Punnerukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt kun mulla ei ole kotona vielä käsipainot, ja salilla käyn noin 2 kertaa viikossa, niin joka päivä soutaan noin puoli tunttia- tuntti soutolaitteella,(raskain aste), ja illalla teen noin 50-60 punnerukset. Onko se hyvä treeni käsilihakselle? Onko se riittävä? Olen 38v, nainen.
Kun pääsen salliin, treenaan painoilla noin 8-12kg per käsi, 10 kertaa, toistan sarjaa 4 kertaa.
Anteeksi gramatiikkani, mutta en ole suomalainen. Lisäksi vielä lenkkeilen, juoksen, talvella hiihdän kerran viikossa noin 15km. Kiitos vastauksesta. Gui

Joo, ja haluan jossain osta ne käsipainot. Onko vinkkejä? Mulla oli ennen, mutta kun olin muuttanut Kuusamosta Savoon, ne ovat hävinneet johonkin.

Nyt kun mulla ei ole kotona vielä käsipainot, ja salilla käyn noin 2 kertaa viikossa, niin joka päivä soutaan noin puoli tunttia- tuntti soutolaitteella,(raskain aste), ja illalla teen noin 50-60 punnerukset. Onko se hyvä treeni käsilihakselle? Onko se riittävä? Olen 38v, nainen.
Kun pääsen salliin, treenaan painoilla noin 8-12kg per käsi, 10 kertaa, toistan sarjaa 4 kertaa.
Anteeksi gramatiikkani, mutta en ole suomalainen. Lisäksi vielä lenkkeilen, juoksen, talvella hiihdän kerran viikossa noin 15km. Kiitos vastauksesta. Gui

Joo, ja haluan jossain osta ne käsipainot. Onko vinkkejä? Mulla oli ennen, mutta kun olin muuttanut Kuusamosta Savoon, ne ovat hävinneet johonkin.

Täysin ot mutta hieno nicki naiseksi.

Täysin ot mutta hieno nicki naiseksi.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2640611&postcount=411

Itse olen syntynyt naisena, vaikka käytän miehen nimi, koska tunnen itseensä miehenä, ja olen siis, trans-ihminen, mutta virrallisesti nainen. Pituuteni on 164cm, painoni 47 kiloa, ja haluan saada lisää massaa, pelkästään lihakset. Olin kovasti treenanut koko elämäsnä, kun en halua että rinnat kasvaa, eikä lantio. Mulla on hyvin poikamainen vartalo, ei lantiota, rinnat pienet, ja vielä sidon niitä binder-paidalla, en halua mitään naisellista vartalossani, pelkästään leveämmät hartiat, ja käsilihakset. Olen 38vuotias, kotoisin Islannista. Haluan toki painoa lisää, mutta ei lantio.

:kippis1:

Kyllä etunojapunneruksilla saat hyvän treenin aikaiseksi, mutta jos haluat hauikset ja ojentajat kasvamaan, niin tee salilla mm. hauiskääntöjä ja ranskalaisiapunnerruksia, keskittäen treenini nimenomaan käsille!

Kiitos paljon. Salliin nyt pääseen noin 2-3 kertaa viikossa, ja teen juuri ne hauskäännöt, kun en pääse, sit kotona soutaan soutolaitteella, ja teen noin 50-60 punnerukset per päivää. Jalat mulla aika lihaksikkaat kun aika paljon kävelen ja juoksen, mutta nyt haluan myös ne käsilihakset. Kiitos paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom