Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Gradusta tuli magna. Kirjoitin sen töiden ohella puolessa vuodessa, niin en tod oottanu c:tä parempaa. Oon tyytyväinen.

Kävin tänään ekaa kertaa salilla, mulle tehtiin treeniohjelma (jota kyllä epäilen hieman turhan raskaaksi näin alkuun, mutta jaan sen osiin jos siltä tuntuu) ja perehdyttiin laitteisiin :) Tästä se alkaa, perjantaina sitten ekaa kertaa kunnolla tekemään tota ohjelmaa :)

Tuo sää on ihan ehdoton rakkaus nyt! Maalle äidin helmoihin viettämään pitkiä vapaita, auringossa löhöten, rullaluistellen ja lenkkeillen. Ihanaa. Can't wait.

Tänään on shoppailupäivä. Tänään ja huomiseksi on luvattu +23 astetta. Viikonlopun mukavat suunnitelmat. Maanantaina vähän ottamaan kehostusta; ripsienpidennykset+rakennekynnet. Ja ensi viikolla Kreetalle. Matkan jälkeen on myös kauan odotettu valmistuminen amiksesta ja lukiosta! Kyllä hymyilyttää :)

Valmistuin tänään. YTM:n paperit tuli yleisarvosanalla 4. Jee. Nyt ei oo pakko opiskella enää. Voi lukee vaan kaikkea ammattia täydentävää, eikä o pakko lukee mitään jos ei haluu.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
^Onnea! Mä olen onnellinen yli vuoden roikkuneen historiankurssin kokeen suorittamisesta vihdoin.. Surkeasti se meni, mutta pääsenpähän nyt kurssin läpi kun kävin tekemässä.

päivä pulkassa niin koulun kuin treenin suhteen. olen treenistä aivan totaalisen puhki ja muusina.
huomenna on lepo- ja hiilaritankkauspäivä, aion vaan maata rötköttää, venytellä ja syödä aivan hitosti leipää :D (tosin en tiedä kestääkö polla oikeesti koko iltaa paikallaan).

Sade päivien jälkeen aurinko paistaa taas lämpimästi, selkä treeni meni tosi hyvin ja lauantaina sitä valmistuu ammattikoulusta. Stressi on loppunu ku kaikki koulutyöt saanu tehtyä. Aah on se kevät ihanaa :)

Tein tosi namia kahvi-proteiinipirtelöä, johon tuli:

2 dl kylmää kahvijuomaa
2 dl rasvatonta maitoa
20 g Fastin minttusuklaa hera80
jääpaloja

Kaikki tehosekoittimella sekaisin. En juo kahvia normaalisti, mutta tämä maistui kyllä paremmin kuin hyvin!

Ja aiemmin tänään söin höyrytettyä parsa- ja kukkakaalta hirvenjauhelihan ja lorauksen öljyä kera, meinasi viedä kielen mennessään. Oikeasti mietin, että parasta ruokaa mitä olen ikinä syönyt. Nälkä on ihmeellinen asia! :)

Tänään on ollu harvinaisen hyvä päivä... mikään ei ota päähän ja olin tänään yli tunnin rullaluistelu lenkillä :) aivan loistava päivä tähän mennessä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom