Punttaajan niksit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen ajatellut tehdä Hst-ohjelman ja hieman aikaa pähkäilin, kuinka saisin tasaisesti esim. yläkropan treeneihin n.2,5kg korotukset. Varsinkin käsipainoissa tuo on aika hankala toteuttaa, koska yhteispaino aina seuraaviin käsipainoihin on yleensä ainakin se 5kg.

Täällä on ehdoteltu niksiksi tähän ongelmaan esim. pikkupainojen teippaaminen jne. Mutta sitten minulla kerrankin välähti, että taidan hankkia semmoset ranteisiin kiinnitettävät lisäpainot. Ainakin omaan korvaan tuo kuulostaa erittäinkin hyvältä niksiltä. Saa nähdä toimiiko käytännössä. Ainakin tuolla tavoin saa helposti sen 2,5kg:n lisäyksen.

Onko muilla jakaa niksejä, jotka helpottaisi punttaajan elämää tavalla tai toisella?

Ite vedän kaljakärryjen mustekalat ( ne kumiset, paksut, venyvät narut joissa koukut päissä ) kiinni kässäreihin, jos hst treeneissä sellainen päivä sattuu. Täytyy mennä vaan sellaseen aikaan salille, kun on hiljasta, vähän liika noloa. Kun tekee hst:tä niin kannattaa valita vapailla pai noilla tehtäviä liikkeitä, koneisiin kun ei aina helposti lisäpainoja saa lisättyä.

Mulla oli käytössä semmoset hiekkapainot jotka laitoin ranteen ympäri. Niiden yhteispaino tais 2,4kg. Nykyään veivailen magneeteilla.

Koneisiinhan juuri saa pieniä lisäyksiä. Joko niissä on painopakka jolloin voi tappiin laittaa roikkumaan 1,25kg/2,5kg levyt tai sitten on tanko mihin ladotaan levypainoja jolloin saa samat inkrementit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom