Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sain uuden työpaikan! :dance::dance2::dance::dance2:

Ihana lähtee lomille parin viikon päästä tietäen, että tänne hullujenhuoneelle ei tarvi tulla enää takaisin. :)

Ilostuttaa kun löysin netistä Venäjän edustusjoukkueen EM-kisoihin!:hyvä: Näyttää siltä että kaksi pahinta vastustajaa jättää väliin. (Tai sitten toinen niistä on mennyt naimisiin, mutta siellähän joka toinen on joka tapauksessa Natalia..) Mahtaako johtua siitä että Norjassa kaikki testataan, koska heidän kädenvääntöliittonsa kuuluu liittoon jolle valtio kustantaa doping-testit..:rolleyes: Jos tämä uutinen on totta niin :dance2::dance2::dance2:

Sain uuden treeniohjelman :hyvä: odottelin sitä vasta loppuviikosta, mutta mut yllätettiinkin positiivisesti jo tänään :D

Huomenna on vielä vapaapäivä :dance:

En yleensä tykkää shoppailusta ollenkaan, joten yllätyin positiivisesti kun tänään löytyi alennusmyynneistä halvalla ja helposti kivoja vaatteita.

Huomenna on hyvä syy juhlia loistavassa seurassa, odotan innolla.

Vaikka välillä v*tuttaa niin vois mun elämä olla paljon paskempaakin.

Puoli tuntia enää niin tää pääsee shoppailemaan hyvän ystävän seurassa :)

Ja lenkit on mennyt hyvin, alkuviikon pitkä sujui erinomaisesti ja tänään olisi voinut kipitellä vaikka jupiteriin. Enköhän mä vielä sen maratonin läpi kisko :rock:

Hölmö kissamme oli yöllä keksinyt alkaa leikkiä magnesiumtabletteja sisältävällä purkilla. Aamulla, kun menin keittiöön, lattialla oli ympäriinsä noita tabletteja, ja kissa nippaili ja jahtasi niitä. En voinut muuta kuin nauraa! Harva se päivä katti keksii uusia "leluja", joilla saa omat bileet pystyyn. :dance2:

tänään on ilostuttanu monikin asia =) Kiva vuorostaan näin päin,ku viime aikoina meinannu masentaa. mut suurimmat ilonaiheet on toi meidän aivan ihana koira, ja ehkä toi mieskin on jonkinverran tuonu iloa mun elämään =)
Pitäis muistaa aina olla onnellinen siitä mitä on,eikä jäädä murehtimaan sitä mitä ei ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä pystyn erottamaan selkälihaksia! En olekaan pelkkää läskiä :D!

... toisilla on joo pateettiset onnenaiheet :D. Mutkun ilostutti.

Onnittelut Hebelle!

Mua ilostuttaa tänään meidän päivänsäde (vauva) ja puolentoista tunnin juoksulenkki vaunujen kanssa yks kaks yllättäen. Alkaa tuo juoksukunto löytyä yli vuoden tauon jälkeen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom