Onneksi muut työkaverit "rakastavat" näitä paria yksilöä yhtä paljon kuin me kaiken-paskan-alkujuuri kesäduunaritkin.
 
Prkl, eilen illalla nousi kuume! :curs: Kunto on ollu nousujohteista, on uus ohjelma ja kaikki ja meikäläinen pamahtaa kipeeks. :wall:
Nyt just ei oo kuumetta mut olo on ku ois katujyrän alle jääny!
 
Olen säälittävä erakko... on ollu ihan törkeen makiat kelit ja eilen ajattelin että olis hirmu käydä terassilla juomassa yks siideri. Noh, toteutushan sinänsä olisi helppoa, ei muuta ku pyörän selkään ja keskustaan. Mut aika synkeää se ois istua yksikseen kun kaikilla muilla on kivaa keskenään. Mä en tunne ketään, ne joita kysyy mukaan, ei vastaa, eli ilmeisesti ei kiinnosta.. Ne jotka tunnen, on kaltaisiani opiskelijoita ja ovat kesän ihan muualla ku Jyväskylässä. ja ne, jotka ehkä ois täällä ja ehkä lähtisivät mukaankin, ovat juuri niitä, joiden puhelinnumeroa tmv minulla ei ole.

Kävin eilen rannalla grillaamassa itseäni pari tuntia - yksin. Tosin oli ihan kiva mietiskellä itsekseen, lukea jne. Mutta tulee höperöksi jos kissa on ainoa juttukaveri. Ja sekin vaan nukkuu tai rutisee. Olen ihan sosiaalinen tyyppi ja muuta...tää yksinään oleminen on ihan vitun perseestä :(
 
Kävin eilen rannalla grillaamassa itseäni pari tuntia - yksin. Tosin oli ihan kiva mietiskellä itsekseen, lukea jne. Mutta tulee höperöksi jos kissa on ainoa juttukaveri. Ja sekin vaan nukkuu tai rutisee. Olen ihan sosiaalinen tyyppi ja muuta...tää yksinään oleminen on ihan vitun perseestä :(

Vähän :offtopic: Mutta mäkin kävin tänään YKSIN grillautumassa rannalla, Jyväskylässä. Ja tiedän tunteen: kaikki opiskelufrendit on jossain muualla töissä, kotona tai muuten vaan lomalla. Onneks mulla on sentään toi mies joka pitää seuraa ja huolta! Onko jkylän punttimimmeillä ollut tapaamisi keväällä...kesällä?
 
Vähän :offtopic: Mutta mäkin kävin tänään YKSIN grillautumassa rannalla, Jyväskylässä. Ja tiedän tunteen: kaikki opiskelufrendit on jossain muualla töissä, kotona tai muuten vaan lomalla. Onneks mulla on sentään toi mies joka pitää seuraa ja huolta! Onko jkylän punttimimmeillä ollut tapaamisi keväällä...kesällä?


Mulla ainakaa ole ollu mitn hajua mistään treffeistä, eli ei varmaankaan. Mullakin on ukko, mutta se on nyt ainakin vielä toistaiseksi töissä yli 200km päässä ja joskus rahatilanteen takia nähdään kahden viikon välein. Tuolloin ainoat juttukaverit on asiakkaat pizzerialla ja kissa. Tosi tuskanen olo. Masentaakin sitten niin ettei meinaa saada mistään kiinni. Tuntuu tyhmältä nousta aamulla ylös kun tietää että taas on yks päivä yksinäisyyttä. Tykkään tosi paljon viettää aikaa itsekseni hiljaisuudessa, mut vastapainoksi kaipaan kavereita ja meininkiä. ois tosi paljon paikkoja ja tapahtumia mihin haluaisin mennä, mut yksin on hölmö lähteä. Kuulostanko mä jotenki läheisriippuvaiselta?
 
Mulla ainakaa ole ollu mitn hajua mistään treffeistä, eli ei varmaankaan. Mullakin on ukko, mutta se on nyt ainakin vielä toistaiseksi töissä yli 200km päässä ja joskus rahatilanteen takia nähdään kahden viikon välein. Tuolloin ainoat juttukaverit on asiakkaat pizzerialla ja kissa. Tosi tuskanen olo. Masentaakin sitten niin ettei meinaa saada mistään kiinni. Tuntuu tyhmältä nousta aamulla ylös kun tietää että taas on yks päivä yksinäisyyttä. Tykkään tosi paljon viettää aikaa itsekseni hiljaisuudessa, mut vastapainoksi kaipaan kavereita ja meininkiä. ois tosi paljon paikkoja ja tapahtumia mihin haluaisin mennä, mut yksin on hölmö lähteä. Kuulostanko mä jotenki läheisriippuvaiselta?

Täällä ihan sama juttu! Mäkin hehkutin vielä perjantaina ihka ekaa kesälomaa kunnes tossa jo tiistaina tajusin et mitäs helvettiä mä nyt sitte tekisin!?! Tosiaan kun kaikki kaverit on töissä ja mies asuu myöskin kaukana niin oon sitte pyöriny ja hyöriny yksikseni kaupungilla ja rannalla... kämppä on siivottu joka päivä lattiasta kattoon ja on käyty lenkillä ja salilla, mut mites ne muut 10 tuntia kuluttais:eek: noh, mä taidankin olla aikas työnarkkis, joten ei ihme kun ahdistaa..

Jahas, no taidanpa tästä lähteä käymään kaupungilla ja kirjastossa ja sit suunnata rannalle:kippis1: jos näette jyväskylän kaduilla höperöltä näyttävää tyttöstä haahuilemassa ympäriinsä ja juttelemassa mielikuvitus ystävälle ni se olen sitte minä:D
 

Suositut

Back
Ylös Bottom