GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu
171 senttiä, enkä käytä korkkareita. Niitä kyllä pitäisi niin mielelläni, tulisi heti naisellisempi olokin. Välillä on kyllä vaikeaa tuo kenkien löytäminen, kun tuntuu että kaikissa on sitä korkoa...

En muista oonko jo aiemmin vastannu, mutta pituutta tai no lyhyyttä on 158,5 ja se puol on tärkee :D Korkkareita tulee pidettyy aikasta usein, tai ainaki kenkii jossa on korkoa :)

167cm muistaakseni! :D Korkokenkiä tulee käytettyä, tai ainakin sellaisia kenkiä missä on edes pieni korko. Toivoisin olevani ehkä hitusen pidempi. :)

Pituutta on 178cm. Painoa onneksi hieman vähemmän:) Korkokenkiä en käytä kun pakollisissa juhlatilaisuuksissa. Eivät oikein ole tämän tytön mieluisimpia kenkiä

Lyhyyttä 160cm ja korkokengät jalassa aina kun mahollista. Kyllä se muutama lisäsentti tekee ihmeitä itsetunnolle :D

Ylä-asteella mitattu 159cm...Kaverin pitäs olla 160cm, mutta se on kyllä pari-kolme senttiäkin pidempi,olenko kutistunut!?!?:eek:

En osaa sanoa mistä johtuu, mutta mua luullaan lähes poikkeuksetta pidemmäks ku oon ja sit ihmetellään kun sanon olevani vain 156cm. ei siinä mitään, tykkään kyllä olla lyhyt, vaikkei se olekkaan mikään ihanne...tosin sopivan mittaisten vaatteiden löytäminen on vaikeeta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä oon kans pieni, 155cm on pituutta ja korkkarit on juurtunu mun jalkoihin :) Tai no lähinnä töihin ja bilettään en osais varmaan lähtee ilman niitä, vapaa-ajalla sitten vedellään tennareissa ja on mukavaa olla pikkunen :D

170 cm on pituutta. Töissä korkkarit yleensä suht matalalla korolla on käytössä päivittäin. Korkeista koroista tykkään myös, mutta kun oon tällainen rimppakinttu niin mun sääret näyttää niissä n. kilometrin mittaisilta. Kun muuten en siis ole mikään hento keijukainen, niin näyttää mittasuhteet hieman vääristyneiltä. :D

154cm kun selän ja niskan oikein ojentaa.. ja kengistä ei pituutta sen 2-3cm enempää tule, jalat on tottuneet lenkkareiden mukavuuteen. voishan tuota pituutta vaikka vähän lisää olla, mutta hyvin olen pärjännyt näinkin!

177cm ja 67 kg. Ei ole mitään ongelmaa löytää sopivia housuja ja korkkareitakin löytyy kaapista. Korkeimmat taitavat olla n.5cm. Erittäin mukavuudenhaluisena käytän kuitenkin useimmiten niitä tennareita :) Pituuden puolesta viihdyn kropassani oikein hyvin, enkä ole oikein koskaan ymmärtänyt naisia, jotka ajattelevat olevansa "liian" pitkiä ja ahdistuvat. Jos täältä sellaisia löytyy, niin perustelut olisivat ihan mielenkiintoista luettavaa.

153cm, jotenkin tämä 'lyhyys' on tullut niin osaksi mun indentiteettiäni, etten sitä vaihtaisi. Oppinut pitämään enemmän meteliä ittestään: kun ei näy niin on ainakin kuuluttava!

Korkkareista tykkään silti :)

Suositut

Back
Ylös Bottom