Cracked Ps4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tän kuun psn+ ilmainen peli on shadow of the colossus. Se on eeppisen hyvä, kannattaa kokeilla jos on jäänyt aikaisemmin välistä.

Liian vaikea peli oli itelle. Harmi, koska noita ois kiva pelata, mutta ei tämmönen tissiposki kestä.

Noissa "souls tyylisissä" peleissä ehkä olennaisinta on, ettei heti heitä nurkkaan lojumaan, kun hermo menee, ei noita kukaan heti osaa saatuaan ensimmäisen käsiinsä, kun nuo kerran oppii, niin menee aikalailla koko genren pelit ilman suurempaa turhautumista, vaikka ei missään nimessä helposti. Ovat palkitsevia pelata, suosittelen kokeilemaan uusiks sitä Niohia.

Noissa "souls tyylisissä" peleissä ehkä olennaisinta on, ettei heti heitä nurkkaan lojumaan, kun hermo menee, ei noita kukaan heti osaa saatuaan ensimmäisen käsiinsä, kun nuo kerran oppii, niin menee aikalailla koko genren pelit ilman suurempaa turhautumista, vaikka ei missään nimessä helposti. Ovat palkitsevia pelata, suosittelen kokeilemaan uusiks sitä Niohia.

Joo, ymmärrän mikä noissa on se idea :) Mutta valitettavasti itelle se että jotain loppuvastustajaa yrität 10 kertaa ja joka kerta tulee turpaan, niin se katkaisee kamelin selän itelläni.

Tuo Surge 2 on ensimmäinen noista joka menee silleen "ok". Onneksi omaa huonouttaan pystyy näissä kompensoimaan sillä, että grindaa hahmoa paremmaksi :D

E: Ja kyllä varmaan tuota Niohia kokeilen vielä jossai välissä, eli en sitä poistanut. Nyt maistuu vain tuo Surge 2 niin hyvälle, että katson mihin asti siinä pääsisi.

Joo, ymmärrän mikä noissa on se idea :) Mutta valitettavasti itelle se että jotain loppuvastustajaa yrität 10 kertaa ja joka kerta tulee turpaan, niin se katkaisee kamelin selän itelläni.

Itse olen pelannut ensimmäistä ja kolmatta Dark Soulsia sekä Bloodbornen läpi. Hyviä pelejä, mutta itselläkin nuo pomot meinaa kivestää. Kyllähän yhtä pomoa 10 kertaa tai enemmänkin jauhaisi, mutta se ottaa aivoon, kun saat nuotiolta juosta aika hyvän matkaa aina tietyille bosseille päästäksesi ja pahimmillaan otat matkalla nekkuun riviörmyiltä ja haaskaat parannuskamoja niihin.

Itse olen pelannut ensimmäistä ja kolmatta Dark Soulsia sekä Bloodbornen läpi. Hyviä pelejä, mutta itselläkin nuo pomot meinaa kivestää. Kyllähän yhtä pomoa 10 kertaa tai enemmänkin jauhaisi, mutta se ottaa aivoon, kun saat nuotiolta juosta aika hyvän matkaa aina tietyille bosseille päästäksesi ja pahimmillaan otat matkalla nekkuun riviörmyiltä ja haaskaat parannuskamoja niihin.

Joo niin tuossa Surge kakkosessakin kävi kuten epäilin. Eka isompi pomo ja loppu pelaaminen. 5-6 kertaa jaksoin yrittää, mutta kyllä se on vaan todettava että ei nämä pelit oo minnuu varten. Harmi, koska tuokin vaikutti helvetin hyvälle tuon 8,5h mitä kerkesin pelailla.

Viimeksi muokattu:
Siis huh huh, tuli pelattua Bioshock 2 ja sen lisäosa läpi toisen kerran. Siis aivan uskomaton peli! Koko setti meni läpi kolmella pelikerralla, ei vain pystynyt lopettamaan.

Seuraavaksi ykkönen läpi noin miljoonannen kerran ja sitten kolmosen ja sen lisäosien kimppuun.

Täydellinen trilogia ja varmasti miun top10 pelejä kaikki kolme. Tarina ja sen kerronta on täydellistä, parempaa kun monessa huippu elokuvassa, ympäristö toimii aivan järkyttävän hyvin, aseet sopivassa tasapainossa, hahmon "kehitys", eri läpipeluu tavat, vaihtoehtoiset loput niin ei tältä sarjalta kyllä voinut mitään enempää toivoa. Ja se kolmosen tarina, ja miten se pystyy koko sarjan niputtamaan niin hyvin yhteen on aivan uskomaton!

Omat pisteet:

Bioshock 10/10
Bioshock 2 9,5/10
Bioshock infinite 9/10

Mä ostin, mut ei millään jaksa pelata. Tylsää. Pitkiä dialogeja ja videoita. Ei tapahdu sit yhtään mitään.

Tänään tuli viimein pelattua tuo Death Stranding läpi. 59 h 40 min meni. Alussa tuli hieman mietittyä ensimmäisten tuntien aikana, että tätäkö tämä nyt on, mutta pelin edetessä pidemmälle tempaisi tunnelma mukaansa ja jumalauta mitä tykitystä viimeiset kymmenen tuntia oli tarinan osalta!

Korkealentoista settiä oli, taattua Kojimaa. Muutamia taistelukohtauksia lukuunottamatta, jotka turhauttivat kankeiden kontrollien takia, aivan timanttia.

Siis huh huh, tuli pelattua Bioshock 2 ja sen lisäosa läpi toisen kerran. Siis aivan uskomaton peli! Koko setti meni läpi kolmella pelikerralla, ei vain pystynyt lopettamaan.

Seuraavaksi ykkönen läpi noin miljoonannen kerran ja sitten kolmosen ja sen lisäosien kimppuun.

Täydellinen trilogia ja varmasti miun top10 pelejä kaikki kolme. Tarina ja sen kerronta on täydellistä, parempaa kun monessa huippu elokuvassa, ympäristö toimii aivan järkyttävän hyvin, aseet sopivassa tasapainossa, hahmon "kehitys", eri läpipeluu tavat, vaihtoehtoiset loput niin ei tältä sarjalta kyllä voinut mitään enempää toivoa. Ja se kolmosen tarina, ja miten se pystyy koko sarjan niputtamaan niin hyvin yhteen on aivan uskomaton!

Omat pisteet:

Bioshock 10/10
Bioshock 2 9,5/10
Bioshock infinite 9/10

Hienosti osasit niputtaa pelisarjan plussat.(y) Tosiaan kerronta on parempaa kuin monissa huippu elokuvissa.

Ite kuulun varmaan vähemmistöön mut ite tykkäsin jotenkin kaikkein eniten Infinitesta. Miljööltään imo siistein, koko trilogian parhaiten kirjoitettu kunnon mindfuck juoni et miten joku ees keksii sellaisen juonen.:LOL: Lisäksi tykkään paljon siitä et Infinite on paljon suoraviivaisempi vaikka yleensä oon päivastaista mieltä peleissä mut joku ärsytti vähän mua ekassa Bioshockissa se labyrinttimaisyys ja pimeiden huoneiden nurkkien koluaminen ja sieltä niiden kasetti nauhojen etsiminen. Mut silti tykkään kahdesta ekasta osasta 10 tasoisesti, mut jos paras pitäis valita niin imo Infinite. Niin ja se tunnelma näissä kaikissa kolmessa on ihan omaa luokkaansa peleissä, esim ekassa Bioshockissa on ihan huikeaa kun se iso örmy mörisee jossain kaukana niin että kaiuttimet tyyliin tärisee samalla kun kävelee jossain pimeissä tiloissa ja lasien takaa hohtaa sinertävä merenalainen maailma ja todella voimakas on tunne et ollaan todella syvällä veden alla pelissä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pitäisi kyllä jatkaa nuo BioShockit loppuun asti. Ykkönen on läpäisty sekä Xboxilla että PC:llä, mutta kakkonen on vielä vaiheessa ja Infinite täysin korkkaamatta. Tuli jostain Steamin alesta ostettua koko trilogia talteen. Huikeita pelejä.

Nyt alkaa sellaisen pelin pelaaminen että oksat helvettiin. Final Fantasy X, X 2 remastered. Tosin en vielä tiedä miten hyvä peli on kun ei oo vielä latautunut niin ei oo päässy vielä pelaa. Mutta siis kaikki arvostelut, sit eritoten trailerit on ihan huikeita... Kyllä ne Japsit osaa, sillä se miljöö on aivan uskomattoman mielikuvituksellinen ja päällimäisen sana mikä tulee pelistä mieleen on KAUNIS. Tarinaltaan saatanan kauniita ja haikeita kohtia ja ne musiikit ja se ulkoasu ja nuo kaikki asiat yhdessä, niin odotukset on tosi korkealla. Niin ja se et tarinaltaan nuo X js X 2 tarjoaa yli 100 TUNTIA pelattavaa. Meinasin alkaa The Witcher 3 pelaamaan mut päädyin tähän. Kertokee ihmeessä Final Fantasy X, X 2 pelanneet et onko miten hyviä ja kumpi on parempi tämä vaiThe Witcher 3.

Kuviakin kun kattoo niin houkuttelee kyllä pelaa. Tuo mielikuvituksellinen kekseliäs visuaalinen loisto on kyllä imo ihan huikeen näköistä.
finalfantasyX.jpg
Jcd6FX.jpg

tjIRqf.jpg

Final Fantasy x yks parhaista peleistä koskaan, X-2 siihen nähden todella laimea. Jaksoi sen kuitenkin pelata läpi.

Itelle ei Witcher uppoa, joten nää on itelle YLIVOIMAISESTI parempia pelejä. Oon kuitenkin JPRG pelien suurkuluttaja.

Tein joskus oiskohan joskus viime kesänä listan ps4 peleistä mut nyt tein listan kaikki alustat mukaan lukien, Mietteitä ei jaksa kirjoittaa listaan, kun oon aikaisemmin melkein noista joka pelistä puhunut pidemminkin.

parhaimmat pelit mitä oon tähän mennessä pelannut top 15.

1. Metal gear Solid 1-3. Laitoin nää samalle sijalle kaikki kun listasta tulisi tavallaan tylsä jos listalla on 3 mgs peliä putkeen. Anyway, mut jos pitäis paras sanoa niin ehdottomati eka:
cover4.png

Pelanneet muistaa tän legendaarisen kohtauksen et mitä tuossa on vastassa.......
metal-gear-solid-ps1.jpg

Toisena 3 Snake Eater

metal-gear-solid-3-snake-eater.jpg

kolmantena 2 Sons of Liberty
Metal-Gear-Solid-2-840x472.jpg

2. Half-Life 2
c_960x720_B08.jpg

3. Horizon Zero Dawn

horizonzerodawn.1081x0-is.jpg

4. Red Dead Redemtion 2
lataus (2).jpg

5. Skyrim
ca299aec32d7e0c2af85ffe80929af5b.jpg

6. Bioshock Infinite
bioshock-infinite-columbia.jpg

ZCxUHg.jpg

7. Bioshock 1 ja 2
lataus (1).jpg

blus-30166-game-ss-5.jpg

8. Shadow of the Colossus

ShadowOfTheColossus-2.jpg

9. Resident Evil 4
687474703a2f2f692e6b696e6a612d696d672e636f6d2f6761776b65722d6d656469612f696d6167652f75706c6f61...png

RE-4-del-lago-monster-600x334.jpg

10. Uncharted Thief's End
uncharted-4-a-thief-s-end-18.jpg

11. Last of Us
the-last-of-us-joel-ellie-tapetti-3440x1440-19850_15.jpg

12. Bloodborne
202621_screenshot_02_l.jpg

13. Far Cry 4

00000031244.jpg

14. Beyond Two Souls
gZtSoU8BjPE.jpg

15. Life is Strange
95a4094f831f51c161aeb7e9d15d36cf.png

Oma lista menisi varmaankiin:

1: Final Fantasy VII
2: Fallout 3 + New Vegas + Fallout 4
3: Final Fantasy X
4: Bioshock 1-3
5: Final Fantasy VIII
6: Diablo 3
7: Gold Medal Challenge 92
8: Star Ocean the Second Story
9: Chrono Trigger
10: Castlevania Symphony of The Night

Final Fantasy 7 remake saattaa kyllä tuohon listalle hypätä, kunhan sen eka saa läpi pelattua.

Kaikkiin peleihin mennyt tuhottomasti aikaa. Oikeastaan varmaan ainut jota joku saattaa ihmetellä on tuo Gold Medal Challenge. Siis tuo on Nintendon 8-bit "track and field"-tyylinen peli. Tuota tulee edelleen pelattua kavereiden kanssa ja edelleen se on seurapelien eliittiä!

E: Se on kyllä sanottava että vaikka peliteollisuus on mennyt hurjasti eteen päin, semmoisia loistavia pelejä ei enää tehdä samalla tavalla kuin ennen. Jos miettii vaikka jotain Super Nintendoa ja miten monta klassikko peliä pelkästään siltä löytyy, niin tulee olo että nykyisin peleissä keskitytään ehkä liikaa siihen visuaaliseen puoleen.

Puhut asiaa! Ennen oli enemmän hienoja pelejä. Nykyisin tyylin joskus tulee vastaan jokin tosi kova peli, mutta ps1 aikoina lähes jokainen vastaan tuleva peli oli timanttia.

Siis näitä 10 arvosanan ps1 pelejä vois heitellä vaikka kuin helvetisti, mut laitan vaan muutaman ehdottoman suosikin.

