Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Meni tänään taas ajotunti hyvin ja ehkä mä osaan siihen taskuunki peruuttaa.. Ylihuomenna inssi ja ei hele että jänskää!

Kiva treeni, vaikka paikat oli vielä hellänä eilisestä napsauttelusta. Nyt on selkä suorassa!

Koko alakroppa on ihan mäsänä ja rikki, eli jotain on tehty eilen salilla oikein ja kunnolla! Unelmajalat, here I come! :whip:

Poljin eilen spinning-pyörää 45min ilman polvivaivoja ekaa kertaa neljään viikkoon! Jospa siitä jalasta vielä sittenkin toimiva tulee ja pääsisi pikkuhiljaa aerobistakin harrastamaan.

Lisäksi olen iloinen myös omasta henkisestä kehityksestäni: heräsin tänä aamuna flunssaisena, mutta taudin aiheuttama, luultavasti useamman päivän pituinen, treenitauko ei vituta, kun tiedän että flunssasta paraneminen on joka tapauksessa väistämätöntä :D, polven rasitusvamma on siis antanut uutta perspektiiviä (rasitusvammoista paraneminen kun ei niin vain käykään muutamassa päivässä).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Iso sienisaalis ja ei yhtään hirvikärpästä, kiitos ihana verkkotakki!! :D
Mistä? Millainen? Tarkoitettu juuri tuohon hirvikärpästen torjuntaan? Tulisi aitoon tarpeeseen.. ei tarvi kun astua ulos ovesta, kävellä 100 metriä tietä pitkin ja johan kopsahtelee. Hyvä ettei jo kotipihalla..

Mistä? Millainen? Tarkoitettu juuri tuohon hirvikärpästen torjuntaan? Tulisi aitoon tarpeeseen.. ei tarvi kun astua ulos ovesta, kävellä 100 metriä tietä pitkin ja johan kopsahtelee. Hyvä ettei jo kotipihalla..

Miun pitää kysellä miun kummilta, että mistä he on ne takit ostaneet. Voi hyvinkin olla, että jostain eräkaupasta? Koko takki on ohutta verkkoa, helman saa kiristettyä tiukalle ja huppuun saa vetoketjulla kiinnitettyä verkon myös kasvojen eteen. Ja hyvin toimi :)

Kävin viimeksi vaa'alla toukokuussa ja nyt kesän jälkeen takaisin omaan kämppään muuttaessa hyppäsin saman vaa'an päälle. Ja mitäs siellä näkyikään? Olen laihtunut kesän aikan 5 kiloa:dance: Ja se kuulema näkyy! Ja eipä kyllä vanhat housut ja hameet enää pysy päälläkään:hyper: Olin suunnitellut, että kesän jälkeen pudotan painon 65 kiloon, mutta nyt painankin 66,7 kg eli tavoitteita on näköjään muutettava:D Siis ihan ältsin sikasiistii! En ole painanut näin vähän varmaan 3-4 vuoteen. Olen niin iso ruhjake kun tuota pituutta on kuitenkin 180 senttiä.

Oli ihana viikonloppu :haart:
Tavattiin ystäviä, joita harvoin nähdään ja oli myös aikaa olla yhdessä rakkaan kanssa. Sitä laatuaikaahan sitä :D

Eilinen päivä oli upea, vietettiin iiiihan kokonaan yhteinen päivä avokin kanssa. :)

Tänäänkin on mahtavan kaunis ilma ja mikä parasta, pitkän tauon jälkeen pääsen vihdoin jatkamaan treenausta. Jos sitä joidenkin vuosien päästä pohtisi kisaamistakin.

Täytyy sanoa , että ihana lukea että ihmiset on saanu rakkautta viikonloppuna :D Tulee hyvä mieli. Omakin viikonloppu kului samaan tapaan, kun pitkästä aikaa vietettiin kokonainen päivä rakkaan kanssa yhdessä. Tää ajokortti on kyllä helpottanu monia asioita. :)

Kävin pitkästä aikaa uimassa, ja huomasin, että salitreenin myötä uintivauhti on parantunut. Uimisen jälkeen oli kokonaisvaltaisesti myös hyvä fiilis, ehkä myös höyrysaunalla oli jotain osuutta asiaan :D

Mää sain rakkaalta mieheltäni ihan mielettömän lahjan. Veti jalat alta. :haart:

Latest posts

Back
Ylös Bottom