Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo kyllähän minä oon vasta eronnut.

Mutta puolustukseksi voi sanoa, että sen suhteen molemmat osapuolet on tienneet asian jo ties kuinka kauan. Sekin kertoo jo paljon, että exällä on uusi tyttöystävä. Ollaan onneksi huippuväleissä edelleen ja nyt kun puhuttiin niin molemmat oli sitä mieltä, että tämä asiakin tuli oikeastaan surtua pois jo aikoja sitten. Ainoastaan sitten sen viimeisen eron hetkellä tuli paha olo ja myös haikeus, vaikka tiesi, ettei siinä enää ollut mitään erityistä meidän välillä. Mut ainahan se tulee. Oikeastaan silloin ei tuntunut että haluaa palata yhteen, mutta tuli huoli siitä toisesta.

Sinällään hämmentävää, että näin nopeasti molemmilla on uus, mutta kun sydän sanoo niin! Minkä sitä tunteilleen mahtaa...:) Kumpikaan.

Juu mäkin eronnu joitain kuukausia sitten ja hyvin päässy eteenpäin! Ja tällä hetkellä en nää minkäänlaista tulevaisuutta meillä enää...

Mutta kuinka kaikille muille käy hyvä flaksi suht nopeastikin eron jälkee!? Mä oon kyl pitäny silmät auki jne., mut ei mitää... Toisaalt en kaipaa ketään tai mitään, mut toisaalt :rolleyes: Kai mä oon niin ronkeli tms. Mutta paaaljon onnea kaikille rakastuneille :hyvä: Ehkä tää kevät saa munki punkkaan liikettä :D

mua ilostuttaa uusi kameranjalusta ja uusi puhelin, pari uutta cd-levyä ja purnukkaa keittiöön :D
Oma aika ja koiruudet kun mies on sveitsissä laskemassa, josta voisin purnata tuonne vituttaa-osioon mutten jaksa kun sain äsken hyvää ruokaa ja nyt on hyvä mieli :D

Viikon rentouttava loma (ihanassa seurassa:haart:) ja lepotauko treeneistä takana. Ruokapuoli oli tosin lomaillessakin suhteellisen terveellistä (hedelmiä, pähkinöitä, salaatteja ja kokolihaa). Hotelliaamiaisellakin pystyi hyvin saamaan proteiinitarpeen täyteen raejuustolla, kananmunilla ja maustamattomalla jugurtilla. Jäätelöön ja suklaaseen tuli sorruttua vain pari kertaa loppupuolella :rolleyes:. Nyt tosin ihastuttava nestepöhö menkkojen ja herkuttelun ansiosta. Kyllä se tästä :).

Ja tänään tuli tehtyä upea treeni! Tuntuu tosi hyvältä vieläkin.

Vihdoin ja viimein voin rehellisesti hyvällä omallatunnolla jatkaa urheilua. Flunssamörkö päätti jatkaa suuntaa jonnekin muualle, kun ei musta niin hyvää frendiä sit saanutkaan.
Aamu alkoi mukavan lämpimässä talvikelissä tunnin sauvoen ja hyvällä menestyksellä aivot täys happea opiskelin putkeen 3 tuntia ilman keskittymiskatkoksia.
Nyt voin pötkähtää sohvan nurkkaan ja katsoa Heroesta ja illalla aijon tehdä tehokkaan sarjan punnerruksia. Kivaa!

-Hyvin alkanut pääsykokeisiin luku
-Kohta pääsee lenkille!
-Huomenna alkaa kiva viikko koulussa
-Minun mahani on timmimpi kuin aikoihin
-Koirani mulkoilee minua huvittavasti

Laitan tämän tähän threadiin, koska tämä asia lähinnä naurattaa! Olin nimittäin body pump -tunnilla elämäni ensimmäistä JA VIIMESISTÄ kertaa. Voi hemmetti, mitä touhua! Eihän mulle tullut edes hiki kunnolla. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitan tämän tähän threadiin, koska tämä asia lähinnä naurattaa! Olin nimittäin body pump -tunnilla elämäni ensimmäistä JA VIIMESISTÄ kertaa. Voi hemmetti, mitä touhua! Eihän mulle tullut edes hiki kunnolla.

joo ei ekalla kerralla välttis tulekaan kun ei osaa hahmottaa painoja oikein, tai mulla ainakin meni hetki sopivien painojen löytämisessä että tosiaan alkoi tuntua jossain. Mutta kun ohjelman oppii ja sen miten paljon pystyy laittamaan painoja että tuntuu mutta että pystyy suorittamaan loppuun, mulla ainakin tulee lämmin vaikkei hiki nyt niin virtaiskaan :).. tosin ennemmin minäki puntilla käyn, ahdistaa liikaa samat ohjelmat ja biisit monta kuukautta.. mutta vaihteluna ihan ok.

Ilostuttaa se, että tarkoitus oli herätä puoli kuudelta, mutta heräsin aivan virkeänä jo viideltä, vaikka sain unen joskus yhden jälkeen. Kävin sit aamulenkillä ilman hirveää hengenhätää.

joo ei ekalla kerralla välttis tulekaan kun ei osaa hahmottaa painoja oikein, tai mulla ainakin meni hetki sopivien painojen löytämisessä että tosiaan alkoi tuntua jossain. Mutta kun ohjelman oppii ja sen miten paljon pystyy laittamaan painoja että tuntuu mutta että pystyy suorittamaan loppuun, mulla ainakin tulee lämmin vaikkei hiki nyt niin virtaiskaan :).. tosin ennemmin minäki puntilla käyn, ahdistaa liikaa samat ohjelmat ja biisit monta kuukautta.. mutta vaihteluna ihan ok.

Tuo on varmasti totta! Mutta tuon kokemuksen perusteella, minua ei tulla näkemään usein body pump -tunnilla. :)

Aurinko paistaa, lämpöö 20 astetta luvassa tälle päivälle. Aamulenkki ja sen aikana kohtaamani ystävä hymyilyttää. Eilen pääsin myös ekaa kertaa uimaan pitkästä aikaa, jos menis vaikka tänäänkin! Ihan uudet tuulet puhaltaa mun elämässä treenien ja muunkin suhteen. Voiko olla pieni ihminen onnellisempi?! Ja eilen huomasin että narsissit kukkii :haart:

Aurinko paistanu täällä jo vaikka kuinka monetta päivää :hyper:
Oon syöny nyt 8 päivää just niinko pyydettiin, ilman minkäänlaisia vaikeuksia :rock: Tää on mulle huima saavutus, koska oon ollu pienoinen sokerihiiri :nolo: Ja nyt ei oo tehny ollenkaa mieli, MITÄÄN! Vaikka menkat menos ja kaikkee...
Sali maistuu erittäin makoisalta ja se riittää.
Vaikka ketään erityistä ei ole näköpiirissä, silti perhosia vatsassa. Mitä kevät tuokaan tullessaan :hyvä:

On vain todella hyvä olo, ei ressii mistään :dance2:
Ja nää hymiöt on ihaniii :D

Aurinko paistaa taalla myos ja kevat on saapunut, on ihan erilainen olo heti, hormonit hyrraa. :hyper: Aamutreenit oli tosi jees ja aamuaurinko sai hyvalle tuulelle, paatin, etta taytyy enemman ruveta ennen toihin lahtoa treenaamaan eika vaan maata sangyn pohjalla.

Enaa (viela) 44 paivaa ennen suurta matkaa. :eek: Ihanaa!

tosin ennemmin minäki puntilla käyn, ahdistaa liikaa samat ohjelmat ja biisit monta kuukautta.. mutta vaihteluna ihan ok.

Juu, itsehän hajosin päiviini kun pumpin venyttelybiisinä oli Fields of gold. Ei siinä mitään, toiset tykkää, mutta tuo on minusta lentäjän pojan lisäksi ihan ylivoimaisesti ärsyttävin biisi. Muutenkin vaikuttaa aina mun treenin intensiteettiin että tykkäänkö biisistä vai en.
No vähän ehkä turhaan valitan ko se vaihtu jo, mutta vieläkin riipii selkäpiitä...

Koeviikko loppui! Oli ihan hemmetin raskas, koska nämä mock-kokeet vastasivat nyt finaleita, eli niissä oli ihan kaikki tähän mennessä opittu. Olen vieläkin henkisesti aivan rikki ja poikki, mutta silti tosi iloinen ja helpottunut :)

Lisäksi sain jo pari koetta takaisin, ekonomiasta tipahti 82%, mikä vastaa kuulemma 6+:aa, mutta viime vuoden pisterajoissa 7:n raja oli 71% (asteikko 1-7). Ja tämä yhden päivän lukemisella, opettelin 2 sectionia syllabuksesta ensimmäistä kertaa tohon kokeeseen :D Bilsasta tuli kutonen, eli ihan ok 1-2 päivän lukemisella lukemisella :) Ihanaa olla pitkästä aikaa ylpeä itsestään!

Vielä yksi ilostuttava asia... Kävin lenkillä eilen ja hölkkäilin pieniä matkoja. Jossain vaiheessa alkoi polvi jomottaa, mutta eiköhän se siitä. Ihaninta oli se tunne, kun voi mennä jotain muutakin kuin kävelyvauhtia :D

Back
Ylös Bottom