Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Voitin! Kirkkaasti 3-0.

Ja olen tosi ihana häävieras. Musta irokeesi - kerrankin kunnolla pystyssä - ja mustat juhlakäsineet kruunaavat kaiken. Nyt voi jopa hieman juhlia hyvällä omallatunnolla, niin hyvä päänahka tuli metsästettyä.

Tulin eilen illalla töistä ja tajusin että on täydellinen keli heitellä koiralle lumipalloja. Jonka jälkeen tajusin että on täydellinen keli tehdä lumiukkoja!! Joten eikun tuumasta toimeen, koira irti jalkapallokentälle ja minä äheltämään lumiukkoa. Olihan homma!! Mutta sinne jäi keskelle jalkapallokenttää töröttämään irokeesitukkainen lumiukko risut kourassa.. ja mua nauratti ihan hirveesti :D Mä koen jotai uutta lapsuutta ku pari viikkoo sitte laskin matolla mäkeä, toissapäivänä tein lumienkeleitä ja eilen lumiukon.. ihanaista oli se :)

Juoksu kulkee! :dance2: Tälle viikolle tulee peräti kuusi lenkkiä eikä yksikään ole juostu hammasta purren. Ja lenkin jälkeistä fiilistä ei voita melkein mikään, se on lähes yhtä ihanaa kuin seksi ja suussa sulava sukulaati :D

Yhdyn edelliseen ja täytyy todeta, että juokseminen on myös hyvin terapeuttista.. Tänään oli tosi paska fiilis töiden jälkeen, mutta tunnin juoksulenkki piristi kummasti ja nyt jo hymyilyttää :)

Mä oon ollut ihan varma, etten saa edes yhtä leukaa vedettyä MUTTA tänään ukko yllytti mut kokeilemaan salilla. Vedin suorilta käsiltä just yhden leuan :dance: Olin aika äijänä :D

Musta on tullut oopperahullu. Pienena aiti pakotti kuuntelemaan oopperaa, josta en pitanyt, nyt maistuu, ihanaa, korvia hivelee! :haart: (Joululaulut oopperana parasta just nyt)

Mave-enkka. Kaikki ne hienot ihmiset, jotka minulla on kunnia tuntea. :)

Reilun 2 viikon sairastelun jälkeen oon eilen ja tänää päässy treenaamaan.. voimat on tietty kateissa, mutta kunha on päässy edes jotai tekee :dance2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pääsin Varalaan, liikunnanohjauksen peruskurssille. Toukokuussa olen melkein kolme tonnia köyhempi mutta toivon mukaan monella muulla tavalla rikkaampi ja fiksumpi.

:hyper::dance2::dance:

Pääsin Varalaan, liikunnanohjauksen peruskurssille. Toukokuussa olen melkein kolme tonnia köyhempi mutta toivon mukaan monella muulla tavalla rikkaampi ja fiksumpi.

:hyper::dance2::dance:

Onneksi olkoon! :) Kouluun pääseminen on kiva juttu ;)

Joulusiivous melkein valmis! :dance:

Sama! Piti jakaa urakka monelle päivälle, mutta pesinkin sitten kaikki lattiat jo tänään, yhteen menoon. :eek: Mitäs sitä seuraavat neljä päivää tekisi?

Sekä peppu että takareidet ovat eilisestä treenistä niin kipeät, että huh huh..! :hyper: Joku voisi laittaa tällaisen asian "Mikä tänään vituttaa?" -threadiin, mutta minulle tämä tunne on mitä parhain, vaikka vähän sattuukin! :whip:

LOMA:dance2: Stressitaso laski kerralla nollaan. Otin tuossa nokoset ja heräsin niin levänneenä, että tunsin oloni ihan uudeksi ihmiseksi:dance:

Joulu on taas, joulu on taas...

Viimeinen työilta!! Meni ihan reilusto ylitöiksi mutta ei harmittanu yhtään, kun mielessäni mietin, että ei oo ylitöitä ainakaa seuraavaan 9 kuukauteen! Jee!! Nyt tässä vietän yötä pakkaamalla kämppää laaitkoihin. Pian koittaa lähtö Suomesta. Ei jaksais odottaa. Pistin jo passin ja viisumin napakasti talteen että lähtee vissisti mukkaan!

Back
Ylös Bottom