Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Paluu punttikselle viikon sairasloman jälkeen! :haart:

Heh, mulla oli eilen sama, ja nyt kaikki paikat huutaa hoosiannaa :hyper:

Eilinen paluu kuuden piiitkän viikon jälkeen salille :D Hyvä teeni, hyvä mieli!

Pikku hiljaa paluu salille kolmisen kuukauden käsileikkaus-tauon jälkeen... Käsiliikkeet vieläkin vaatii vähän kekseliäisyyttä ja kumppareita, mutta kai se vähän on parempi kun ei mitään :)
Aamulla hölkkäsin/juoksin salilla tunnin! Se on ehkä mun elämäni suurin saavutus ikinä!!!!! Mä en oo ikinä kouluaikoinani juossu mitään coopereita yms, vaan ne on aina vedetty kävellen. Nyt kesän aikana oon juoksumatolla 2 kertaa vähän koittanu, 2km ja tokalla kerralla 3km, loppukesän tavote oli 5km. Nyt menikin se tunti, vähän ehkä tuskalla, mutta meni kumminkin ja matkaakin kertyi 7 km. Ei mikään kova vauhti, mutta siis oikeasti aivan mahtava suoritus mulle!!!! Mä en ois uskonut, että teen sitä koko elämäni aikana!!!!!!!!!!!

Vapaata :haart:Sain nukkua tänään pitkään, juoda aamukahvit rauhassa ja syödä ison annoksen namipuuroa. Päivällä treenaamaan ja ehkä rannalle muksun kanssa jos aurinko jaksaa lämmittää tarpeeksi. Ihana päivä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ulkona sataa eli pääsen autolla töihin :D Tämä ilo siksi, että on kivaa lähteä töistä kun tietää, että joku on siellä odottamassa eikä tarvitse yksin sitkutella hiljaisuudessa kotiin.

Eilen oli loistava vapaapäivä.

Mulla alkaa loma neljän tunnin päästä, vaikkakin vain loppuviikon pituinen. Ja tänää lähdetää mökille :dance: Ja eilinen palkankorotuski pistää viel hymyilyttää. Ekaa kertaa kiitosta hyvin tehdystä työstä :rock:

Mulle näyttää työpaikan vakinaistaminen poikivan isomman palkankorotuksen kuin uskalsin edes toivoa. Todella paljon isomman. Voisin kusta housuun silkasta riemusta, mutta en avokonttorissa viitsi.

Oon oppinut arvostamaan itseäni :haart: Ihana tunne! Ja ihanaa kun tulee juhannus, samaa vaikka satais koko viikonlopun, mutta on parasta päästä rentoutumaan kavereiden kanssa :)

Kaiken mietinnän jälkeen hankin itselleni personal trainerin. Tämän jälkeen ei ihan heti tule treeneissä hetkeä jolloin miettisi tekeekö mitään oikein. Tulen olemaan todella onnellinen kun saan jalkani kuntoon, eikä tarvitse kadehtia avokin reisiä. :kuola:

Helsingin pääsykoe meni hyvin! Vielä ei uskalla liputtaa täysillä, mutta enköhän n. 60 pojolla pääse sisään, kun raja on ollut aikaisemmin n. 53-57 ja koe oli suht vaikea :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom