Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Viime yö töissä, oli ihanan rauhallista ja silti hyvä myynti... Sain loistavan hyvät tipit ja jakso muutenki hymyillä asiakkaille :) Tänää sain yllättävän nopeesti ton aspin toimii. Ja kohta pääse jo pois koululta ja treenaamaa :) Ihana päivä! Tippi rahoilla voisin jopa lellii itteeni ja ostaa jotain kivaa itelleni :)

Puhdas ja siisti kämppä :)
11h yöunien ja kahvipannullisen jälkeen energiaa riitti, nyt joka paikka kiiltää ja tuoksuu hyvältä.

Eilen oli niin kiva ilta, että oon vieläkin iloinen/onnellinen/hyvällä tuulella :)

eilen oli todella kiva ilta kavereiden kanssa bilettäessä :D

ja tänään olin pitkästä n.3 kuukauden jälkeen kunnolla lenkillä ja polveen ei sattunut/satu ollenkaan !! :dance: kyllä nyt on hyvä olo.

Aaah. Täysi masu ilostuttaa nyt. Oon yrittänyt pienentää takamusta jonkun aikaa ja kärsinyt melkein jatkuvasti pienestä nälästä, nyt on aivan mahtava olo ku oon kylläinen. Hemmotteluilta hömppäleffan, saunan ja sapuskan parissa tuli ihan tarpeeseen. Huomenna taas juNpalle. :rock:

+ Aurinkoinen ja raikas syyskeli :)
+ Kiva kahvitteluseura tänään (;))
+ Kohta salille

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Töissä tuli joku mies samaan hissiin ja sano että "kylläpäs mimmi on kovassa kunnossa" :) Ainahan on kiva kuulla kannustavaa kommenttia =) Ja huomenna kolmeksi viikoksi kreikkaan treenailee!!!!! Wihiiii:dance:

Eka joulumainos tuli jo postin mukana! Oihhh, ihanata kun kaupallinen joulu tulee jo lokakuussa luukuista sisään niin voi alkaa odottaa taas sitä :joulu5:. Hehe xD...

Jiihaa! Olen nyt eka kertaa Pakkiksella uuden tietokoneeni kera.:dance: Sain siis vihdoinkin itsestäni tiukan niskalenkin enkä enää viivytellyt koneen vaihtoa. Nyt mimmillä on Windows Vista ja uudet opettelut y.m. edessä. :thumbs:Mukavaahan se on.

Syksyn yleisurheilut on nyt urheiltu ja pääsen taas kohta voimailutreeniin kiinni, siinä myös ilonaihetta.:kippis1:

Jauhelihatäytteiset paprikat maistuivat sekä minulle että paremmalle puoliskolleni, mikä oli suuri positiivinen yllätys, koska en ole mikään mestarikokki! Myös tunnin pituinen rauhallinen kävelylenkki pimenevässä illassa piristi päivääni ihmeellisesti.

Elämä on ihanaa! Ainakin näin hetkittäin. :) :haart:

Oma kulta ja treenit ilostuttaa! :) Muut asiat tuottaa tällä hetkellä vähän stressiä, mutta näiden voimalla jaksaa vaikka mitä :rock:

Ilostuttaa se lämmin katse, pieni hymy ja nyökkäys, jotka sain eilen ihanalta pojalta. Kutsuis jo miut kahville kun sellaista kerran vihjaileekin, se hassu. :haart:

Iloinen myös loistavasta illasta, eilen poikien kanssa bilettämässä ja muut tytötkin kerrankin mukana (miesvaltainen ala). Ihania ihmisiä nuo, hiih. :)

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Back
Ylös Bottom