- Ikä
- 47
Onko tietoa miten mun nyt pitäis menetellä: eli puh.myyjä soitti yritykseeni (toiminimi) ja mainosti kovasti heidän www.hakemisto palvelua..kertaakaan ei sanonut mitä tarkalleen ottaen myy ja mitä maksaa! Puhe kääntyi kummasti johonkin ihan toiseen asiaan kun tiedustelin, et mitä sä oikein myyt? Pariin kolmeen otteeseen sanoin, että en osta mitään, mutta olen kiinnostunut ko mainostilasta yms. Olinkin oikeasti miettimässä vaihtoehtoja, mihin nettibannerit laittais. No, sit myyjä sanoi että laittaa mulle "vedoksen" kotiin ja voin miettiä. Vielä varmistin, että en ole millään muotoa sidottu tähän mainostilaan. Sitten kotiin tuli vedos ja lasku. Olin jo siinä vaiheessa tehnyt päätökseni ja laittanut mainokset muualle, joten heitin ko. paperit roskiin suoraan. Tänään tuli maksukehotus ja korkoa summan päälle. Soitin myyjälle ja meilasin laskutukseen, että mitä *ittua? Myyjä totes et "sinun olisi pitänyt perua 8:n päivän sisällä ja nyt se vaan on pakko maksaa. Ei se nyt IHAN noinkaan toimi tää homma..kusetusta sanon minä:(
Vain kuolleen ruumiini yli maksan tälle paskafirmalle..onko ideoita mitä kirjottais sinne
Vain kuolleen ruumiini yli maksan tälle paskafirmalle..onko ideoita mitä kirjottais sinne