Protsku ennen- vai jälkeen reenin?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos ajattelee hypoteettisesti ottavansa vain yhden prostku annoksen päivässä, eli n. 2 desiä. Niin kannattaako se ottaa ennen vai jälkeen reenin?
Vai aamulla?Vai? Entäs mikäs hetki ois välipäivänä se bueno?
Sekä riittääkö tuo annos jos muuten syö aivan tarpeeksi? Ja onko annoksen suuruus kohdallaan? Ja riittääkö tarkoitukseen pelkkä Hera85, vai täytyykö mennä jtn maltookin siihen ostelee :s (huom. rahapuoli on hyvin tiukalla.)

Osta mukaan Maltoa(Fastin Malto taitaa olla jotain 6€/kg), niin saat hyvän palkkarin treenin jälkeen nautittavaksi.

Ja palkkariin riittää 1dl protskua, joten proteiinin pitäisi riittää 2 kertaa kauemmin. ;)

Ei mitään lisäproteiineja tarvi jos saat sitä tarpeeksi safkastasi, palkkari on ainoa mikä on miltei välttämätön ja senkin kokoon vaikuttaa se oletko 50kiloinen vai 130kiloinen......vai jotain siltä väliltä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mut siis, eiks salin jälkeen pidä ollakkin iha paska olo... Ni eiks palkkari vie vain osan salifiiliksestä siis poies :)

Mutta toi Kriden idea tosta "halvasta" Maltosta kyl kiinnostaisi... Jos kenelläkään ei ole muita ehdotuksia, ni voisin vaik semmosta lähtee jostai Prismasta etsimään... Ja sitä sit ain salin jälkeen sen desin vetämään. Painoa tosin löytyy 93kg, mutta lihasta ei valitettavasti kaikki tuossa ole :)

-Marchi- sanoi:
Mut siis, eiks salin jälkeen pidä ollakkin iha paska olo... Ni eiks palkkari vie vain osan salifiiliksestä siis poies :)

uskomaton logiikka ja tietotaso :wall:

edit: nojoo tuo varmastikkin oli vain yritys olla hauska

...

ZeiZei sanoi:
uskomaton logiikka ja tietotaso :wall:

edit: nojoo tuo varmastikkin oli vain yritys olla hauska

Mun mielest oikeesti nää moderaattorit on vähän sisäsiittosta väkeä toisinaan :s no, sen siitä saa, kun kattelee Hellsingejä...

Ja eiks moderaattorien tehtävä, osi myös valistaa väkeä? Eikä vaan kusta toisten muroihin. Wau! Oot Pakkotoiston Mode. Jee. Mut et tod. oo yhtään mua parempi. Eli voisit vaik ystävällisesti kertoa mikä mun kommentis oli sun mielestä täyttä hevonpaskaa.

-Marchi- sanoi:
Ja eiks moderaattorien tehtävä, osi myös valistaa väkeä? Eikä vaan kusta toisten muroihin. Wau! Oot Pakkotoiston Mode. Jee. Mut et tod. oo yhtään mua parempi. Eli voisit vaik ystävällisesti kertoa mikä mun kommentis oli sun mielestä täyttä hevonpaskaa.

Hohohoh, modeilla tuskin on päähän noussut, tuo on vain enemmän juuri sitä kaipaamaasi "normaalia tapaa postailla", eikä tuosta IMO mitenkään paista mitään "Minä olen mode"-fiilistä läpi.

Kride sanoi:
Hohohoh, modeilla tuskin on päähän noussut, tuo on vain enemmän juuri sitä kaipaamaasi "normaalia tapaa postailla", eikä tuosta IMO mitenkään paista mitään "Minä olen mode"-fiilistä läpi.

Samaa mieltä. Ton olisi voinut sanoa kuka vaan. Sori meni kyllä ihan :offtopic: , mutta oli vaan pakko kommentoida.

-Marchi-, minusta tuntuu, että ZeiZei todellakin on kaikissa punttaukseen liittyvässä parempi kuin sinä! Siis kommenteistasi päätellen. Noh..enpä tunne sua joten mikä minä olen sanomaan... Paitsi, että ZeiZein kommenteissa ei ole kyllä mitään valittamista..

Täällä myös modet osallistuu täysipainoisesti keskusteluun. Ja turha sitä on sen pahemmin ottaa jos mode heittää kuittia. Typeristä kommenteista saa yleensä takasin ihan sitä mitä on tilannut.

mietintöjä

Timba79 sanoi:
Täällä myös modet osallistuu täysipainoisesti keskusteluun. Ja turha sitä on sen pahemmin ottaa jos mode heittää kuittia. Typeristä kommenteista saa yleensä takasin ihan sitä mitä on tilannut.

Noh... Ei kaikki modet ole aivan täysillä mm. Näissä aloittelija jutuissa. Sinä olet kylläkin ja sulta on lähtenyt yllättävänkin "ei-vittuuntunutta" juttua, otaten huomioon kuinka paljon kaikkea paskaa täällä kysytäänkin. Kuten ZeiZei:kin. Kävi vaan vituttaa, koska oikeasti olen luullut sitten ns. paskan olon kuuluneen salinjälkeisiin fiiliksiin. No ehkä liioitellusti sanottu, mutta siis jalkapäivän jälkeen tekee mulla ainaki tiukkaa mennä edes portaita alas jne :s Tekeekä palkkari susta sit iha normi fiiliksisen, vai?

Olisin kiinnostunut pistämään kauhean kyselykilpailun ZeiZei:tä vastaan.. ;)
Varmasti hänkin tietää kaikkea salelilusta jne. Mutta kyllä tiedän minäkin...
Mutta sitten on taas jtn kysymyksiä, jotka voivat olla tyhmiä, mutta jotka voivat olleet mielessäsi pitemmän aikaa ilman ratkaisua. Ja sitten kun tule tänne niitä kyselemään, ni haukutaan vaan ihan vitun tiedottomaksi paskaksi.
Is that the way it should be?

Tää mun reply- kuulostaa jonku iha vitun vanhan ukon katkuiselta paskanjauhamiselta, ja olen ihan varma, et koht tulee taas 7 vastausta mis ollaa joka-asiassa erimieltä mun kanssa.
Ja mm. se, että pistin kerran tänne aloittelija-osioon threadin yhdestä mietinnästäni, johon en ollut varma ratkaisusta. Jossa mietin jtn, että kannattaisiko ekana dietata vai bulkata jos olisi tavoitteena wanhat tanssit sekä beachikunto. jne. Ni sitten tulee jostain joku rättipää Mode (nimeltä mainitsematon) joka tulee haukkuu mun älykkyyttä sikä sitä threadia ja sit poistaa sen. Mutta kumminkin jokapäivä tulee uusia "treeniohjelmani" kyselyjä, joissa ei ole mtn erikoista entisiin, kaikissa samat virheet: eli haboille 9 sarjaa ja jaloille 3. jne. MINUN mielestäni se ei ollut kovin reilua. Eikö kumminkin keskustelun pitäisi aina uusiutua, vai haluatteko, että kohta aloittelijoidenkin- puolella vain huudetaan, että "käytä vittu sööörchii vitun nulikka, siitä puhuttiin vittu jo 5 vuotta sitten!" Vaikka searchin kätevyyskin on vähän kyseenalainen.
Onko tuo kehityslinja, jonne pakkotoisto on sitten menemässä?

Oot täysin oikeassa että tämä on keskustelupalsta ja asioista pitää keskustella uudelleenkin. Ei sitä niin vakavasti kannata ottaa jos joku postaa linkkejä vanhoihin keskusteluihin. Jos niistä ei löydä apua niin sitten vaan jatkokyssäriä peliin! Kyllä täältä todella hyvin vastauksen tuntuu saavan aina uudelleen ja uudelleen samoihinkin asioihin.

Back
Ylös Bottom