Jonnet ei muista.

raymanfo_790screen001.jpg

ePSXe_2012-02-10_06-08-41-24.jpg

large.jpg

theme-park-world-ps1-1-620x400-1280x720.jpg

hqdefault.jpg

No niin, vähän mietteitä kun alotin sen Final Fantasy X:n pelaamisen ja hitto miten oudot fiilikset on pelistä ku oon noin 3h sitä pelannut, aluksi vitutti, nytten kääntyi mielipide aivan toiseen suuntaan ja oon jo nyt koukussa tähän peliin. Uskomatonta et parissa tunnissa mielipide voi noin muuttua. Se alkunäytös oli aivan upea visuaalisuudessaan ja etenkin eeppisen kuuloisissa musiikeissa. Sit kun peli varsinaisesti alkoi niin oli ihan pihalla ja mietin et mitä HELVETTIÄ mä oikein pelaan. Ensinnäkin pelin kameran kuvakulmat on tosi surkeita ja pelattavalla hahmolla juoksentelu on todella tönkköä. Kontrollit on hirveät, mutta ei maailman loppu, aluksi tuntui vaikealta ne kontrollit ja se mitä pitää tehdä ja miten mut kun oppi pelaamaan ja tottui tönkköihin kontrolleihin. Sit kun tuli eka taistelu niin olin pihalla kuin lumiukko siinä taistelussa ja taas mietin et mitä helvettiä mä oikein pelaan, kun koskaan pelannut tämän kaltaista taistelumekaniikkaa sisältävää peliä et vuorotellen tehdään iskuja toisiinsa. Tuollainen on jotenkin tosi tönkön näköistä kun ukko seisoo tököttää paikallaan ja vihu iskee ja sit vuorostaan vihu jupittaa paikallan kun mä teen iskun siihen.

MUTTA. Vaikka harmitti tuo tönkköys kontrolleissa, kameran kuvakulmat ja taistelumekaniikassa, niin en todellakaan tuomitse peliä, koska pelin ulkoasu, visuaalinen tykitys, jatkuvat välinäytökset, tarinankerronaltaan ja upeineen musiikkeineen luovat aivan henkeäsalpaavan olon muhun. Esim ne musiikit. Missään koskaan ikinä eläessäni kuullut vastaavan tasoista musiikkia. Sit nuo jutut mitä haukuin niin nyt ku oon 3h pelannut niin jossa ollut vähän väliä niitä henkeäsalpaavia välinäytöksiä et pelin tönkköyden voi antaa oikeasti anteeksi. Lisäki kun ihan alussa oli aivan helvetin vaikeeta liikkua ja taistella mut nyt tuo tönkkö liikkuminen sujuu paremmin vaikka on edelleenkin tönkköä ja aluksi vihasin taistelumekaniikkaa, ku se oli niiiiiiiiin vierasta mulle, mutta nyt tuo taistelujuttukin on kääntynyt positiiviseen suuntaan kun mielenkiinto tuota taistelusyystemiä kohtaan on noussut. Jotenkin nyt parin tunnin pelaamisen jälkeen kääntyi tosiaan tuo taistelumekaniikka paskasta kirkkauteen ku mielenkiinto jotenkin alkoi kasvaa tuollaista taistelussa vuorotelleen tekemiä iskuja kohtaan. Vaihteeksi mukavaa tuollainen vuoropohjainen taistelutyyli kun vastaavaan en oo koskaan törmännyt peleissä ja pikkuhiljaa se alkaa sujua paremmin ne tappelut ja kun pääsen peliin kunnolla sisään tyylin kun on pelannut vajaa puolet eli 50h pelistä niin veikkaan että saatan olla jo koukussa noihin vuoropohjaisiin taisteluihin.

päällimäisin sana mikä tulee pelistä mieleen tässä kohtaa on henkeäsalpaava. johtuen tarinasta ja monista hahmoista ja noiden toteutustyylistä välinäytöksineen + ne musiikit... Peli kun on puoliksi peliä ja puoliksi elokuvaa.

Nyt alkaa sellaisen pelin pelaaminen että oksat helvettiin. Final Fantasy X, X 2 remastered. Tosin en vielä tiedä miten hyvä peli on kun ei oo vielä latautunut niin ei oo päässy vielä pelaa. Mutta siis kaikki arvostelut, sit eritoten trailerit on ihan huikeita... Kyllä ne Japsit osaa, sillä se miljöö on aivan uskomattoman mielikuvituksellinen ja päällimäisen sana mikä tulee pelistä mieleen on KAUNIS. Tarinaltaan saatanan kauniita ja haikeita kohtia ja ne musiikit ja se ulkoasu ja nuo kaikki asiat yhdessä, niin odotukset on tosi korkealla. Niin ja se et tarinaltaan nuo X js X 2 tarjoaa yli 100 TUNTIA pelattavaa. Meinasin alkaa The Witcher 3 pelaamaan mut päädyin tähän. Kertokee ihmeessä Final Fantasy X, X 2 pelanneet et onko miten hyviä ja kumpi on parempi tämä vaiThe Witcher 3.
Witcher 3+lisärit hands down parempi, X ja X2 pelattu orkkiksena ps2 ja ps4 remastered. X on se parempi noista, X2 menee Final Fantasyn nälkäisille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom