Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Näin unta että koira kuoli. Ah sitä iloa kun heräsin ja näin sen hengissä.:haart:

Olen tänään ollut supersuosittu :) Kaikki kaverit on soitellu, kysyny kuulumisia ja lenkkiseuraa..on kiva, kun tietää, että ihmiset on kiinnostuneet minusta ja seurastani :D

kolme punttimimmiä bongas mut baarista eilen yöllä :D "hei ipana pakkikselta!" oujee :D olin tosin ehkä vähän humalassa.. terkut tytöille siis ;D

Vapaapäivä ja treenit on kulkenu hyvin jo useamman viikon (en ole tullut kipeeksi). Oli ihanaa nukkua pitkään ja herätä siihen, kun koirat nukkuu vieressä. Aurinkokin paistaa :)

Ensimmäinen yö omassa kämpässä sujui hyvin ja nukuin kuin tukki. Tuli myös voittofiilis kun muistelin tavoitteitani ja unelmiani, joita minulla oli noin vuosi sitten ja pystyn todeta että olen ne kaikki toteuttanut vuodessa! :thumbs:

Sain herätä virkein mielin uuteen päivään. Hyvin kulkenut aamuaerobinen piristi mielialaani entisestään! Nyt voikin sitten lähteä hyvillä mielin töihin. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljo tuli???

Ittee ilostuttaa, että työmatkalla kahdenpäivän sisällä kerryttämät 2,5 kiloa nestepöhöä on jo puoliksi häipyneet. Jos sitä huomenna olisi jo samalla tasolla ku ennen reissua ja ensi viikolla pääsisi tavoitepainon (kisapaino) puolelle. Vähän vaan epäilyttää tää "kiristely" kun "eräät" ovat kommentoineet jo nyt minun olevan "kamalan laiha"... :jahas:

Paljo tuli???

Ittee ilostuttaa, että työmatkalla kahdenpäivän sisällä kerryttämät 2,5 kiloa nestepöhöä on jo puoliksi häipyneet. Jos sitä huomenna olisi jo samalla tasolla ku ennen reissua ja ensi viikolla pääsisi tavoitepainon (kisapaino) puolelle. Vähän vaan epäilyttää tää "kiristely" kun "eräät" ovat kommentoineet jo nyt minun olevan "kamalan laiha"... :jahas:

JK 97,5 ja MN 115. Kyykyn syvyydestä voidaan spekuloida, kun videota ei ole. Oli se nyt kuitenkin mun mielestä ihan tarpeeks syvä, vaikka joku nipo ipf-tuomari ehkä punaista olisi antanutkin. :zzzz: Mut veto oli nätti!!!!

Ootko kisoihin menossa, vai miks pudottelet painoa? Mulla on tainnut joka kerta mennä överiksi ja kisavaaka on näyttänyt KILON liian vähän. Silloin pakostikin tulee mietittyä kaikkia niitä herkkuja, jotka olisin sittenkin voinut syödä. ;) Kyllähän sitä kisakuvia ku kattelee, näyttää kamalan laihalle, vaikkei mullakaan "offilla" oo ku pari kiloa enemmän painoa ja siinäkin jo kreatiininesteet mukana.

Edit: toisaalta mä kyllä oonkin sua varmaan 5cm pidempi ja silti sama painoluokka ku sulla. Oon päättänyt repiä itsestäni kaiken irti tässä painossa ennen ku nousen seuraavaan (sit joskus 5v kuluttua :D).

Hienoa!!

En oo lähiaikoina kisoihin menossa, mutta koska olen aika huono kiristelemään sitten kun sen aika on, on parempi suorilta käsin tiputtaa suurin piirtein sinne mikä ois tavoite... Ei välttämättä mitenkään fiksuinta, mutta ei tää mun reenaaminen niin vakavaa ole :D

Täällä susirajallahan sitä asustellaan.

Hesaan tuskin pelkästään kisojen takia tulen, mutta kattoo jos vaikka jonkun työmatkan sais samaan syssyyn järjestettyä!

Kiva ois tosiaan tavata ihan livenäkin, mutta eiköhän me joskus samoihin kisoihin osuta :)

Täällä susirajallahan sitä asustellaan.

Kiva ois tosiaan tavata ihan livenäkin, mutta eiköhän me joskus samoihin kisoihin osuta :)

Joensuussa? Vai Kuopiossa? Jotain muistikuvia on, mutta hyvin harmaita... Ainakin jouluna hiihtelen sinne suunnalle - samoihin kisoihin me tuskin osutaan, kun valitsin varustepelleilyn ja Sen Toisen Liiton. :P

Jojensuussa.

Vai menit sie Siihen Toiseen Liittoon. Mites sellaiseen päätökseen tulit? Ite taijan varustepelleillä ihan svnl-kisoissa. Jos nyt joskus etenen niin pitkälle, että varusteet saan niskaani :D

Sain viimein, vuosien kärvistelyn jälkeen, tehtyä päätöksen koskien omaa elämää :) ja nyt tuntuu niin hyvältä, on kuin olisi kaikki painolasti nostettu hartioilta ja olen rento.

Latest posts

Back
Ylös Bottom