Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oikein kiva päivä ollut tänään. Siivosin ja kävin salilla ja treeni kulki HYVIN! Ihana fiilis. Nyt tekemään kanasalaattia ja rahkaa ja perheilemään tuon avomieheni kanssa. :haart:

Hyvin sujunut penkkitreeni, rauta oli niin kevyttä että piti ihan tarkistaa laskinko painot varmasti oikein. :D Ehkä mä vielä jonain päivänä penkkaan oman painoni, vielä siihen on tosin matkaa...

Puoliskon intin toka vika gines ois kohtapuoliin suoritettu ja pian saan sen joka viikonloppu kotiin eikä ole enää pitkä matka ikilomille. On tätä odotettukkin.

Ja aamulla puntarin viisari heilahti iloisesti alaspäin. Vaikka viikonloppu oli kaikkea muuta kuin terveellinen ja kohtuullinen :D

Siis voi helevetti! kävin body actionissa kattelemassa vähän housuja ja siellä oli sellainen herkkumies myymässä, että meinas housut unohtua. Harvoin tulee tuolleen kuolattua ketään, mut nyt! UIJJUI! Siis se oli ihammahtava. Ja niin ystävällinen ja hyvä myyjäkin vielä. Aww!

Mulla on varmaan syyskiima tai jotain.

Paras selkätreeni IKINÄ :rock: Muutenkin ilostuttaa tämänhetkinen nousujohteisuus treeneissä ja kehityksessä! :dance2:

juoksu tuntuu todella hyvälle. polvi ei ole aikoihin ollut kipeä (muutamaan viikkoon....) :dance:

ja nyt kun on kuntosalilla tetissä niin saa sielä ilmaiseksi bodata :D

Tekniikkapainotteisista thaiboxingtreeneistä tuli hyvä fiilis! Lisäksi löysin Intersportista sekä uudet housut että topin kuntosalille. :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt ilostuttaa, kun on saanu pienoisen ruokahimon takaisin haltuun ja vatsa litistyy.. päkki-friikkinä päiväni pelastuu ku vatta alkaa pian olla taas kunnossa :)

Eilinen aivan loistava kyykkytreeni!! Kyykkäsin oman enkan vieläpä suht helposti, sen jälkeen ahnehdin vielä 10 kg lisää painoja ja sitten kyykky kippasikin jo vähän eteen, mutta ei se mittään, ensi kerralla tulee varmasti ylös sekin paino!!

Ihanaa kun treenit sujuu!:hyper::dance::D

Olen lukemassa Salaisuus -nimistä kirjaa ja täytyy sanoa, että voin suositella muillekin. Pitää paikkansa kyllä kirjan sisältämät jutut.. Oon ollut positiivisempi ja huomannut, että sitä kautta kaikki muutkin jutut tuntuu sujuvan :hyvä:
Muutenkin elämä on mallillaan. Työt sujuu, kotiasiat on hyvin :haart: ja uusia kuvioita on viritteillä. Jopa niiden toteutuminen näyttää hyvältä!

1. Tänään on perjantai! (lue:huomenna ei ole ihan niin aikaista herätystä:)

2. Kohta käppäilen kampaajalle ja annan ns. vapaat kädet, jänskättää, mutta ikinä en ole pettynyt! Viikonlopun voi totutella oman uuteen lookin

Eli hienoilla fiiliksillä kohti viikonloppua mennään :D

P.S. Niin jatoivon muillekin hienoa weekendiä!!!

Back
Ylös Bottom