PT vatasen onlinevalmennus

En ole valmennusten enkä appien suurkuluttaja mutta käytän niitä nimenomaan kohdennettuun tarpeeseen. Mielestäni kyse on siitä mitä täällä valmentajat tuovatkin esille että toisille se appi toimii ja on se juttu, toiset haluaa valmennukselta muuta. Esim minä maksan valmennuksesta tiettyihin asioihin ihan siksi että haluan ja tarvitsen sen ihmisen siihen hommaan kaveriksi ratkomaan eteen tulevia pulmia. Mulla hommat harvoin menee kovin yksioikoisesti joten paljon joutuu pähkäilemäänkin miten kannattaa tehdä. Sen haluan tehdä sen ihmisen kanssa joka myös tuntee minut. Sitten taas appi toimii toisiin juttuihin vallan mainiosti.

Ei nämä minusta poissulje toisiaan. Kyse on siitä mitä haluaa ja tarvitsee. Ja jos nyt puhutaan ”satavarmoista tuloksista” niin jos tarvitsee myös mentaalista valmennusta ohjeiden ja exceleiden lisäksi niin tuskin appilla tulee satavarmaa tulosta. 🤷🏻‍♀️

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näköjään pikapikaa vastanneet,maksullisia palveluja tarjoavat peeteet ei ole perehtyny RP diet kokonaisuuten tai sen taustalla oleviin ihmisiin sekä tuloksiin mm facebookissa tai instassa jossa 500K seuraajaa, lainkaan vaan tuli kiire kertoa ettet se toimi,se on vain excel,"osta multa heti" :D

Rp die tarjoaa myös joka vuosi instassa rahallisia kilpailuja, aikaleimalla otetuja befor/after kilpailuja niille jotka käyttää appia,rajuin muutos 3kk voittaa eikä raati ole vain "rp" ylläpito ja rahat meni kaverille,voittaja sai viimeksi 10,000$ ja muut vähemmän.en muista mitä oli toissa vuonna,oliko palkinnot yhteensä 25,000$ ja kaikki voi osallistua.Ei ole keneltäkään estetty osallistumista.

eihän se tietenkään toimi,sehän on selvä asia ku se maksaa 17€/kk ,kisassa minäkin olin maksettu osallistuja kuten voittaja ja 10 kärki :D Hassua. Ja kaikki instan profiilit on keksittyjä;erikoista kun katsoo niitä niin ihan aitoja yksityisiä treenaajia ovat. Osa jopa todella pitkään treenanneita +20 vuotta jne. kun instoja katsoo.
Ei se siltikään toimi,alkaa tässä jankutus joten en jankuta tämän enempää,jokainen tekee itse valinnat ja appiin voi tutustua ilmaiseksi,moniko peetee tarjoaa ilmaisen kaks viikkoa tai startin? Ei kukaan. Harmi.

No joo,semmosta se on kun oma leipä on kyseessä.Ymmärrän mutta moni muukin varmaan ymmärtää kans tämän hädän ja nopeat vastaukset :D
Et kai nyt oikeasti vertaa puhelinsovellusta ihmisen silmiin? Riippuu toki missä se tavoite on, sunnuntaibodarin saa kyllä kesäkuntoon pelkällä päiväkirjalla ja keittiö vaa'llakin.

Näköjään pikapikaa vastanneet,maksullisia palveluja tarjoavat peeteet ei ole perehtyny RP diet kokonaisuuten tai sen taustalla oleviin ihmisiin sekä tuloksiin mm facebookissa tai instassa jossa 500K seuraajaa, lainkaan vaan tuli kiire kertoa ettet se toimi,se on vain excel,"osta multa heti" :D

Rp die tarjoaa myös joka vuosi instassa rahallisia kilpailuja, aikaleimalla otetuja befor/after kilpailuja niille jotka käyttää appia,rajuin muutos 3kk voittaa eikä raati ole vain "rp" ylläpito ja rahat meni kaverille,voittaja sai viimeksi 10,000$ ja muut vähemmän.en muista mitä oli toissa vuonna,oliko palkinnot yhteensä 25,000$ ja kaikki voi osallistua.Ei ole keneltäkään estetty osallistumista.

eihän se tietenkään toimi,sehän on selvä asia ku se maksaa 17€/kk ,kisassa minäkin olin maksettu osallistuja kuten voittaja ja 10 kärki :D Hassua. Ja kaikki instan profiilit on keksittyjä;erikoista kun katsoo niitä niin ihan aitoja yksityisiä treenaajia ovat. Osa jopa todella pitkään treenanneita +20 vuotta jne. kun instoja katsoo.
Ei se siltikään toimi,alkaa tässä jankutus joten en jankuta tämän enempää,jokainen tekee itse valinnat ja appiin voi tutustua ilmaiseksi,moniko peetee tarjoaa ilmaisen kaks viikkoa tai startin? Ei kukaan. Harmi.

No joo,semmosta se on kun oma leipä on kyseessä.Ymmärrän mutta moni muukin varmaan ymmärtää kans tämän hädän ja nopeat vastaukset :D
Valmentajat otti osaa keskusteluun ja toivat esille sellaisia puolia, joita sinä et tuonut mainospuheessasi. Itelleni valmennusta harkitessani, ei prioriteettina ole ig-kisat. Ja sinä jankutat, ei kukaan muu. Melkoinen asenne taas siellä.

Kynäjalka: Eipäs oleteta asioita. Mä en kyllä kommentoinut RP:tä yhtään, enkä ollut "pikapikaa puolustumassa asemiani" mitenkään. Mä en esim mainosta palvelujani missään, joten ei mulla ole tarvetta panikoida millään tasolla, enkä taatusti koe "hätää" siltä saralta. Israetel ja RP on toki tuttuja kyllä, jos tässä nyt oon 31v alaa melko tarkkaan seurannut. Lähinnä kommentoin yleisesti alaa ja siinä vallitsevia käytäntöjä. Mä en myöskään valmenna pääsääntöisesti peiliin katselijoita ja somekuvaajia, joten en myöskään siltäkään osin kritisoi RP:tä. Mä olen suorituskykyvalmentaja ja siinä yksilöllinen tekeminen kyllä ajaa appeista yms karkean tason jutuista ohi mennen tullen.

Kuuluvatko siis kaikki onlinevalmennukset sitten samaan hintaluokkaan (150€-200€)? Tarkoitan niitä valmennuksia, joissa on nuo kaikki personoidut harjoitus- ja ravinto-ohjelmat jne.

Yksilölliset treeni- ja ravinto-ohjelmat ovat tietysti tärkeä osa henkilökohtaista nettivalmennuspalvelua mutta ei niistä itsessään ole vielä perusteltua maksaa kolminumeroisia summia kuussa. Tällaisen valmennuspalvelun pihvi on kommunikaatio. Eli se, miten tieto ja ajatukset liikkuvat asiakkaalta valmentajalle ja takaisin. Minä olen karrikoidusti sanonut, että voin vetää ohjelmat ja dieetit hatusta mutta jos kommunikaatio pelaa, niin silloin päästään asiassa eteenpäin. Tämä edellyttää molemmilta osapuolilta enemmän aikaa ja vaivaa mutta myös tyytyväisyysprosentti on nähdäkseni tosi hyvällä tasolla. Täysin puolueellinen perstuntumaheitto, myönnän, koska ei näitä tilastoja voi mitenkään vertailla. Tällaisesta valmennuksesta saa varautua maksamaan +1000€ per vuosi, miten se sitten kuukausitasolle jakautuukin eri toimijoilla.

Jos haluat nettivalmennusta halvemmalla, niin sitten vaihtoehtoina ovat erinäiset ryhmävalmennukset, joissa on määränsä verran yksilöllisyyttä mutta kommunikaatio on rajallisempaa ja ei niin yksilöityä. Homma kulminoituu siihen, miten paljon valmentaja käyttää työaikaa juuri sinuun yksilönä. Valinta riippuu omasta budjetista ja myös omasta tavoitteesta ja taipumuksista. Jotkut esimerkiksi haluavat säilyttää niin paljon autonomiaa päätöksenteossa, että henkilökohtainen valmennus on poissa laskuista. Silloin joku palvelu, jossa henkilökohtaisuutta on vähemmän, voikin olla juuri oikea valinta. Tai sitten voi ostaa vain yksilölliset kertaohjelmat ja ajaa niitä itsenäisesti. Mutta uskallan kuitenkin väittää, että suurimmalle osalle on suurin riski saavuttaa tavoitteet, etenkin pitkän aikavälin tavoitteet, henkilökohtaisen valmentajan kanssa.

Et kai nyt oikeasti vertaa puhelinsovellusta ihmisen silmiin?
Tämä on hauskaa kun omat terveydentilaan liittyvät oireet diagnisoidaan huoletta itse Safarin selaimella, mutta peppuvalmennus, hampaiden valkasu ja karvojen nypintä jätetään alan ammattilaisten käsiin ja aina löytyy aikaa/rahaa.

Varmasti henkilökohtainen PT on usein paras vaihtoehto, mutta kuinka monelle se on millään tavalla järkevää. Rikkaalle halpaa.

Nämä "henkilökohtaiset valmisohjelmat" nyt on karmeinta kuraa hinta/sisältö (usein jopa röyhkeää rahastusta) ja yksilöidymmän valmennuksen saa varmasti Apilla murto-osalla hinnasta tai ihan ilmaiseksi.

Kiitos vastauksestasi! Onko kyseessä jokin yksityinen valmentaja (esim.tuttu) vai tällainen pt vatasen harjoittama nettivalmennus? Mitä hintaan kuuluu (esim. vaihtuva treeniohjelma, ravinto-ohjelma jne.)?
Vatasen valmennus taitaa maksaa ainakin puolet enemmän.
Ei ole tuttu entuudestaan, pelkkä valmennussuhde. Eikä varsinainen nettivalmennus siinä mielessä missä sen itse miellän. Kaikkea tekemistä (treeniin ja sen ympäristöön liittyvää) muokataan juuri niin paljon ja usein kuin on tarpeellista tai mielekästä. Minä kerron miltä tuntuu tai miltä haluaisin että tuntuu, ja valmentaja tekee muutokset. yhdessä tietty pohditaan asioita, mutta selkeä hierarkia tässä on. Tähän minun valmennukseen on kuulunut toistaiseksi kaikki mitä olen toivonut, saa nähdä koska tulee stoppi siihen :nolo:

Sellaista "8 viikkoa salilla 3x8 ja kotona rahkaa" ohjelmaa en itse ostaisi millään hintaa. Mutta, meitä on niin monenlaisilla tavoitteilla varustettuja ja jos mieli vain päästä hommassa ylipäätään alkuun, niin näillä ohjelmilla varmaan onnistuu siinä.

Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä verrata kahta täysin eri hintaluokan tuotetta, kuten appia ja henkilökohtaista valmennusta. Sama kuin ihmettelisi, miksi joku ostaa kymppitonnilla auton, kun itse pärjää hyvin muutaman satasen polkupyörällä.

Onhan sitä esim. Sihvonen päässyt "kohtalaiseen" kuntoon ilman edes sitä appia. Mutta ennen kuin yrittää kopioida tämän tekemistä kannattaa varmaan miettiä, onko itsellä Sihvosen osaamista ja tietotaitoa.

Itse maksan henkilökohtaisesta valmennuksesta. Koko proggis lähti omasta hassusta tavoitteesta voimanoston saralla. Käytiin läpi mm. lähtötaso ja omat treenimahdollisuudet (kotisali) ja elämäntilanne (ruuhkavuodet). V.43 menossa ja tulokset ovat olleet itseäni vähintäänkin tyydyttäviä, vaikka välillä on ollut jotain kremppaa enemmänkin. Ohjelmaa on muokattu aktiivisesti tilanteiden vaihtuessa ja sen tekeminen on ollut tosi mielekästä. Samalla olen saanut arvokasta sparrausapua niin tekniikoihin kuin oman elämän hallintaan ja palautumiseen. Voimaa on tullut ja peilikuva miellyttää päivä päivältä enemmän. Kirjekaveria minulla ei ole koskaan ollut, mutta nyt ollaan aika lähellä. Niin on muuten se oma tavoitteenikin...

Kiitos Juha!

Onko kenelläkään täällä kokemusta pt vatasen online valmennuksesta? Millainen oli? Olivatko mahdolliset tulokset maksetun hinnan arvoisia?
Kyllä mitä itse olin valmennuksessa mukana kaikki tehtiin yksilöllisesti reeni ja ruuat. Ei ole siis massatuotantoa tiedossa. Toki hinta on mitä on mutta kyllä sen maksoin ja tulen jatkossakin maksamaan. Kyllä sitä vyötäröltä lähti hienosti 21cm.

Onko kenelläkään täällä kokemusta pt vatasen online valmennuksesta? Millainen oli? Olivatko mahdolliset tulokset maksetun hinnan arvoisia?
Kyllä mitä itse olin valmennuksessa mukana kaikki tehtiin yksilöllisesti reeni ja ruuat. Ei ole siis massatuotantoa tiedossa. Toki hinta on mitä on mutta kyllä sen maksoin ja tulen jatkossakin maksamaan. Kyllä sitä vyötäröltä lähti hienosti 21cm.

Ohjelmat on tasan tarkkaan niin hyviä miten ne suoritetaan, monilla on joku kieroutunut käsitys, että paperilla oleva ohjelma muuttuu itsekseen lihakseksi. Suurin osa sais parempia tuloksia jo pelkästään laittamalla eforttia joka sarjaan sen mitä irtoo.

Olin vuosia sitten JTO:n valmennuksessa. Kehitys oli kyllä todella positiivista. Hommat sitten loppui muun vakavamman urheilun mukana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom