GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu
Pituus tosiaan vaihtelee päivän mittaan jopa 1-2 sentillä. Tämä johtuu siitä, että ihmisen solukot "painuvat kasaan" päivän kuluessa. Aamulla olet siis pidempi kuin illalla.
Eikö se ole lähinnä luustosta kiini miten pitkä on? Ja se pituuden vaihtelu tulisi selkärangan kaarien vaihtelusta; kaaret on aamulla enempi oienneina (mikä sana!:eek:) ja päivän mittaan mutkat jyrkkenee, eli selkä lyhenee? Itse huomaan siitäkin kun aamulla saa aina räpeltää peruutuspeiliä kohdilleen.:D

Eikö se ole lähinnä luustosta kiini miten pitkä on? Ja se pituuden vaihtelu tulisi selkärangan kaarien vaihtelusta; kaaret on aamulla enempi oienneina (mikä sana!:eek:) ja päivän mittaan mutkat jyrkkenee, eli selkä lyhenee? Itse huomaan siitäkin kun aamulla saa aina räpeltää peruutuspeiliä kohdilleen.:D

Pituuden vaihtelut johtuvat siitä, että selän nikaman välilevyt painuvat päivisin kokoon kun taas aamulla ne on pulleita ja laajempia. Tästä siis tuo 1-2 cm pituusheitto aamu- ja iltapituuksissa.

177 cm, ja ihan liian pitkät jalat. Lahkeen sisäpituus pitää olla vähintään 86 cm, vaikea löytää housuja.

Lihasta pitäis olla varmaan 10 kiloa enemmän että näyttäis joltakin (muulta kuin valotolpalta).

Pituuden vaihtelut johtuvat siitä, että selän nikaman välilevyt painuvat päivisin kokoon kun taas aamulla ne on pulleita ja laajempia. Tästä siis tuo 1-2 cm pituusheitto aamu- ja iltapituuksissa.
Noin mullekin on kerrottu. Tosin yksi lääkäri totesi mulle kerran, että se pituuserojen vaihtelu johtuu vaan mittaajasta...:jahas: Itellä pituutta huimat 158-160cm. En siis edelleenkään tiedä tarkkaan, kuinka pitkä olen.

Noin mullekin on kerrottu. Tosin yksi lääkäri totesi mulle kerran, että se pituuserojen vaihtelu johtuu vaan mittaajasta...:jahas: Itellä pituutta huimat 158-160cm. En siis edelleenkään tiedä tarkkaan, kuinka pitkä olen.
Joo noin se olikin, muisti teki tepposet!:D No sentään olin selässä..
Meillä aina mitattiin kotona niin että laitettiin kirja pään päälle, ja yksi laita pystyyn ovenkarmia vasten, niin ei tarvinnut arpoa mistä kohtaa mitataan. Sellaiset muovisesta materiaalista tehdyt mitat saattavat ajan mittaan venyä ja näyttää siksi väärin. Metallinen rullamitta ei valhettele! On sitä kyllä varmaan huonoja mittaajiakin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
180 cm ja varmaan kengät jalassa sitä on pari senttiä pidempi. Jalkani tuntuvat joskus ulottuvan korviin asti :dance: Aiheuttaa yleensä epämiellyttäviä hetkiä julkisissa tiloissa joissa on esim. puutuoleja, joita e voi säätää ja jotka ovat liian pieniä minulle.

Olen koko elämäni kuullut taivaistelua siitä, että olen tosi pitkä vaikka en itse miellä itseäni mitenkään älyttömän pitkäksi. Asiaan vaikuttanee se, että äitini on 177 cm, isäni n. 185 cm, isosisko 183 cm ja pikkusisko (hirveä pätkä) 176 cm, joten olen kasvanut suht pitkässä seurassa :dance:

158 cm... oon ihan tyyyväinen, vaikka kengännumero saiskin olla isompi. (liitän nää asiat toisiinsa)

Suositut

Back
Ylös Bottom