Cracked Ps4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Muistan muuten vieläkin muksuna ku naapurilla pelattiin oisko ollu joku toca rally tmv autopeli. Meil oli tapana että voittaja aina jatkaa niin varmaan 2- 3vuoden aikana hävisin ehkä max 3 kertaa. se oli hyvä peli. Toinen oli tony hawk ps1llä. Sitäkin tuli hakattuu älyttömii määriä. Vtutti ylikaiken jos joku oli parempi niin tuli hakattuu niin paljon että varmasti pärjäsin.

Nää mä otin tosissaan. :D

Tony Hawkiin olin ps1 aikoina niin koukussa että hakkasin sitä niiiin paljon, että tuli tosi kipeä rakkula peukaloon ettei pystynyt pelaa pitkään aikaan...

Half-Life 2 on MGSien jälkeen paras peli ikinä imo. Jumalainen peli. Etsin ihan helvetin vanhan arvosteluni siitä jossa plussilla listasin perusteet.
c_960x720_B08.jpg

+ Tarina/elokuvamaisuus, 20h seikkailu.
+ Se tunnelma.
+ Aivan helvetin hyvä kenttäsuunnittelu.
+ Post apokalyptinen maailma.
+ Monipuolisuus.
+ Grafiikkamoottori. Teknisesti vanha, mutta grafiikan tyyli ja värimaailma on edelleen pirun hienon näköistä.
+ Fysiikkamootori, todella hauskaa mm gravity gunilla heittää tavaraa vihujen päälle. Sekä miten fysiikanmallinusta hyödynnetään muutenkin pelaamiseen.
+ Äänimaailma ja musiikit.
+ Pelituntuma, mm tuntee oikein kuinka luoti osuu viholliseen, ampuu revolverilla päähän niin ukko lentää takaperin voltin. Vituttaa pelit jossa ammut haulikolla 10x ja vihu ei edes heilahda.
+ mielikuvituksellisuus, viholliset jne.
Tää taitaa olla omassa pelihistoriassa se mikä vituttaa mua kaikesta eniten. Luin pelitlehdestä 10/10 arvosteluja ja kaikkia kehuja mutta ei faija lämmennyt ajatukselle päivittää pojan pelikonetta että ois peli pyörinyt. Se jäi sitten aina pelaamatta kun siirryin melko pian konsolipelaajaksi.

Jos nyt ihan suosikkipelejä haetaan niin kyllä sinne varmaan menee noita lapsuuden pelejä. Ainakin Command&conquer sekä Red alert ja FF7. Nykyään jaksan harvoin tahkota mitään läpi. Witcheriin ostin heti lisäritkin ja se lienee melko selkeä ykkönen tuoreemmista. Samaten Horizon zero dawn lisäreineen ja Phantom pain. Samaten God of war oli kyl kova. Red dead redemption oli kans huikea. Kakkonen on jäänyt kesäksi pölyttymään.

Divinity 2:een sain vinkin pakkikselta ja sekin lukeutuu peleihin minkä jaksoin tahkota läpi vaikka olin ihan paska.

Edit. Saakeli Last of us. Heittämällä top3:een ja jatko-osa on Cyberpunkin ohella mun odotuslistan kärjessä.

Death stranding saattaa olla vuoden kovin peli. julkaisu syksyllä. Tekijänä mies metal gear solidin takaa. Tällä kertaa vapaana konamin mielivallasta ja enginenä guerrillan kone(horizon zero dawn)

Jos saisi pelata vain yhtä peliä maailmanloppuun asti niin ottaisin metal gear solid 2:en käyttöön.

View: https://m.youtube.com/watch?v=Gu8X7vM3Avw

Tarina ton enginen takana on hieno. Kojima(japanilainen) kiersi kaikki merkittävät enginetalot läpi etsiessään teknologiaa. Sony kai vihjasi, että näy hollannissa juttelemassa guerrilla gamesin kanssa. Guerrillan johtaja kumarsi ja antoi kojimalle usb tikulla kaikki firman koodit ilman sopimuksia ja sanoi, että olisi iso kunnia työskennellä yhdessä teidän kanssa. Tikulla on kaikki firman salaisuudet.

Viimeksi muokattu:

Wannabe Athlete

Ikuinen räpiköijä
Ikä
36
Kaupunki
Jyväskylä
Kukaan pelannut Pakkiksella Death Strandingia vielä? Itse kävin hakemassa julkkaripäivänä ja nyt ehtinyt hiukan toista kymmentä tuntia ehken pelailla. Peli oli melkolailla erilainen mitä odotin, mutta positiivisen puolella ollaan tällä hetkellä. Hyvän näköinen peli ja musiikkia käytetty upeasti tunnelman luojana. Hahmovalikoima on hyvin saman tyyppistä (eli erikoista) kuin Kojiman Metal Gear Solideissakin. Muutenkin fiilikseltään paljon samoja viboja on. Teema ja tarina taas pelissä on jotain aivan muuta. Aika pitkään tuossa on pihalla, mitä on tapahtunut ja miten nykyiseen pisteeseen on päädytty. Infoa tiputellaan vähän kerrassaan Dark Soulsien tyylisesti (toki ei nyt läheskään yhtä niukasti). Hyvin personallinen kokonaisuus, missä välillä liikutaan sovinnaisuuden rajamaillakin (mm. Bridge Babyt). Pelattavuudeltaan peli on ajoittain hieman kankea, mutta toisaalta taas tuohon päähahmon muulihommaan on tuotu paljon ulottuvuuksia, joilla simppelistä tavaran rahtaamisesta saadaan haastavaa ja taitoa vaativaa (cargojen sijoittelu ja niiden kärsimä vahinko, tuuli, staminan kulutus, vaikutus liikkumiseen ja taisteluun yms). Mielenkiintoinen ja erilainen pelikokemus joka tapauksessa. Jos jotain numeraalista pitäisi heittää, niin ehkä 8½/10 tällä hetkellä.

Kukaan pelannut Pakkiksella Death Strandingia vielä? Itse kävin hakemassa julkkaripäivänä ja nyt ehtinyt hiukan toista kymmentä tuntia ehken pelailla. Peli oli melkolailla erilainen mitä odotin, mutta positiivisen puolella ollaan tällä hetkellä. Hyvän näköinen peli ja musiikkia käytetty upeasti tunnelman luojana. Hahmovalikoima on hyvin saman tyyppistä (eli erikoista) kuin Kojiman Metal Gear Solideissakin. Muutenkin fiilikseltään paljon samoja viboja on. Teema ja tarina taas pelissä on jotain aivan muuta. Aika pitkään tuossa on pihalla, mitä on tapahtunut ja miten nykyiseen pisteeseen on päädytty. Infoa tiputellaan vähän kerrassaan Dark Soulsien tyylisesti (toki ei nyt läheskään yhtä niukasti). Hyvin personallinen kokonaisuus, missä välillä liikutaan sovinnaisuuden rajamaillakin (mm. Bridge Babyt). Pelattavuudeltaan peli on ajoittain hieman kankea, mutta toisaalta taas tuohon päähahmon muulihommaan on tuotu paljon ulottuvuuksia, joilla simppelistä tavaran rahtaamisesta saadaan haastavaa ja taitoa vaativaa (cargojen sijoittelu ja niiden kärsimä vahinko, tuuli, staminan kulutus, vaikutus liikkumiseen ja taisteluun yms). Mielenkiintoinen ja erilainen pelikokemus joka tapauksessa. Jos jotain numeraalista pitäisi heittää, niin ehkä 8½/10 tällä hetkellä.
Mä ostin, mut ei millään jaksa pelata. Tylsää. Pitkiä dialogeja ja videoita. Ei tapahdu sit yhtään mitään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Life is Strange 2 aloin pelaamaan. Tää ei oo arvostelu kun oon pelannut vasta alkuosuuden, mut mietteitä tähän mennessä.

Ihan uskomaton peli imo. Tunnelma on jotain niin siistiä ja sit sekin että pelissä tehdään jatkuvasti päätöksiä, jotka vaikuttaa tarinan kulkuun. Peli on ihan kuin oikeaa elämää, enkä tarkoita grafiikoita, sillä ne on susisurkeat, vaan meinaan sitä, et ollaan mm lähdössä yhden tytön kanssa bileisiin ja päähenkilö poika on kotona pelin alussa ja pelaaja saa tutkia vaikka mitä kotona ja se oli siistiä kun bileisiin valmistautuessa saa ite valita mitä ottaa reppuun mukaan. Pojan isä antoi rahaa pojalle/mulle koska olin rehellinen hänelle et siellä bileissä alkoholia ja weedia käytetään ja sit olin niin röyhkeä et menin sen lisäksi vielä pöllimään häneltä rahaa. Sit pöllin jopa isukin kaljatkin jääkaapista...:ROFLMAO: Sekin lisää tuota oikean elämän tunnetta kun pelaajalla on kännykkä, johon tulee tytöiltä viestejä bileisiin liittyen ja jutellaan skypen kautta kaverille jne. Alussa tulee sit totaalinen käännekohta (tää ei spoilaa mitään) ku on niin alussa se juttu. Pelissä tapahtuu räjähdys syystä x ja poika joutuu pikkuveljensä kanssa lähtemään kotonta karkuun poliiseja metsään piiloon ja sit tulee koko ajan viestejä et MISSÄ OOTTE, MIKSET VASTAA, jopa koulun rehtoriltakin tulee viestejä ku pojat kadoksissa eivätkä tuu kouluun jne. Se on siistiä et pelissä on repussa tavaraa ja yhdellä napilla aukeaa inventory missä on mm pöllimäni kaljat, lompakko jne. Se on myös hyvin tehty, että kännykästä jos loppuu virta niin sit se muuten oikeasti loppuu...Sellainen iso HUOM, että pelissä ei pelata juuri ollenkaan. tehdä muuta kuin kävellään ja välillä painetaan jotain nappia mm dialogissa ja mm kun kerätään reppuun tavaraa selviytyäkseen. Eli ei todellakaan ole mikään pelillinen peli vaan tää peli on aikalailla tarinallista pelin ja elokuvan yhdistelmää. Hitonmoisesti peli on kyllä imaissut mut sisäänsä tarinallaan ja tosi siistiä kun ei tiedä mitä helvettiä tässä pelissä tulee käymään ja miten kauan täällä metsässä pitää nyt larpata ja jumittaa.:ROFLMAO:

Tuli pelattua eilen Resident Evil Zero läpi. Ihan mukava välipala ennen RE3 remakea.

