Peruskoulussa ja lukiossa olin ihan saatanan hyvä. Äidinkieli ja kirjoittaminen kiinnostivat, menin vuodeksi ammattikouluun Outokumpuun opiskelemaan viestintää - siis kirjoittamista, oltiin varmaan eka ja vika luokka lajiamme. Lopetin, koska vitutti. Hain pariinkin yliopistoon, Turkuun menin lukemaan kirjallisuustiedettä ja suomen kieltä. Sieltä parin vuoden jälkeen Tampereen yliopistoon jatkamaan samaa paskaa, aluksi motivaatio oli huipussaan ja olin tosi ahkera ja hyvä ja sitten vain tapahtui jotain ja kaikenlaista... Kolme vuotta olin ohessa töissä elektroniikka-alalla ja viime kesän unelmahommissani puutarha-alalla. Sinne ensi kesänä myös.
Edelleen olen kirjoilla yliopistolla. Olen tuntiopettajana Poliisikoululla ja teen satunnaisia sijaisuuksia yläasteella. Sekin on kivaa. Tahtoisin äidinkielen ja kirjallisuuden opettajaksi ja olisin siinä touhussa hyvä, mutta tuskin pääsen tänäkään vuonna niihin opettajan pedagogisiin. Gradun tekeminen jäi pahasti kesken enkä tiiä miten käy. Joskus tulevaisuudessa joko hanttihommiin jonnekin Nokian renkaitten varastolle tai oppisopimuksella puutarha-alalle. Tai jos tuuri käy, epäpätevänä opettajan yläasteelle. Oikeastaan en tiedä, kumpi kiinnostaisi enemmän, opettajan hommat vai puutarhurin.
Lihavoin tärkeimmät selvyyssyistä.
Edelleen olen kirjoilla yliopistolla. Olen tuntiopettajana Poliisikoululla ja teen satunnaisia sijaisuuksia yläasteella. Sekin on kivaa. Tahtoisin äidinkielen ja kirjallisuuden opettajaksi ja olisin siinä touhussa hyvä, mutta tuskin pääsen tänäkään vuonna niihin opettajan pedagogisiin. Gradun tekeminen jäi pahasti kesken enkä tiiä miten käy. Joskus tulevaisuudessa joko hanttihommiin jonnekin Nokian renkaitten varastolle tai oppisopimuksella puutarha-alalle. Tai jos tuuri käy, epäpätevänä opettajan yläasteelle. Oikeastaan en tiedä, kumpi kiinnostaisi enemmän, opettajan hommat vai puutarhurin.
Lihavoin tärkeimmät selvyyssyistä.