Minulle ei peruskoulu ja lukio koskaan tuottaneet mitään ongelmia, slubaillen kirjoitin laudaturin paperit. Paska homma vaan, että tuolla tyylillä ei opi duunia tekemään opintojen eteen. Muutama työläät yliopisto-opinnot jäivät kesken alkuvaiheessa.
No onneksi yliopistolla on vaihtoehtoja ja opintojen työläys todellakin vaihtelee järkyttävän paljon. Edelleen sluibailemalla on kaksi ainetta hyvin arvosanoin graduvaiheessa (arvosana itse opinnoille: käsittämätöntä skeidaa, mutta ihan kivaa pohjaa namedroppingiin, bullshitbingoon yms.). Ei mitään uskoa siihen, että gradu (tai gradut) tulisi joskus väännettyä. Taiteen maisterin opinto-oikeuden sain joku aika sitten, tuleekohan siitä jotain?
Mun on pakko kommentoida, että tää on ihan kuin minun kirjoittamaa tekstiä! :D Tsempiksi sulle voin sanoa, että minä kuitenkin lopulta töiden ohella sain kuin sainkin maisterin paperit, vaikka en siihen ite uskonut "loistavan" motivaationi ja kerrassaan säntillisen työmoraalini ansiosta. Sattui vaan niin uskomattoman kiinnostava gradun aihe vastaan, että siitä jaksoin moisen vääntää (arvosanalla eximia, eli ei se sitten pöllömmin menny sekään, kun vaan sai aikaiseksi) ;)