Punttien heiluttelusta voimanostoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gerhald
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä käsitellään aihetta punteista voimanostoon.

Itselläni treeniä alkaa olla takana nyt se 5 vuotta, ihan vaan siis ragetreenaamista (natuna) ilman sen kummempia tavoitteita.

Ensimmäiset vuodet meni treenaillessa lähinä normi aloitteluliikkeitä, mitä nyt junnuna yleensä treenataan. Viimevuosina reeni on ollut kuitenkin järjestelmällisempää ja tavoitteellisempaa, ja nyt on alkanut kiinnostaa voimanosto, erityisesti penkki. Toki olen jalkoja treenannut myös viikoittain, ja kunnossa ovat nekin, ei siis siitä perinteistä vittuilua.

Treenissä en sinäänsä ole keskittynyt voimaan, vaan pyrkinyt treenaamaan eri pituisia sarjoja, eri toistomäärillä. 3x8, 1x6+1x10+1x15, 1x1+2x12 jne. jakoja olen käyttänyt eri liikkeille.

93 kg, 182 cm, 20v ja punnerran nyt 160 raakana. Tekniikka on aika perseestä, sali jossa olen käynyt on yksityissali, eikä ole neuvojia löytänyt seuraamaan tekniikkaa. Itse olen huomannut, että voimia olisi enempäänkin, mutta tekniikka alkaa tulla näillä raudoilla jo vastaan. Minkälaisia tavoitteita kannataisi näillä taustoilla asettaa, mitkä ovat realistisia?

Miten voimaseuroissa yleensä on, löytyyky ihmisiä jotka alkaa seuraamaan ja opettamaan. Entä jäsenmaksut? Pitääkö pitääkö olla omat varusteet, vai onko seuroilla peruskamoja, joilla voisi opetella? Ja selvitystä yleensäkkin voimaluseurojen yleisestä toiminnasta ja pelisäännöistä kaivataan. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miten voimaseuroissa yleensä on, löytyyky ihmisiä jotka alkaa seuraamaan ja opettamaan. Entä jäsenmaksut? Pitääkö pitääkö olla omat varusteet, vai onko seuroilla peruskamoja, joilla voisi opetella? Ja selvitystä yleensäkkin voimaluseurojen yleisestä toiminnasta ja pelisäännöistä kaivataan. :)

Kyllä sieltä seuroista yleensä löytyy ihmisiä jotka jaksaa ja haluaa auttaa jos vain sinä haluat oppia. Jäsenmaksut meidän seurassa ainakin oli 15€ (halpa)
Luulisi että seuroissa muilla jäsenillä on vanhoja varusteita joita voi sitten testailla alkuun mutta ei niitä kisassa kannata välttämättä käyttää.

E. Ota nyt tavoitteeksi liittyä suraan ja päästä kisaamaan! ;)

Ok.. No miten onko seuroilla yleensä joku vakiosali, missä jengi käy reenaan keskenään, vai reenaako kaikki omia aikojaan ja sit käy vaan kisois? Vai miten siellä tämä joukkuehenki muurautuu?

Siis kyllä mulla on pitkän tähtäimen tavoitteena on napata mitsku 23 vuotiaissa. Mitä oon noita tuloksia katellu, nii ei pitäs olla mahdotonta.

Ei meillä mitään vakio salia oo. Joillain kyllä on teitääkseni. "Joukkuehenki" nyt tulee vaikka nyt siitä että sinua opastanut seuran jäsen alkaa "kaveermaan" kanssasi tjsp.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom