- Ikä
- 42
Angelica, vaihda puhelinnumeroa (ja ota salainen). Minkä takia sun pitäisi tuota kuunnella ja käsitellä? Ja meseen ignore päälle. Mieti vaikka vuoden päästä uudestaan, haluatko olla vielä kaveri ja ota sitten yhteyttä, jos tuntuu että pitää vielä keskustella tai selvittää jotain. Tuossa ei ole oikeasti mitään järkeä, ei kannata sitä paskaa lappaa itse lusikalla suuhun jos joku muu tuputtaakin. Voimia!
Vähän huono homma kun sil on niin helvetisti velkoja mulle vielä maksamatta ja todellakin haluan ja aion saada ne takaisin! Ja heinäkuussa on metallican keikka jonne yhdessä pitäisi mennä, onneksi mukaan tulee yks toinenkin tyttö. Tässä kaupungissa en pääse siitä eroon millään, kun kaikki tuntemani ihmiset on enemmän tai vähemmän ton jätkän kavereita ja jos niitä näkee niin ei voi välttää kuulemasta päivän kuulumisia. Vuoden päästä tuskin olen täällä enää, toivon niin. Pitäis löytää paikkoja minne hakee töihin...
Tajuan kyl ettei kannata kaivaa verta nenästään yhtään enempää, mut totaalinen ignooraaminen on mahdotonta. Ainakin niin kauan kun täällä asun.
Vituttaa kun tuo asia vie yöunet. Joka yö heräilen monta kertaa ja herään kokonaan viimestään klo 4. Ei paskaa kannata vatvoa mutta penni sille, joka keksii miten estää ajatusten tulo päähän.