GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla pituutta on tasan 181 ja painoa n. 75 kiloa. Mieli tekis kyllä pudottaa pari kiloa pois.. :D

Onkos teillä muilla "hujopeilla" ollut ongelmia löytää sopivan kokoisia housuja? Mun on ainakin pakko ostaa kaikki housut tuumakokona, kun muuten on ihan mahdoton löytää mitään sopivaa. Kaikki H&M:n ja Lindexin yms. housut on aina 10 senttiä liian lyhyitä, jos vyötäröstä sopii hyvin päälle ja taas vyötäröltä ihan liian isot, jos lahkeet sattuu olemaan sopivat :D Pakko kyllä myöntää, että joskus pituus tekee elämästä hieman normaalia stressaavampaa, varsinkin on kyse noista vaatteista :D

Minä olen "vain" 177 ja 71 kiloa, mutta silti hyvien housujen löytäminen on joskus tajuttoman vaikeaa. Mulla on vielä tosi korkea lantio, enkä tykkäis yhtään noista lantiohousuista. Mutta pakostakin semmosia on aika monta kappaletta.

Mulla pituutta on tasan 181 ja painoa n. 75 kiloa. Mieli tekis kyllä pudottaa pari kiloa pois.. :D

Onkos teillä muilla "hujopeilla" ollut ongelmia löytää sopivan kokoisia housuja? Mun on ainakin pakko ostaa kaikki housut tuumakokona, kun muuten on ihan mahdoton löytää mitään sopivaa. Kaikki H&M:n ja Lindexin yms. housut on aina 10 senttiä liian lyhyitä, jos vyötäröstä sopii hyvin päälle ja taas vyötäröltä ihan liian isot, jos lahkeet sattuu olemaan sopivat :D Pakko kyllä myöntää, että joskus pituus tekee elämästä hieman normaalia stressaavampaa, varsinkin on kyse noista vaatteista :D

Kyllä! Tuumakoon housut täällä myös käytössä, lahkeenpituus vaihtelee välillä 34-36" housuista riippuen :) Nykyään sitten, kun on "paksummassa" kunnossa, kun nuorena niin housuja löytyy vähän paremmin :D

musta tuntuu että oon pätkistynyt. lukiossa (viisi vuotta takaperin) viimeisin mittaus oli 174,5 ja olin siitä puolikkaasta aina ylpeä!!:hyper: nyt sitten nykyisissä opinnoissa mittailtiin viralliset mitat, niin näytti 173.tasan!! en tiedä, johtuuko mun selkähoidosta: ollut ylisuora selkä, johon on nyt puolisen vuotta yritetty ryhtikorjauksella saada luonnollisia notkoja...:lol2: taitaa mennä rullalle koko nainen.

musta tuntuu että oon pätkistynyt. lukiossa (viisi vuotta takaperin) viimeisin mittaus oli 174,5 ja olin siitä puolikkaasta aina ylpeä!!:hyper: nyt sitten nykyisissä opinnoissa mittailtiin viralliset mitat, niin näytti 173.tasan!! en tiedä, johtuuko mun selkähoidosta: ollut ylisuora selkä, johon on nyt puolisen vuotta yritetty ryhtikorjauksella saada luonnollisia notkoja...:lol2: taitaa mennä rullalle koko nainen.

En tiedä hoidosta mutta ainakin mittausajankohdalla on merkitystä. Aamuisin ihminen on noin 1-2 senttiä pidempi kuin illalla johtuen välilevyjen paisumisesta tai "nesteisyydestä".

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
täältä löytyy sukat jalassa 174cm.
Työssä käytän korkeita korkoja, jotenkis on varmempi ja ryhdikkäämpi fiilis korkeissa koroissa.
Paino taitaa olla 67kg.

Itte olen 167cm ja mielelläni pidempi olisin... :( No ainaki kovassa käytössä on korkkarit tällä tytöllä :)

170cm Löytyy pituutta ja painoa 65kg eli 5kg liikaa. Korkokenkä addiktion riivaamana itken verta koska tuolla hangessa ei sellaisilla tarvota..

176cm ja enpä paljon korkkareita käyttele ;)

Pituutta 181,5 cm, eli naiselle enemmän kuin riittävästi. Välillä joutuu (seurasta riippuen) jättämään korkkarit kaappiin pölyttymään...

Suositut

Back
Ylös Bottom