punnitus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli vähän apuu tarvisin punnitusta varten. Olen pudotellut rauhassa kuudessa, seitsämässä viikossa 5 kiloa ja nyt aamupaino 500 grammaa yli sallitun. Punnitus alkaa klo 7 ja omat nostot alkaa 11-12.30. Joten miten te pudottaisitte painoa? Ja sen jälkeen tankkaisitte? Kisat ovat sunnuntaina.

Itse ajattelin etten syö 1,5 päivään lähes ollenkaan hiilareita, vain proteiinia ja rasvaa, ja juon paljon vettä. Sitten punnituksen aamulla en syö enkä juo mitään, ehkä kahvin jotta poistaisi nesteitä? Ja lämmitykset päällä voisi ajella kisapaikalle että hiki tulisi. Puntarin jälkeen joku normaali ruoka, ja ennen kisaa vielä jotakin syömistä, mitä se olisi ja miltä tää kuulostaisi?

Kiitos jos joku viittii auttaa.

Tähän topickiin vois laittaa muutenkin kaikkea punnitus asiaa.

500 grammaa?

toi menee jo pre-kisa hermoilun aiheuttamassa hikoilussa ja kunnon aamupaskalla :)

yon aikana ilman kikkailua menee helposti 2 kiloo, jos lisaa saunaa/kuumaa kylpya ja ilman nesteita ja ruokaa niin 3-4 kiloo (105 kiloisissa kisailen eli jos oot pienemmassa painoluokassa niin vaikeempaahan se on), sit sita enemman niin alkaisin kelaamaan jotain hiilari juttuja.

Mä pudotin painoa 2010 adcc subbari kisoihin yli kymmenen kiloa. Ensin aerobisella ja syömisellä parissa kuukaudessa 7-8 kiloa ja sit kisa aamuna saunassa, paskalla ja tukan leikkuulla melkeen 5 kiloa.
Okei puhti oli kyllä poissa, vaikka tankkasinkin aika hyvin. Melkosen kokonen olin kyllä sarjaani. Tämä siis ei ole oikeaoppinen tapa pudottaa painoa puntariin. Pointti on se että tuon 500g tosiaankin pudottaa yhdellä rehevällä pierulla. Ei sulla tule olemaan vaa`alla mitään hätää. Pieni kävely lenkki lämpimissä kuteissa niin avot.

Ja perkeleesti tsemppiä kisoihin. Ajattelin seurata striimistä.

Kiitos, kyllä mä puntarista läpi pääsen, mutta miten mun kannattais syödä ennen kisaa? Siis puntarin jälkeen, kun siinä on kummiskin sellaset neljä tuntia kisan alkuun.

Kiitos, kyllä mä puntarista läpi pääsen, mutta miten mun kannattais syödä ennen kisaa? Siis puntarin jälkeen, kun siinä on kummiskin sellaset neljä tuntia kisan alkuun.

Varsinkin, jos on ollut juomatta eli vetänyt nesteistä painon pois niin ihan ensimmäisenä suolat kuntoon ja sitten varovasti hiilaripitosta nesteenä päälle + esim. banaania, proteiinipatukka jne...4 h ennen kisaa ei ihan kauheesti kannata kiinteetä tankata.

Itella ollut vakio, että puntariin 2-3 kg pois nesteenä ja sitä ennen on ollut 5-8 kg "dieetti"..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom