Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tulokset ole lopulta vähän omasta panoksesta kiinni sekä siitä mitä tavoittelet.Onko kenelläkään täällä kokemusta pt vatasen online valmennuksesta? Millainen oli? Olivatko mahdolliset tulokset maksetun hinnan arvoisia?
Kysymykseni koski lähinnä jonkun valmennuksen ostaneen mielipidettä siitä, oliko valmennukseen järkevä sijoittaa. Esimerkiksi kokemuksen ja tulosten vuoksi. Olisin itse tuolla hinnalla valmis panostamaan kaikkeni niihin kuukausiin, joista maksan. Turha sinne on mennä himmailemaan.Eikös tulokset ole lopulta vähän omasta panoksesta kiinni sekä siitä mitä tavoittelet.
Valmentaja antaa työkalut ja sinä teet työn ohjeiden mukaan. Voit joko noudattaa ohjeita tai maata koko valmennuksen ajan sohvalla.
Minä olin mukana process baossa oli todella hyvä valmennus, eli valmennuksessa ei ollut mitään vikaa mutta sen aikana huomasin että ei ole minua varten.
Kokemukset on aina subjektiivisiä, perustuu ihmisten omasta lähtötasosta saavutettuun tulokseen. Valmennuksissa pystyy harjoittelemaan aina lähtötasonsa mukaisesti niin että se soveltuu monentasoiselle treenaajalle.Kysymykseni koski lähinnä jonkun valmennuksen ostaneen mielipidettä siitä, oliko valmennukseen järkevä sijoittaa. Esimerkiksi kokemuksen ja tulosten vuoksi. Olisin itse tuolla hinnalla valmis panostamaan kaikkeni niihin kuukausiin, joista maksan. Turha sinne on mennä himmailemaan.
Mutta tulosta siis syntyy?Kokemukset on aina subjektiivisiä, perustuu ihmisten omasta lähtötasosta saavutettuun tulokseen. Valmennuksissa pystyy harjoittelemaan aina lähtötasonsa mukaisesti niin että se soveltuu monentasoiselle treenaajalle.
Se että kuka saavuttaa kuinka paljon ja mikä on lähtötaso on aina yksilöllistä eikä lopputulos ole yksinään verrattavissa.
Kyllä tuolla hinnalla tilikaudelle syntyy reilusti tulosta.Mutta tulosta siis syntyy?
Kiitos vastauksestasi! Onko kyseessä jokin yksityinen valmentaja (esim.tuttu) vai tällainen pt vatasen harjoittama nettivalmennus? Mitä hintaan kuuluu (esim. vaihtuva treeniohjelma, ravinto-ohjelma jne.)?Ei liity PT-Vataseen yhtään, muuta kuin aihetta sivuten. Itse maksan kuukaudessa 85€ valmennuksesta (Ei Vatanen) ja olen enemmän kuin tyytyväinen. En tiedä mitä Vatanen tai muut veloittaa, mutta tuolla hintaa saa yhden suomalaisen alan huipun itselleen. On totta että itsestä kiinni todella paljon mihin pääsee, se on selvä. Yhtä selvää on se että valmennuksissa on isoja eroja laadullisesti. Ja joskus, vaikka molemmat osapuolet olisi kuinka kovia ammattilaisia, niin kemiat ei vaan mätsää. Toin tämän esille vain siksi, että joku saattaa saada hintaperspektiiviä näihin asioihin, en siksi että vähättelisin Vatasen valmennusta, päinvastoin!
Oli 179€/Kk kun kysyin ja poistin samantien emailin, ja latasin RP diet appin 16.99€/kk,ekat 14 päivää ilmanen.
Appiin syöttää tiedot sekä tavoitteen:dieetti(paljon halust tiputtaa se kysyy ja antaa aikarajat 8-12 viikkoa maksimissaan kerralla),ylläpito vai painonlisäys ja otat aamupainon väh. kaks kertaa viikossa appiin, niin se muokkaa seuraavaa viikkoa automaattisesti että meet oikeaan suuntaan kun vaan teet kuten appi käskee etkä sooloile.Sinusta se on kiinni.Ohjeet toimii ihan varmasti.
se antaa ruokamäärät:prot,rasv,hiil sekä ajat ym millon syöt ja kuinka paljon syöt kulloinki kun merkkaat treeniajan sinne.Se rakentaa ruokailut treenin ympärille tai lepopäivänä erilailla.Sun ei tarvi pohtia mitän,ku muistat vaan lisätä aamupainon ja syöt kuten se "käskee"
Käytätkö palkkaria vai et,se laskee sitten sen mukaan monelta ja paljon syöt treenin jälkeen tai ennen.
Oletko työssä jossa et voi tai halua syödä aikavälillä klo 14-18 tai vaikka 07-15.00.Appi tekee muutokset sen mukaan sitten.
Voit valita syötkö 3-6 kertaa päivässä ja se laskee kaikki kohdalleen että treenissä on tehot ja palautuminen toimii.
Siellä on myös ruoka aineet josta voit merkata ylös mitä söit mutta ne on karkeat mutta jos aina syö samoja ruokia pääasiassa niin eipä sillä ole sinänsä merkitystä jos joku hiilari heittää päivässä 15g tai proteiini 10g,sekä viivakoodilla voit lisätä omia tuotteita appiin mitä syöt.
RP Strength - Strength Training Programs, Bodybuilding Workout Plans
Discover RP Strength for expert guidance in strength training, evidence-based dieting, and effective bodybuilding workouts to reach your fitness goalsrenaissanceperiodization.com
Kuuluvatko siis kaikki onlinevalmennukset sitten samaan hintaluokkaan (150€-200€)? Tarkoitan niitä valmennuksia, joissa on nuo kaikki personoidut harjoitus- ja ravinto-ohjelmat jne.Ja jos ajatteleen niin Markku Tikan henkilökohtainen onlinevalmennus on 1400€ vuosi,laskutetaan 6 osassa eli jotain 220€/per 2kk välein.
Näköjään pikapikaa vastanneet,maksullisia palveluja tarjoavat peeteet ei ole perehtyny RP diet kokonaisuuten tai sen taustalla oelviin ihmisiin tai tuloksiin mm facebookissa tai instassa jossa 500K seuraajaa, lainkaan vaan tuli kiire kertoa ettet se toimi,se on vain excel,"osta multa heti" :D
No joo,semmosta se on kun oma leipä on kyseessä.Ymmärrän mutta moni muukin varmaan ymmärtää kans tämän hädän ja nopeat vastaukset :D