mietintöjä
Timba79 sanoi:
Täällä myös modet osallistuu täysipainoisesti keskusteluun. Ja turha sitä on sen pahemmin ottaa jos mode heittää kuittia. Typeristä kommenteista saa yleensä takasin ihan sitä mitä on tilannut.
Noh... Ei kaikki modet ole aivan täysillä mm. Näissä aloittelija jutuissa. Sinä olet kylläkin ja sulta on lähtenyt yllättävänkin "ei-vittuuntunutta" juttua, otaten huomioon kuinka paljon kaikkea paskaa täällä kysytäänkin. Kuten ZeiZei:kin. Kävi vaan vituttaa, koska oikeasti olen luullut sitten ns. paskan olon kuuluneen salinjälkeisiin fiiliksiin. No ehkä liioitellusti sanottu, mutta siis jalkapäivän jälkeen tekee mulla ainaki tiukkaa mennä edes portaita alas jne :s Tekeekä palkkari susta sit iha normi fiiliksisen, vai?
Olisin kiinnostunut pistämään kauhean kyselykilpailun ZeiZei:tä vastaan.. ;)
Varmasti hänkin tietää kaikkea salelilusta jne. Mutta kyllä tiedän minäkin...
Mutta sitten on taas jtn kysymyksiä, jotka voivat olla tyhmiä, mutta jotka voivat olleet mielessäsi pitemmän aikaa ilman ratkaisua. Ja sitten kun tule tänne niitä kyselemään, ni haukutaan vaan ihan vitun tiedottomaksi paskaksi.
Is that the way it should be?
Tää mun reply- kuulostaa jonku iha vitun vanhan ukon katkuiselta paskanjauhamiselta, ja olen ihan varma, et koht tulee taas 7 vastausta mis ollaa joka-asiassa erimieltä mun kanssa.
Ja mm. se, että pistin kerran tänne aloittelija-osioon threadin yhdestä mietinnästäni, johon en ollut varma ratkaisusta. Jossa mietin jtn, että kannattaisiko ekana dietata vai bulkata jos olisi tavoitteena wanhat tanssit sekä beachikunto. jne. Ni sitten tulee jostain joku rättipää Mode (nimeltä mainitsematon) joka tulee haukkuu mun älykkyyttä sikä sitä threadia ja sit poistaa sen. Mutta kumminkin jokapäivä tulee uusia "treeniohjelmani" kyselyjä, joissa ei ole mtn erikoista entisiin, kaikissa samat virheet: eli haboille 9 sarjaa ja jaloille 3. jne. MINUN mielestäni se ei ollut kovin reilua. Eikö kumminkin keskustelun pitäisi aina uusiutua, vai haluatteko, että kohta aloittelijoidenkin- puolella vain huudetaan, että "käytä vittu sööörchii vitun nulikka, siitä puhuttiin vittu jo 5 vuotta sitten!" Vaikka searchin kätevyyskin on vähän kyseenalainen.
Onko tuo kehityslinja, jonne pakkotoisto on sitten menemässä?