Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joulusiivous tuli valmiiksi hetki sitten, ihanaa! Emme varsinaisesti vietä pyhäpäiviä pikkukodissamme, mutta onpahan ainakin mukava palata takaisin puhtaaseen, siistiin kotiin pyhien päätyttyä. :)

Riisipuuro porisee hellalla, nami nami! Puuron syötyäni käyn suihkussa & kömmin peiton alle. Enää kaksi työpäivää ennen viiden päivän vapaata! Ggrrrrrrrreat! :haart:

Jee! Otin mittoja ja 20.9 otettuihin mittoihin verrattuna vyötärö on kaventunut 2 cm ja rintakehä rintojen alta kasvanut peräti 6 cm :eek: Piti ottaa mitat kahtena perättäisenä päivänä ennen kuin uskoin tuon jälkimmäisen... Tietysti kyse voi olla vain pläskin vaeltamisesta ylemmäs, mutta kaipa sekin mulle kelpaa, jos vaan vyötärö kapenee :D

Joululoma! Paranin keuhkoputkentulehduksesta ja pääsen taas koiran kanssa metsään. Talon laajennus on jokseenkin valmis, portaat vaan puuttuu ja sähkäri on juuri hommissa. Noiden äijienkin läsnäoloon on jo niin tottunut että tuntuu ihan kotoisalta kun kuuluu työskentelyn ääniä. Uusi ilmalämpöpumppu on ihana! Ja tyylikäs!:haart: Kissa synnyttää (tai pitäisi synnyttää) ihan just kohta, toivottavasti alkaa pentua pukkaamaan, muuten mennään lekurille. Ne potkii jo mahan läpi! Kohta on ihania pikkubirmoja:haart: Laitoin (sairaslomalla:nolo:) uuden puolen lattialle ylä- ja alakertaan sävytetyn lattiaöljyn, ja sekin on niin ihana.:haart:. (On muuten hirvee homma tehdä se käsin isommille aloille, en suosittele.:curs:) Uusi takkakin on just sellanen kun oon aina halunnu. (Rahaa tähän kaikkeen on mennyt tuhottomasti, itse asiassa paljon enemmän kun piti, mutta hällä väliä, tätä ehtii maksaa loppuikänsä.:D)

Ja netti toimii! Ja pihalla on lunta! Tänään kaadetaan joulukuusi!

2 vuotispäivä avon kaa. :love:
Ei kyllä sitä mitenkää erikoisesti pystytä juhlimaan ku molemmat kipeitä ja ite lähös ihan kohta tästä lääkäriin.
Mutta illemmalla jonnekkin ulos syömään. :haart:

Muutama tunti töitä ja sitten kotiin joulun viettoon. Elokuussa viimeksi käynyt kotosalla, eli ikäväkin on ehtinyt jo vaivata. Ja sekin ilostuttaa, että on tulossa ensimmäinen yhteinen joulu rakkaan kanssa. Eli kaikki rakkaimmat saman katon alla monta päivää :haart:

Kahdeksan ihanaa vapaapäivää lapsen kanssa!! Aatoksi mummolaan ja viikonloppuna tulee monta kaveria kyläilemään.. Ja tulihan se valkea Joulu sittenkin!

Kahden päivän kiirus viimein ohi ja joulurauha saapui taloon :) Paljon on saatu aikaiseksi, eilen mies repi (kirjaimellisesti) minut sängystä jotta ehdittiin juuri yhdeksäksi kaupoille - yritettiin ehtiä ennen ruuhkaa, siinä kuitenkaan onnistumatta. Löydettiin ihania lahjoja - myös toisillemme (mieluummin ei-niin-yllätyksellistä kunhan on mieluinen!), käytiin ruokakaupassa (ostin possukakun! :D), kun tultiin kotiin niin ukko otti päikkärit ja minä paketoin (tuli hienojakin vielä vaikka olen tälläinen nakkisormi), sitten kömmin miekkosen kainaloon nunnumaan. Illalla pääsin katsomaan ystäviä pitkästä aikaa, saatiin juoruilla kunnolla. Yöllä ajettiin taas miehen kanssa kotiin ja oli niin mukavaa yhdessä :)
Aamulla alkoi kamala tohina, siivottiin kämppä lattiasta kattoon, koristeltiin kuusi, laitettiin koristeita ympäri taloa, käytiin uudelleen ruokakaupassa, minä leivoin ja kokkailin ja lopulta kiiruhdin hakemaan siskon asemalta.

Nyt on talo puhdas, mieli rauhoittui kun tein reippaan treenin ennen saunaa, jokainen solu odottaa innolla huomista ja massu on valmistautunut viikkokaudet mässäilyyn :thumbs:

Pakko hehkuttaa.. >Eilen vetäsin päälle kolme vuotta sitten ostamani paitapuseron joka oli kerran päällä isän hautajaisissa. Repesin ihan täysin ku kinnas rinnann kohdalta ja hihat oli 10cm Liian lyhyet.. Pitää siis uusia vaatevarastoa ;)

Hyvä päivä! :) Päivällä ohjasin ylitäydelle salille tapaninpäivän aerobictunnin, mutta osallistujamäärästä huolimatta oli hauskaa ja mukavaa. Parin päivän lepo teki kyllä hyvää. Seuraava lepopäivä on ensi viikon torstaina, joten sitä odotellessa jaksaa taas riehua.

Ja äsken vielä maistui jouluruoat suht hyvin. Nyt saa kyllä nämä ruoat riittää, huomenna maistuu taas tavallinen kotiruoka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onpas hyvä mieli ihanasta joululomasta pohjoisen rauhassa ja hyvin sujuneista treeneistä siellä. Käytiin miehen kanssa viikon aikana 5 kertaa salilla, kerran kunnon juoksu lenkillä ja pari kertaa koirien kanssa pidemmällä kävelylenkillä. Treeneihin sai lisäintoa ihanan "sali-ihmisen" tapaamisesta ja uusista ennätyksistä treeneissä, joista paras oli jalkatreenissä prässissä viimeisessä sarjassa 12x210kg.:)

Muutin Helsinkiin Vantaalta tosi rupuisesta kämpästä ihanaan kalustettuun yksiöön, sain pesukoneen, treeni on kulkenut hyvin jouluna, ja vielä lomaa jäljellä vaikka kuinka paljon.

Mayflower; kuulostaa loistavalta,itsekin yksiöstä haaveilen.:) Saitko opiskelija-asuntosäätiön kautta vai yksityiseltä,meinaan että onko kova vuokra..?

Just sitä meinasin :) Ite oon käynyt arabian ostarissa "arabium" salilla. Opiskelen siinä arabianrannassa niin ajattelin kysästä :)

Juup, GB vois olla ihan kokeilemisen arvoinen mut miul on suoraveloitussopimus tonne Esportille ja oon nyt ihan innostunut näistä ryhmäliikuntatunneista :D

Back
Ylös Bottom