Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen liikunta-alalla. Ja siitä aasinsillan kautta kysymykseen kaikille teille, jotka teette fyysisesti raskasta työtä, mahdollisesti vielä ulkona: miten jaksatte vetää treenit työn päälle? Ite en useinkaan rankan ulkotyöpäivän jälkeen jaksaisi millään tehdä enää mitään muuta kuin syödä, tehdä parit pakolliset kodinhoitohommat ja maata sohvalla...
Valmistun parin kuukauden sisällä oikeustieteen maisteriksi ja työtilanne stressaa todella paljon. Onkos täällä muita samojen valmistumisongelmien kanssa painivia?
Lukion jälkeen vuosi ilman opintoja, mutta koulussa kuitenkin, eli olin koulunkäyntiavustajana entisellä yläasteellani. Nyt sitten neljättä vuotta Jklän yliopistossa, kandin paperit on jo ihan käden ulottuvilla, sen jälkeen alanvaihto suunnitelmissa. Olen hakenut Tampereelle käännöstieteisiin, mutta ei sekään ole SE juttu.. No mikä se sitten on? Haluaisin ensi keväänä hakea Treelle näyttelijäntyön opintolinjalle, koska se nyt vaan on aina ollu SE juttu miulle. Rakastan teatteria, näyttelemistä, lavasteita, pukuja, vuorosanoja, aaaaaaahhh!! :haart: Että kassellaa kui käy.
Miekin olen maisteri biotieteiden alalta ja työtilanne ei TODELLAKAAN ole otollinen, ei Suomessa eikä Euroopassa..mutta tuli kyllä yllätyksenä että oikkarinkin puolella vaikeuksia! :wtf:Olen vakavissani harkinnut uudelleen opiskelemaan lähtöä mutta jotenkin tuntuu todella turhauttavalta lähteä hakemaan toista yliopistotason tutkintoa. Mun mielestä tähän kouluttautumiseenkin pitäis saada jotain järkeä ettei otettaisi kouluihin opikelijoita liikaa niille linjoille, joilla on ylitarjontaa/ huonot työnsaanti mahdollisuudet..