Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Selkätatska sai tänään värit ja on nyt valmis. Oon niiiiin tyytyväinen lopputulokseen. Naama on ihan kipeä hymyilemisestä :D

Ilostuttaa, että vihdoin olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja alkanut lenkkeilemään, kun en koko kesänä ole pystynyt kunnolla urheilemaan, koska en pääse pikkupaikkakunnaltani mihinkään kun bussit ei kesäsin kulje... Ja ajokortinkin saan vasta elokuussa (toivottavasti). Paino on kyllä pysynyt koko ajan samassa (onneksi) mutta se ei ole tipahtanut mihinkään. Nyt toivottavasti alkaa tippumaan taas! :)

Viikonloppuna istuttamani rehut on vieläkin hengissä!
Sain vihdoin päätettyä minkälaiset huonekalut haluan ja maalien sävytkin lähes selvillä... Kyllä mä tästä vielä itselleni kodin teen.

Löysin taas innostuksen ja motivaation käydä vaparireeneissä. :) Pari viikkoa meni tekösyitä keksiessä miksi ei voi/tarvi/pysty meneen treeneihin. Nyt en malta oottaa et on seuraavat. :D Niin ja sitten aloitin sokerilakon, eli en syö mitään herkkuja. Hedelmät, rusinat sun muut on sallittuja. Hyvä mieli kun pysyy elämä jämptinä.:whip:

Mun maailmassa on kaikki niin hyvin :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilinen kyykkyenkka, enää kymppi puuttuu pitkään himoitsemastani satasen raakakyykystä! Ei oo enää pitkä matka, jos ehjänä saisin treenata... Please, joulupukki, please. :P

ilostuttaa kun pääsin toisista karsinnoista läpi ja Fitnessmallikisan finaaliin!! :dance:

Kellään ideoita mistä saan EDULLISESTI kisa biksut tai onko täällä joku joka voisi tehdä?

ilostuttaa kun pääsin toisista karsinnoista läpi ja Fitnessmallikisan finaaliin!! :dance:

Kellään ideoita mistä saan EDULLISESTI kisa biksut tai onko täällä joku joka voisi tehdä?

Onneks olkoon, pääset keimailemaan Expoon ;)

Biksut ois varmasti kiva saada ihan jonkun tekemänä - ei ois ainakaan varmasti muilla samanlaisia ja sais just sellaset kun haluaa. Jos se ei onnistu, niin kannattaa käydä kattoo ulkolaisia nettistoreja. Esim. Figleavesilla on aika monipuolinen valikoima edullisia biksuja :)

Edit. toi on vähän sekava sivusto... paina siitä etusivulta vasemmalta linkkilistalta swimsuits, sitten siitä select your style -kohdasta A: bikini niin sieltä löytyy aika paljon vaihtoehtoja (:

Pakko yrittää ajatella välillä positiivisestikin... Onneksi oli lähtenyt 2 senttiä vyörätöltä verratuna viime maanantaihin :dance2:

Mut kihlattiin viikonloppuna (:haart: ) ja sitä ennen alkuviikosta sain tietää päässeeni ammattikorkeeseen opiskelemaan toimintaterapiaa.

Ja kaiken tämän lisäksi vielä salilla ennätykset vaan paukkuu.:dance:

Kävin aamupäivällä punttiksella: Keskityin tällä kertaa oikein kunnolla tekniikkaani! Muutamat liikkeet tuntui täysin erilaisilta, kun keskittyi vähän enemmän. Kokonaisuutena loistavin treeni pitkästä aikaa! :haart:

Nyt on huippufiilis! :dance2:

http://www.x-factors.co.uk/bikinis/index_new.php
Tuota vois löytyä. Voit yhdistää erilaisia ylä- ja alaosia toisiinsa. Mun mielestä tuolla on monta kivaa väri/kuosia. Tilauksessa meni tosin n. 3viikkoa, mutta perille tuli ja hienoja ja laadukkaita on.

http://wickedweasel.com/
Taitaa olla liian vähän kangasta kisabiksuiksi. Jos jotakuta muuten kiinnostaa, niin viikossa tuli tilaus perille ja hyvälaatusia tuotteita myös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom