Punttimimmien koulutus ja ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Argh, te ootte kaikki niin hienoilla aloilla ja kaikkea, tässä tuntee tavan duunari ittensä ihan pieneksi ja surkeaksi :D

hammaslääketieteellisessä opiskelen nyt ekaa vuotta. Kiinnostaisi myös erikoistua, tai no katsotaan jos ihan perus hampilääkäriksikin ensin valmistuisi. :)

Argh, te ootte kaikki niin hienoilla aloilla ja kaikkea, tässä tuntee tavan duunari ittensä ihan pieneksi ja surkeaksi :D

Keksit jonkun ihmeellisen tittelin. Se kuulostaa ihan eri asialta, sanonko mitä "oikeasti" teen vai rehellisesti että "konttorirotta". Tilannekohtaista.

Tittelit on kyl ihan saatanasta joskus. Tulee välillä vastaan niin väkisin väännettyjä että huhhuh.
Itsehän olen onneksi tyytyväinen omaan uravalintaani lähihoitajana. Aikeena mahdollisesti tulevaisuudessa kouluttautua myös sairaanhoitajaksi.

Liikunnanohjaajaksi opiskelen tällä hetkellä pajulahdessa. Treeniä tulee aika paljon jo koulutuksen ohessa mutta salilla aina tuntien jälkeen n. 3 kertaa viikossa ja sillai :)
Ton koulutuksen jälkeen olis kyllä haaveena poliisin ammatti tai sitten personal training, mut ehkäpä teen noita liikkarin töitä parisen vuotta ennen ku lähen taas opiskelee, ja kunhan nyt ekaks tuoltakin valmistuisin :D

Tää olikis jännä :) Fysioterapiaa opiskelen ensimmäistä vuotta ja suoraan lukiosta sinne pääsin. Ihan on hyvä ala tällaiselle keskittymisongelmaiselle alle viisi minuuttia samassa paikassa viihtyvälle. Emmää kyllä tiedä ett onko tämä ihan se lopullinen "tätä mää teen isona" -ala. Isona musta tulee varmaan kuitenkin ennemmin joku työtön vanha hippi.
Ja salilla käyn neljä kertaa viikossa plus mitä nyt koulussa on liikuntajuttuja ja sitten yhden päivän viikosta tanssin ja yhden sitten opetan lastentanssia.

No mä oon ainakin tätä nykyä taas Pasilassa Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa International Businessia lukemassa. Musta pitäis tulla siis Bachelor of Business! how cool is that? :D

Kesällä lähden vuodeks vaihtoon bangkokkiin Chulalongkornin yliopistoon... rai rai... Tai no, jos koti-ikävä iskee, niin sitten vaan puoleksi vuodeksi :)

Tein/teen 2 yo-tutkintoa kolmeen vuoteen, eli keväällä musta tulee ylioppilas sekä kansainväliseltä (IB) että kansalliselta puolelta.

Syksyllä 2010 suunta kohti University of Warwickia, kurssina Law and Business Studies ja sit joskus musta tulee joku yritysjuristin tapainen. Ehkä. Yliopisto voi vielä vaihtua, mutta jotain business/law/(environment) economics-settiä :)

e. Oikeita töitä olen tehnyt/teen tarjoilijana :D

Mulla on vähän samat aatokset kuin Jepulla. Tosi kiva lueskella täällä näitä "olen 24vee, kävin vasemmalla kädellä lukion ja kirjoitin 7 laudaturia ja sitten olin töissä kolmivuorotyössä ja harrastin liikuntaa 10 tuntia viikossa ja tein tuossa pari lastakin ja pääsin opiskelee lääketieteelliseen, oikeustieteelliseen, taideteolliseen ja teatterikorkeeseen ja valkkasin sitten oikeustieteellisen ja myöhemmin hankin pari opiskelupaikkaa lisää ja nyt olen triplatohtori".

Kyllä. Olen kateellinen. :)

Lukio meni ihan okei. Sen jälkeen olen tehnyt eri duuneja, hakenut opettajakouluun monta kertaa, kokeillut amk:ta sairaanhoitajan ja tietojenkäsittelyn koulutusohjelmissa, mutta molemmat jäivät kesken. 2001 menin tekee opesijaisuuksia ja tykkäsin tosi paljon. Ei meinannut millään saada kutsua pääsykokeisiin ja kun vihdoin sain niin mokasin pääsykokeet. Toisella pääsykoeyrityksellä pääsin sisään.

Nyt väkerrän gradua ja aion valmistua syksyllä 2009, jolloin opiskelua takana 4,5 vuotta. Lohdutuksekseni pitää sanoa, että kulunut vuosi on mennyt pääosin esikoisen odotuksen ja hoitamisen merkeissä.

Eikä gradukaan tulisi valmiiksi ilman Maisterihautomoa.

Niin ja hädin tuskin jaksan hoitaa vauvaa, käydä 3 kertaa salilla viikossa ja tehdä gradua (tosin teen sitä vain ajatuksissani tällä hetkellä).

Minäkin haluan olla superihminen!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kosmetologista pieneläinhoitajan opintojen kautta fysioterapeutiksi.

Kosmetologin hommia en ole päivääkän tehnyt, tiesin jo opintojen ensimmäisenä päivänä ettei ole mun alaa. Sitä en tiedä miksi koulun kävin loppuun.

Pieneläinhoitajan hommia tehnyt paljonkin ja pidän tuosta työstä, tein hommia vieä fyssarin opintojen ohellakin, ja edelleen tarvittaessa jotain hätäkeikkoja. Huono palkkaus ja kiinnostus ajoi sitten opiskelemaan fyssariksi.

Nykyään työssä kuntokeskuksessa, jumppamaikkana ja fyssarina, kuntosaliohjelmia väkerrtelen, kuntotestauksia teen jne. Mukavaa ja vaihtelevaa työtä, eikä ainakaan sitä perusfysioterapia -meininkiä mitä tuo ammatti suurimmaksi osaksi pitää sisällään. Jumppamaikkana olemisesta tykkään ihan hirveästi. Eli mulla on työ ja huvi aika hyvin yhdistyny. Viihdyn töpaikalla työajan ulkopuolellakin, tietty, kun pitää omat treenitkin saada tehtyä! :)

Hippa hyvä, mua on taas aina hämmentänyt se, että miten ihmiset, joilla on lapsia, ehtii enää tekemään yhtään mitään. :) Paitsi, että tuo sun lapsi+gradu on aika vakuuttava, niin törmäsin myös tänään ihmiseen, joka tekee jatko-opintoja, opettaa ja sillä on vielä yksivuotias lapsikin. Ei siinä voi kuin hattua nostaa.

Muotisuunnittelijan paperit taskussa, nykyaan teen PR-hommia London Townissa (designin ja taiteen alalla). Nyt tosin jatan tyot sikseen ja rupean treenaamaan kunnolla, saas nahda, mista leipani tulen ansaitsemaan. :jahas: Ura kiinnosti joskus paljonkin, vaan ei enaa juurikaan, kun vain saisi olla onnellinen. :)

Zone-sarja -42%
Tällä hetkellä opiskelen fysioterapiaa, mulla oli International Business - puolella opiskelupaikka aikaisemmin mutta sitten tajusin että eipä se olekaan mun juttu. Joten nyt sitten fyssariksi kouluttautumassa :)

Tradenomi oon, ja työskentelen asiakaspalvelutehtävissä samalla ku opiskelen yliopistolla. Valmistun keväällä kandiksi, gradua alan vääntää syksyllä. Ja sosiaalityöntekijäksi valmistunen 2010, suuntana lastensuojelutehtävät. Et se siittä glamourista :rolleyes:

Hippa hyvä, mua on taas aina hämmentänyt se, että miten ihmiset, joilla on lapsia, ehtii enää tekemään yhtään mitään. :) Paitsi, että tuo sun lapsi+gradu on aika vakuuttava, niin törmäsin myös tänään ihmiseen, joka tekee jatko-opintoja, opettaa ja sillä on vielä yksivuotias lapsikin. Ei siinä voi kuin hattua nostaa.

Vauvaiässä ehtii vielä, jos vauva on kiltti ja jaksaa itsekseen hengailla. Toista se on sitten, kun on tommoinen liikkuvainen ja vaativainen yksilö kotona vaatimassa 24h huomiota :)

Saa nähdä kuinka graduni käy, kun pitää tosissaan alkaa kirjottaa. Nyt on empiirisen osion vuoro eli aika helppo vaihe niin kuin noin ajankäytön kannalta (kerran viikossa pari kuukautta toimintaa).

Hulluja muijia täällä, joku vetää pari yo-tutkintoo kolmeen vuoteen.. Jo yks oli tuskanen neljään vuoteen!!! Siinäki jo treeni kärsi välillä... Tai sit muijat tekee jotain muuta hullua. En voi käsittää... Ihailen vaan.

No itsehän en siis ole mikään. Vuonna 07 yo mutta muuten sitten oon perusduunari. Siivoushommia tehnyt puoltoista vuotta ja ajattelin, että se on mun ala. Tykkäsin hommasta tosi paljon ja meinasin kouluttautua alalle. Kuitekin kun 16v. lähtien vetänyt jumppaa ja kilpaurheilu taustaa oli niin jotenkin sitten se kaatui tuonne liikunnan puolelle.. Edelleen mitään koulutusta ei ole mutta kuntokeskuksessa asiakaspalvelussa ja jumpan vedossa sekä asiakkaiden ohjauksessa teen hommia. Siivoan siellä myös. Ja rakastan hommaani! Palkka ei ole kaksinen mutta eihän se liikunnan alalla yleensäkkään ole... Ammatti on siis liikunnanohjaaja kokemuksen koululla ja kokoajan opin töissä lisää. Papereita ei ole eikä varmaan hetkeen tulekaan, ei vaan ole varaa sellaiseen touhuun. Pitäis olla tietysti samaan aikaan töissä mut työllisyystilanne täällä opiskelijakaupungissa on erittäin huono et jos annan tuon homman pois ni uutta ei kyllä heru... Myös se pk kaudella 20h reeniä viikossa vähän verottaa ettei todellakaan ole aikaa opiskella että käydä töissä.... Ehkä joskus isompana!

No höpsispöpsis.

Viime syksyn yo. Nyt "opiskelemassa" (eli rääkkäämässä kehoani) 4kk:n liikunnanohjauksen peruskurssilla. Hain liikuntatieteelliseen ja pänttään pääsykoekirjoja kuin pieni eläin. Mahdollisuuteni ovat silti olemattomat mutta yrittänyttä ei laiteta ja niin edes päin. Hain myös lukemaan kirjallisuutta sekä terveysjuttuja sekä kurjia varavaihtoehtojani on 2vuoden liikuntaneuvojan koulutus sekä vuoden kestävä urheiluhierojan koulutus.

Töitä teen kennelissä (tosi coolia). Koulutan ja kisaan, hoidan kenneltiloja ja koirien yleistä hyvinvointia ja muuta yleistoimintaa mitä koirien kasvatukseen liittyykin. Rakastan työtäni.

Latest posts

Back
Ylös Bottom