Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ihana päivä. Hyvä sää, pitkä kävelylenkki hyvässä seurassa ja hienolla reitillä, ja huominen psykan tenttikään ei yhtään pelota, vaikken osaakaan asioita. :D

Syntymäpäivät, joihin leivoin ihania herkkuja (vaikka itse en syökään mitään niistä kun dietillä ollaan) ja koko päivän saan kestitä vieraita. Rentoa oleilua hyvässä seurassa siis luvassa. On se mukavaa olla taas vuoden vanhempi. ;)

Aamulla mennyt yrityskäyntikin meni nappiin ja aurinko paistaa. :)

NOH ensinnäkin tänään on vapaapäivä töistä :D Aamulla sain rauhassa juoda kahvin ja syödä puuron ilman ikuista kellon kyttäämistä. Hetki terassilla istuskellen ja sit leipomaan pullaa, jotka tosin vähän epäonnistu ku laitoin liian vähän jauhoja :/ Olivat kuulemma silti hyviä (itse en maistanutkaan, hyvä min!) Sen jälkeen parhaimman tyttökaverin kanssa shoppailemaan (ja jätskille :o) ja kohta puoliin äijien kanssa salille :))

Huomenna 2 viikkoa naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa. <3 Ihanat häät ja mahtava häämatka takana! Sen lisäksi oma talo ostettu viime kuussa ja muutaman viikon päästä päästään remonttia alottamaan.
Ei vois onneliisempi olla.. Huokaus..

Aloitin salilla käymisen maaliskuun lopulla, nyt siis 4kk salitreeniä takana. On vissiin tuottanut treenit ihan kiitettävästi tulosta, kun ei mahtunut Better Bodiesin M-koon treenitoppi päälle, puristi latsien kohdalta suuremman kerran. :D

Elämä alkaa! Kolmen kuukauden vimmattu lukeminen pääsykokeita varten ohitettu. Ja tänään se nähtiin, että lukeminen kannatti, kirjoitin 5 esseetä pahemmitta tuskitta :)
Huomenna mökille, eikä mun tarvitse tehdä yhtään mitään jos en halua =)

sain miehen alottamaan salilla käymisen ja se todellakin jaksaa ilostuttaa! toinen kärsii työn takia kamalista niska- ja selkävaivoista, mikä vaikuttaa ihan kaikkeen elämään ja vihdoinkin jotain alkaa tuon asian eteen tapahtumaan. jes!:dance:

testasin tänään eka kertaa kameraa veden alla ja nyt ei malttais odottaa ilmojen lämpenevän sen verran, että pääsis kuvaamaan syvemmälle :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt ei edes vituta läskin kertyminen kroppaan, treeni maistuu taas ja dieettikin päällä. (Kiva, olin rantakunnossa maaliskuussa..:jahas:) Ja huomasin että mullahan on käyttämättömiä opintotukikuukausia vaikka kuinka! Jostain syystä en ollut tajunnut että niiden määrä kasvaa kun suorittaa AMK-tutkinnon.:D Eli nyt syksyllä takaisin yliopistolle näillä näkymin, yes!!! "Happyhappyjoyjoy":D

10 tunnin yöunet takana ja viisi hellepäivää tiedossa. :)

Tänään eka triathlonkisa! (Pikamatka) Tosin vähän liikaakin ilma suosi. Kyllä taas tuli mieleen, että vois painaa ehkä 7 kg vähemmän, niin vois sujua helpommin...

Varauksista huolimatta, kyllä se ilostuttaa :-D

Kaksi kivaa ja hyväkroppaista nuorta miestä tuli tänään ilman paitaa asiakkaiksi työpaikalleni. Ei tiennyt minne olisi silmänsä laittanut ja mitä sanonut kun kuolaa alkoi liikaerittyä. Piristystä tylsään työpäivään toisinsanoen :D

Kehitystä on alkanut tulemaan (sekä lihasmassan että treenipainojen suhteen), kun maaliskuusta lähtien olen pitänyt huolta, että proteiinia tulee tarpeeksi :) Kuulin jopa, kun kaksi teinipoikaa kommentoi meikäläistä salilla "bodarinaiseksi" :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom