Cracked Ps4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ps4:en myynti aika hyvässä vauhdissa. Jos(kun) ps4 pysyy myynnissä yhtä aikaa ps5:en kanssa niin voi rikkoutua ps2:en asettama myyntiennätys.

SIE Business Development | Sony Interactive Entertainment Inc.

1556277960-capture-d-ecran-2019-04-26-a-13-25-48.png

1556278542-capture-d-ecran-2019-04-26-a-13-35-28.png

Tässä tulee muuten jumalattoman kova pelivinkki. Life is Strange. Ihan uskomattoman siistin tarinallinen peli, jossa päätökset vaikuttavat paljon juonen kulkuun. Edes pelin tosi paskat grafiikat ei häiritse yhtään. Nythän on tullut kakkososakin, joka pitää kyllä jossain vaiheessa pelata.

Mun pelaamiseen ei oo koskaa vaikuttanu tommoset. Todella harvinaisia.
Kokeilin huvikseni ennen töihin lähtöä, toimi ihan hyvin. Mikä lie isompi hässäkkä ollut. On muuten hyvä saitti tuo minkä linkitin. Löysin sattumalta eilen kun googlettelin onko muilla vastaavaa ongelmaa.

Neljä peliä tuli ostettua, en tiedä mikä pelihimo nyt iski.:LOL:

- Red Dead Redemption 2. Jokin tässä ei iske samalla tavalla kuin GTA V. Johtuu varmaan osittain siitä et hevosilla ei pysty luonnollisesti kaahailemaan kuten autoilla. Se kun oli yks syy osaltaan et miks GTA V iski niin kovaa aikoinaan. Mut ei tuomita vielä kun niin vähän vasta pelannut.

- Call of Cthulhu. Tältä odotan ja paljon.
- Far Cry Primal. Tän oon pelannutkin aikoinaan, mut tää nyt ostamani on erikoisversio jossa on mm lisätehtäviä ja tässä saa kuulema jättimammutin ohjattavaksi millä jyrätä porukkaa.:hyper: Sit jostain syystä teki mieli palata takaisin sinne kivikaudelle, kun on niin tunnelmallinen se miljöö.

- Rise of Tomb Raider. En oo ennen pelisarjaa pelannut, mut teki mieli ostaa ja tutustua.Tomb Raiderin maailmaan. Veikkaan et on aika seikkailumainen ja tarinallinen peli ja sit ositn myös siksi koska on ihan hyvin voittanut palkintoja ja saanut hyviä arvosanoja.

Neljä peliä tuli ostettua, en tiedä mikä pelihimo nyt iski.:LOL:

- Red Dead Redemption 2. Jokin tässä ei iske samalla tavalla kuin GTA V. Johtuu varmaan osittain siitä et hevosilla ei pysty luonnollisesti kaahailemaan kuten autoilla. Se kun oli yks syy osaltaan et miks GTA V iski niin kovaa aikoinaan. Mut ei tuomita vielä kun niin vähän vasta pelannut.

- Call of Cthulhu. Tältä odotan ja paljon.
- Far Cry Primal. Tän oon pelannutkin aikoinaan, mut tää nyt ostamani on erikoisversio jossa on mm lisätehtäviä ja tässä saa kuulema jättimammutin ohjattavaksi millä jyrätä porukkaa.:hyper: Sit jostain syystä teki mieli palata takaisin sinne kivikaudelle, kun on niin tunnelmallinen se miljöö.

- Rise of Tomb Raider. En oo ennen pelisarjaa pelannut, mut teki mieli ostaa ja tutustua.Tomb Raiderin maailmaan. Veikkaan et on aika seikkailumainen ja tarinallinen peli ja sit ositn myös siksi koska on ihan hyvin voittanut palkintoja ja saanut hyviä arvosanoja.
Red Dead Redemption 2, herran jumala mikä peli. Upea taideteos, kaunis visuaalinen elämys, soundtrack on huolellisesti mietitty ja omiaan vangitsemaan ajankuvaa ja -tunnelmaa. Dialogi ja ääninäyttely on huipputasoa, aivan Hollywood-kamaa. Äärimmäisen suuri suositus sille, että jatkat pelaamists ja pyrit jättämään nuo GTA-vertailut sivuun. Kyseessä on 1800-luvun loppu, silloin ei superautoilla kaahailtu. :)

Suosituksena ota katseluun samalla Netflixistä dokumenttisarja ”Robert Redford’s The West”, joka kertoo juuri tuosta samasta ajankohdasta kuin RDR 2. Mielestäni antaa hienon lisämausteen pelikokemukseen. Hieno huomata, kuinka kaikessa brutaaliudessaan pelissä historia on osattu kuvata realistisesti ja totuudenmukaisesti.

Hauska tarina muuten liittyen noihin ääninäyttelyihin. Arthur Morganin ääninäyttelijä Roger Clark kertoo tarinaa siitä, miten hänen hellittelyt hevoselleen meni uusiksi kun ne lipsahti hieman liian intiimiksi. :D alkaa suunnilleen videon kohdasta 14:45

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pitikin mennä motkottamaan tosta hevosella ratsastelusta, ei juma:LOL: Sillä miitä syvemmälle peliin pääsee sisään, sen mukaansa tempaavammaksi ja massiivisemmaki kokemukseksi peli muuttuu. Ja tunnelma on ihan uskomatonta pelissä. Vaihtelevilla säätiloilla on tuohon osaltaan todella iso vaikutus. Etenkin tykkäsin pirusti siitä säätilasta kun sitä peuraa lähdettiin metsästämään. Lunta sataa hitaasti maahan ja paksun usvaisen pilviverhon takaa näkyy aurinko tehden pilviverhosta jännällä tavalla himmeän valaistuksisen joka oli musta tosi tunnelmallilsta samalla puro loristen ja se on myös uskomattoman näköistä että paksussa lumihangessa kahlaaminen jättää todella realistisen näköistä lumihankeen. Sit musta on aivan ehdottomasti tätä peliä pelattava ekasta persoonasta, koska tekee tunteen että olisi itse vähän niinkuin pelin sisällä ja ällistyttävät grafiikat vaan voimistavat tuota immersiota.

Nykyinen lista parhausjärjestyksessä mun mielestä parhaista ps4 peleistä.

1. Red Dead Redemption 2

yes

2. Horizon Zero Dawn
0eb3abb4cb738f5a_848x477.jpg

3. Bioshock Infinite
k-bigpic.jpg

4. Bioshock
bioshock-the-collection-bioshock%20%284%29.jpg

5. Bloodborne
202621_screenshot_02_l.jpg

6. Shadow of the Colossus
5a70e6c724d505c7038b4667-750.jpg

7. Uncharted Thief's End
2976014-sully.jpg

8. Beyond Two Souls
gZtSoU8BjPE.jpg

9. Far Cry 4
00000031244.jpg

10. Skyrim
The-Elder-Scrolls-V-Skyrim-2-830x466.jpg

Tuosta Bloodbornesta pari sanaa. Tykkäsin aivan siis älyttömästi pelin juonen ideasta ja sen toteutuksesta. Miljöö uskomattoman siisti ja ahdistava, Ikuinen metsästyksen yö paikassa ja se punaisena paistava aurinko on kuin jonkin saatanan luoma niinkuin koko paikka. Sitten ne kaikki kirkon kellojen äänet jne ja kaikki isojen mörköjen huudot ja ryskytykset ovia päin. Kenttäsuunnittelu on helvetin kovaa tasoa ja pelimekaniikka on ihan täydellinen ja se on siisti idea että mennään sinne unimaahan levuttamaan ukkoa ja ostelee aseita ja tarvikkeita. Myös juoni koko paikasta joka avautuu pikkuhiljaa pelaajalle on tosi hienosti luotu. Sitten se vaikeustaso... ei saatana... MULLE oli jotain ihan käsittämättömän vaikeeta et pääsinköhän 4 bossia läpi ja sitten tyssäsi totaalisesti, vielä sekin et kutsukellokaan ei oikein toiminut kun olis ollut sen totaalien tarve sille.:ROFLMAO: Vaikka peli on erittäin vaikea niin se ei ole kuiitenkaan vittumaisesti tehty pelaajaa kohtaan vaan peli on reilu, joten pelissä ei todellakaan ollut tuon vaikeuden takia mitään vikaa vaan mussa, liian vaikea peli meikäläiselle vaikka suht pitkälle pääsinkin. Jäätävän pelottava peli myös, aiemmin mainitsemani miljöö ja sen lisäksi mm ne hämähäkkimäisesti kävelevät sudet oli ihan karmivia saati ne talon kokoiset bossit...

10

Red Dead Redemption 2, herran jumala mikä peli. Upea taideteos, kaunis visuaalinen elämys, soundtrack on huolellisesti mietitty ja omiaan vangitsemaan ajankuvaa ja -tunnelmaa. Dialogi ja ääninäyttely on huipputasoa, aivan Hollywood-kamaa. Äärimmäisen suuri suositus sille, että jatkat pelaamists ja pyrit jättämään nuo GTA-vertailut sivuun. Kyseessä on 1800-luvun loppu, silloin ei superautoilla kaahailtu. :)

Edellämainitut kaikki pitää paikkaansa, mutta mulla jäi pelaaminen johkin 30h kohdalle, kun ne controllit oli vaan niin vitun hirveet. Mulla ei oo ikinä mitää ongelmia oppia uusia kontrolleja, mutta tossa ne vaan tökki tosi pahasti. Vielä 30h jälkeen kun koitit heittää hevosen selästä jollekin ylävitoset, niin yhtäkkiä olikin kaverilla tomahawk naamassa ja taas joku paikallinen soldiers of odin hakkamassa sua tai juoksemassa seriffin konttoriin. Aivan kamalat kyllä.

Sit tuo syy et miks Bioshock Infinite on niin korkealla listassa johtuu monesta syystä. Ensinnäkin tuo leijuva kaupunki on aivan uskomattoman mielikuvituksellinen paikka, yllä kuva kertoo hyvän esimerkin paikan ulkonäöstä. Toinen syy miksi on ekaa Bioshockia parempi et tässä ei tarvii joka perkeleen huonetta ja nurkkaa tutkia kuten ekassa Bioshockissa. Tää Infinite on paljon suoraviivaisempi ja sit yhtä nappia painamalla tulee nuoli näkyviin et mihin et pitää mennä mitä ei ekassa ollut. Kolmas syy miksi on parempi on se isoin tekijä ylivoimaisesti. Eli pelin saamarin ovelasti ja pirun siististi keksitty ja käsikirjoitettu mindfuck juoni. HUOM, on tosi pitkä aika kun tän pelasin ja kertomassani saattaa olla virheitä enkä muista läheskään kaikkia siitä mindfuck juonesta, mutta se mitä muistan niin lyhyesti sanon mitä muistan. Jos ette ole pelanneet tätä niin ÄLKÄÄ misäään nimessä lukeko spoilerissa olevaa tekstiä.

Päähenkilö Booker lähtee sinne leijuvaan kaupunkiin pelastamaan Elizabeth nimistä naista. selviääkin että Elizbeth on bookerin oma lapsi. Sit se leijuvaa kaupunkia johtava profeetta on Booker itse... Bookerilla oli aikoinaan pahoja rahaongelmia ja päätti myydä tyttönsä toiselle ihmiselle, mutta kun Booker tuli toisiin ajatuksiin että ei haluakaan antaa tyttöään pois niin oli jo liian myöhäistä, sillä se tyyppi eli tuleva profeetta eli Booker karkasi toiseen ulottuvuuteen ja vain sormen palanen jäi tähän ulottuvuuteen elizabethista. Toisessa ulottuvuudessa profeetta eli Booker itse tiesi että toisen ulottuvuuden Booker eli hän itse on tulossa hakemaan tyttöään. Lopussa Booker hukutetaan ennenkuin hänestä kerkeää tulla profeetta, Se oli ainoa keino sulkea ympyrän..

Siis oikeesti kuka helkkari keksii jotain tollaista settiä.:LOL::LOL: Ei voi kun ihmetellä. Ja tuosta puuttuu vielä paljon asioita joita en muista enää...

Edellämainitut kaikki pitää paikkaansa, mutta mulla jäi pelaaminen johkin 30h kohdalle, kun ne controllit oli vaan niin vitun hirveet. Mulla ei oo ikinä mitää ongelmia oppia uusia kontrolleja, mutta tossa ne vaan tökki tosi pahasti. Vielä 30h jälkeen kun koitit heittää hevosen selästä jollekin ylävitoset, niin yhtäkkiä olikin kaverilla tomahawk naamassa ja taas joku paikallinen soldiers of odin hakkamassa sua tai juoksemassa seriffin konttoriin. Aivan kamalat kyllä.
Ehkä ne oli vähän kankeat varsinkin aluksi, mutta niinhän ne on aina olleet niin GTA:ssa kuin myös Red Deadissa. Ehkä kannattaisi vielä antaa mahdollisuus? :)

Nyt on muuten Witcher 3 game of the year edition loistavassa tarjouksessa PS Storessa, 15 eurolla lähtee pois kuleksimasta.

Sit tuo syy et miks Bioshock Infinite on niin korkealla listassa johtuu monesta syystä. Ensinnäkin tuo leijuva kaupunki on aivan uskomattoman mielikuvituksellinen paikka, yllä kuva kertoo hyvän esimerkin paikan ulkonäöstä. Toinen syy miksi on ekaa Bioshockia parempi et tässä ei tarvii joka perkeleen huonetta ja nurkkaa tutkia kuten ekassa Bioshockissa. Tää Infinite on paljon suoraviivaisempi ja sit yhtä nappia painamalla tulee nuoli näkyviin et mihin et pitää mennä mitä ei ekassa ollut. Kolmas syy miksi on parempi on se isoin tekijä ylivoimaisesti. Eli pelin saamarin ovelasti ja pirun siististi keksitty ja käsikirjoitettu mindfuck juoni. HUOM, on tosi pitkä aika kun tän pelasin ja kertomassani saattaa olla virheitä enkä muista läheskään kaikkia siitä mindfuck juonesta, mutta se mitä muistan niin lyhyesti sanon mitä muistan. Jos ette ole pelanneet tätä niin ÄLKÄÄ misäään nimessä lukeko spoilerissa olevaa tekstiä.

Päähenkilö Booker lähtee sinne leijuvaan kaupunkiin pelastamaan Elizabeth nimistä naista. selviääkin että Elizbeth on bookerin oma lapsi. Sit se leijuvaa kaupunkia johtava profeetta on Booker itse... Bookerilla oli aikoinaan pahoja rahaongelmia ja päätti myydä tyttönsä toiselle ihmiselle, mutta kun Booker tuli toisiin ajatuksiin että ei haluakaan antaa tyttöään pois niin oli jo liian myöhäistä, sillä se tyyppi eli tuleva profeetta eli Booker karkasi toiseen ulottuvuuteen ja vain sormen palanen jäi tähän ulottuvuuteen elizabethista. Toisessa ulottuvuudessa profeetta eli Booker itse tiesi että toisen ulottuvuuden Booker eli hän itse on tulossa hakemaan tyttöään. Lopussa Booker hukutetaan ennenkuin hänestä kerkeää tulla profeetta, Se oli ainoa keino sulkea ympyrän..

Siis oikeesti kuka helkkari keksii jotain tollaista settiä.:LOL::LOL: Ei voi kun ihmetellä. Ja tuosta puuttuu vielä paljon asioita joita en muista enää...

Pitäis saada joskus jatkettua noitakin. Ostin Steamin alesta viime talvena koko trilogian. Ykkönen on tullut läpäistyä kahdesti, kakkonen on vielä kesken ja luonnollisesti Infinitea en ole aloittanutkaan. PC:llä siis pelailen noita, mutta sama pelihän kyseessä silti on.

En tarkoita tyrkyttää mut pistä ihmeessä @Wannabe Athlete jotain top listaa suosikkipeleistäsi mitä oot pelannut, kun itteä kiinnostaa tosi paljon kuulla muiden pelimauista.:) Tää toivomus on tarkoitus esittää myös muillekin käyttäjille, et JOS vaan kiinnostaa niin heittäkää ihmeessä listaa suosikkipeleistä.(y)

Btw mä kun teen aina välillä top listoja peleistä tai leffoista, niin musta on aina ihan pirun hauskaa ettiä hienoja kuvia esim peleistä listaan kahvia juodessa kuunnellen samalla musiikkia kuulokkeet korvilla. Heh.:):LOL:

En tarkoita tyrkyttää mut pistä ihmeessä @Wannabe Athlete jotain top listaa suosikkipeleistäsi mitä oot pelannut, kun itteä kiinnostaa tosi paljon kuulla muiden pelimauista.:) Tää toivomus on tarkoitus esittää myös muillekin käyttäjille, et JOS vaan kiinnostaa niin heittäkää ihmeessä listaa suosikkipeleistä.(y)

Kokeilenpa tekaista illalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom