Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö se ole lähinnä luustosta kiini miten pitkä on? Ja se pituuden vaihtelu tulisi selkärangan kaarien vaihtelusta; kaaret on aamulla enempi oienneina (mikä sana!) ja päivän mittaan mutkat jyrkkenee, eli selkä lyhenee? Itse huomaan siitäkin kun aamulla saa aina räpeltää peruutuspeiliä kohdilleen.:DPituus tosiaan vaihtelee päivän mittaan jopa 1-2 sentillä. Tämä johtuu siitä, että ihmisen solukot "painuvat kasaan" päivän kuluessa. Aamulla olet siis pidempi kuin illalla.
Eikö se ole lähinnä luustosta kiini miten pitkä on? Ja se pituuden vaihtelu tulisi selkärangan kaarien vaihtelusta; kaaret on aamulla enempi oienneina (mikä sana!) ja päivän mittaan mutkat jyrkkenee, eli selkä lyhenee? Itse huomaan siitäkin kun aamulla saa aina räpeltää peruutuspeiliä kohdilleen.:D
Noin mullekin on kerrottu. Tosin yksi lääkäri totesi mulle kerran, että se pituuserojen vaihtelu johtuu vaan mittaajasta...:jahas: Itellä pituutta huimat 158-160cm. En siis edelleenkään tiedä tarkkaan, kuinka pitkä olen.Pituuden vaihtelut johtuvat siitä, että selän nikaman välilevyt painuvat päivisin kokoon kun taas aamulla ne on pulleita ja laajempia. Tästä siis tuo 1-2 cm pituusheitto aamu- ja iltapituuksissa.
Joo noin se olikin, muisti teki tepposet!:D No sentään olin selässä..Noin mullekin on kerrottu. Tosin yksi lääkäri totesi mulle kerran, että se pituuserojen vaihtelu johtuu vaan mittaajasta...:jahas: Itellä pituutta huimat 158-160cm. En siis edelleenkään tiedä tarkkaan, kuinka pitkä olen.