Punttimimmien koulutus ja ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelinpa minäkin kertoa vähän tarkemmin:

Vuoden opiskelin tradenomiksi, ja menin yliopistoon sitten kauppatieteitä lukemaan. Kahden vuoden päästä pitäisi valmistua KTM:ksi, tosin nuo pienet lapsoset voi vähän hidastaa tahtia. Nyt kesällä menen ensimmäiseen oman alan kesätyöpaikkaan.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yhden kurssin suoritusmerkintää (eli yhden työselostuksen hyväksymistä :<) vaille valmis kemian tekniikan kandidaatti. Tuon turhan välipysäkin jälkeen matka jatkuu DI:ksi...

Tällä hetkellä ei ole mitään opiskelupaikkaa, tosin pääsykokeissa olen ollut. Tällä hetkellä ja ensi vuonna vielä baarityöntekijä.

Virallinen nimi koulutukselle taitaa olla kasvatustieden, erit. varhaiskasvatuksen kandidaatti. Lastentarhanopen töitä teen yksityisellä puolella. Tätä nykyä pienten puolella, aiemmin eskariopena.

Fysioterapeutin (AMK) opintoja on vuoden verran takana, työelämä vei sit mennessään...ihan hirveästi ei puuttuisi, kun jostain saisi motivaatiota opiskella loppuun. Se kun olisi kuitenkin sitä unelmatyötä. Jotenkin tähän on ollut "helppo" jämähtää.

Aikoinaan opiskelin genetiikan maisterin tutkintoa, mutta gradu jäi sitten lopulta puolitiehen, kun liikunta-ala vei mennessään. Hierontaterapeutin tutkinto on, mutta niitä hommia en ole vuosiin enää tehnyt. Nyt omaohjaajana töissä ja valmistuin juuri PT:ksi, ehkä niitä hommia alan myös tehdä, kunhan vain aikaa riittää. Ryhmäliikunnan vetämiseen menee 20 tuntia viikossa niin työajalla kuin sen ulkopuolellakin myös, mikä vaikeuttaa salilla käyntiä. Onneksi työpaikkana on iso kuntokeskus niin voi käydä myös työajalla välillä treenaamassa :)

Olen koulutukseltani DI ja ammatiltani tutkija. Luultavasti vaihdan työpaikkaa tässä muutaman kuukauden sisällä, sillä tällä hetkellä minulta ei taida löytyä tarpeeksi motivaatiota väikkärin tekemiseen.

Olen merkonomi ja koulusihteerinä toimin. Opiskelen joskus sitten lisää kun tarvii. :)

Oikeustieteen yo. Vielä pari vuotta menee ainakin yliopistolla ja sitten pitäisikin olla käsissä maisterin paperit. :dance: Opiskelujen ohella oon töissä kustannusyhtiössä (kesällä kokopäiväisesti) ja lisäksi ohjailen lähes päivittäin iltaisin jumppia ja spinnigiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lääkiksessä eka vuosi takana. Kuntosalilla töissä kohta neljä vuotta takana. Nyt työn kuvassa ohjaukset, promootiot, jäsenmyynti, vastaanotto yms. Mukavaa työtä, ehdottomasti, kun ei noista oman alan töistä tarvitse ihan heti haaveilla :D

Sitä ennen takana IB-linja lukiossa, eli kansainvälinen linja, jossa opetus englanniksi.

Aikoinaan opiskelin genetiikan maisterin tutkintoa, mutta gradu jäi sitten lopulta puolitiehen, kun liikunta-ala vei mennessään. Hierontaterapeutin tutkinto on, mutta niitä hommia en ole vuosiin enää tehnyt. Nyt omaohjaajana töissä ja valmistuin juuri PT:ksi, ehkä niitä hommia alan myös tehdä, kunhan vain aikaa riittää. Ryhmäliikunnan vetämiseen menee 20 tuntia viikossa niin työajalla kuin sen ulkopuolellakin myös, mikä vaikeuttaa salilla käyntiä. Onneksi työpaikkana on iso kuntokeskus niin voi käydä myös työajalla välillä treenaamassa :)

Mulla on sulle asiaa. Liity vipiksi heti!

Törmäsin tällaiseen vanhaan threadiin ja pakkohan se on vastata (kun kerran osaa). Koulutukseltani filosofian tohtori, töissä matematiikan laitoksella.

Nykyään ehdin aika hyvin salille, eli maanantaina, keskiviikkona ja lauantaina salia, usein myös puolen tunnin aerobinen ryhmätunti (kun ei millään jaksa aina huitoa menemään crossarilla), tiistaina ja sunnuntaina jumppaa, torstaina bodypumpia. Välillä kevyempiä viikkoja. :) Välillä joogaa jonkun muun tilalla.

Mä opiskelen teologiaa ja parhaillaan väännän gradua, eli piakkoin pitäisi valmistuakin. En kyllä vieläkään tiedä, että mikä musta tulee isona. Kai se sit joskus selviää ja sit voin tulla takas kertomaan. :)

Viimeksi olin melkein valmis HuK, nyt olen melkein valmis maisteri. Gradu on siis valmis ja kaikki muutenkin kasassa, pitää vain palauttaa virallisesti ja odotella. Tiivistelmä on kyllä vielä kirjoittamatta, mutta viikonloppuna meinasin.

Edelleen tekisi mieli opiskella lisää, mutta en tiedä johtuuko siitä, että on niin kummallista kun on vapaa-aikaa. Jotain vähän erilaista ajattelin kuitenkin, vaikka toisaalta työhön liittyvät asiatkin jollain tavalla kiinnostavat. Syksyllä saatu vakituinen paikka + muut asiat venyttivät tuota valmistumista, mutta ei tämä 8 vuotta nyt humanistille kovin suuri häpeä ole, kun on jotain töitäkin tullut tehtyä.

Vastailenpas huvikseni... Ohjelmoija olen, pelisoftaa vääntelen. Koodiorjan töitä takana jo yli yhdeksän vuotta. Hämmentävä tulos, kun ajattelee että aikoinaan kokeilin yliopistossa lähinnä erilaisia humanistisia aineita. Vuoden tietojenkäsittelytieteen opinnoilla minut kiskaistiin sitten töihin silloin ennen kuplan puhkeamista, ja samalla tiellä ollaan, kun en osoittautunut hommassa ihan paskaksi.

Välillä tunnen itseni hyvin tyhmäksi verrattuna moniin oikeasti lahjakkaisiin työtovereihini, mutta jollain ihmeen perusälykkyydellä tässä vieläkin koodia pukelletaan. Aitoa lahjakkuutta minulta olisi löytynyt aivan eri aloille, mutta näköjään tämäkin duuni sopii minulle. Aika varmasti pysyy leivänsyrjässä kiinni, kun on jo työkokemusta.

Opiskelin aluksi psykologiaa, kunnes tajusin, että haluankin psykiatriksi. Nykyisin siis lääkiksessä ensimmäistä vuotta.

Latest posts

Back
Ylös Bottom