+ Tunnelma klassista Resident Eviliä
+ Puzzlet sopivan vaikeita tämmöselle idiootille
+ Sopivan haastava ja vaikeutta saa helposti lisää
+ Visuaalinen puoli todella paljon omaan makuun
+ Nostalgia

-+ Klassiset kontrollit. Tämä tähän väliin, kun en tiiä, ei minnuu nää älyttömästi haittaa. Jotenkin tottunut näihin. Toki uusissa paremmat, mutta ei nämäkään minnuu häiritse.

- Klassiset kameraongelmat
- Hahmot, niin pelattavat kuin NPC:t
- Juoni, mitähän vittua?
Sitten ISOIN MIINUS:
- Muistan kun tää peli sillon julkaistiin, sai se kehuja tavarasysteemin uudistuksesta. Eli tässä ei ole arkkuja mihin laitat tavarasi, vaan voit tavarat tiputtaa minne vaan. Kuulostaa hyvältä, mutta kun inventaario on pieni, tietyt aseet / tavarat vievät kaksi paikkaa, joudut pudottelemaan tavaraa vähän minne sattuu, jotta saat jonkun tärkeän tavaran mukaan. Ja sitten jos pelaat hiukan vaikeammalla tasolla, parhaimmat aseet vie sen kaksi paikkaa inventaariosta, siihen ammukset yhden, ink ribbonit yhden ja healtkitti yhden. Tilaa ei hirveästi jää kun pelissä tarvitsee etenemiseen välillä erästä välinettä joka vie myös sen kaksi paikkaa. Eli kun niitä arkkuja ei ole, saatat joutua juoksemaan jonkun tavaran / aseeen perässä aika pitkän matkan. Näin kävi itelle liian monta kertaa. Vitutti. Arkut helpottaisi tilannetta todella paljon.

Arvosana 7/10.

Tämä oli tarjouksessa RE1 remasteredin kanssa 10€ joten viiden euron hintaan erittäin hyvä ostos!

En tiedä jaksaisiko vielä pelata tuon ykkösen remasteredin läpi ennen kolmosta.

Viimeksi muokattu:
Pleikalle tulossa modi ohjaimeen, alanapit saa siinä käyttöön ja siis PS oma lisävaruste.

Image result for playstation button buttons

Toi on kyllä varsin hyvä lisävaruste, ns."premium" ohjaimista, joista lisänapit löytyy saa pulittaa sen 200e, jos hyvän haluaa. Tais juuri tulla myyntiin nämä.

Tuli muuten huomattua, kuinka kujalla Pleikkarin asiakaspalvelu on, tuli joitain viikkoja sitten hankittua platina trophy Bloodbornesta ja tuosta kun on Ps4 teema tarjolla palkintona, otin aspaan yhteyttä sähköpostilla asiasta, kun ei latauskoodia kuulunut; ensin mulle kerrottiin että ei oo platinaa vielä, kun näyttää 92% (DLCstä puuttuu yksi trophy, itse peli 100% ml platina), sitten toinen asiakaspalvelija oli ymmärtänyt, että joku trophy olisi jäänyt saamatta ja piti hyvin yksityiskohtaisesti selittää uudelleen mitä olen vailla, noin kuuden edestakaisen viestin jälkeen sain koodini.

Nioh 2 parin viikon päästä myynnissä.

Pelasitko ykkösen läpi? Ite testasin jonkun 3-4h mutta ei vaan psyyke kestä. Liian vaikea peli oli itelle. Harmi, koska noita ois kiva pelata, mutta ei tämmönen tissiposki kestä.

Noista souls tyylisistä peleistä ainut jota jonkun verran osannut pelata, on Surge 2. En tiedä pääsenkö jopa ihan läpi asti. Vielä ainakin näyttää hyvältä.

Pelasitko ykkösen läpi? Ite testasin jonkun 3-4h mutta ei vaan psyyke kestä. Liian vaikea peli oli itelle. Harmi, koska noita ois kiva pelata, mutta ei tämmönen tissiposki kestä.

Noista souls tyylisistä peleistä ainut jota jonkun verran osannut pelata, on Surge 2. En tiedä pääsenkö jopa ihan läpi asti. Vielä ainakin näyttää hyvältä.
En pelannut ykköstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom